Tiedättekö mitä? Olen normaalipainoinen, bmi 23, ja täysin tyytyväinen :)
Kun palstan mukaan yli 22 bmi on jo läski. Mielestäni olen melkein 44-vuotiaaksi ihan kivassa kuosissa. Huvittaa vaan nämä läskikeskustelut täällä. Ei ole ilmeisesti ihmisillä oikeita ongelmia. :D
Kommentit (22)
Tuossa kuvat kun olimaaliskuun lopulla bmi 24,9. Mulla lähtee aina keväällä ja kesällä 4-6 kg kuin itsekseen, laihduttamatta siis, nyt tosiaan lähtenyt muutama kilo noiden kuvien painosta ja bmi 22,8. on lähtenyt tuosta vähän pullottavasta vatsasta sekä yläreisistä ja pepusta. :) Juu ja peili ihan pölyssä, pyyhin sen kunnolla heti noiden kuvien jälkeen joten älkää siitä häiriintykö. :D
http://aijaa.com/h04fHi
Ja tosiaan, laitan näitä kuvia siksi, että ne esim. nuoret naiset jotka kuvittelevat 165-170 senttisinä, vähän päälle 60-kiloisina eli normaalipainoisina jo olevansa armottomia läskejä, eivät alkaisi laihduttaa ja sairastuisi, kuten minulle kävi nuorempana. Se oli ihan kamalaa, syömishäiriö kehityi todella salakavalasti, enkä olisi koskaan uskonut että minulle voi sellaista tulla.
ap
Oho onpa tosiaan kiva tyyli Reesellä, tuolta saa hyviä pukeutumisvinkkejä! Itse olen myöskin normaalipainoinen, 166 cm/ 63 kg.