Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Söin juuri sopivan määrän Candy Kingin uunituoreita irtokarkkeja

Vierailija
22.04.2016 |

Olin ostanut 380 gramman pussin Candy Kingin tuoreita irtokarkkeja. Tällä kertaa söin niistä vain pienen osan, n. 80 g. Taittelin pussi suun ja vein loput kaappiin. Halusin välttää pahoinvoinnin ja väsymyksen, mitä minulle yleensä tulee irtokarkeista.

Nyt näyttää siltä, että pahoinvointia ei tule!

Karkit ovat poikkeuksellisen tuoreita, pehmeitä ja hyviä. Otin niitä tomusokeripalloja, noitapillejä, kirpeitä hedelmänoitapillejä, suolaisia musta-punaisia noitapillejä, fudge-paloja, kukkatoffeita, kirpeitä punaisia kaloja, rapeita tryffelisuklaita, salmiakkinalleja...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen :P

Vierailija
2/7 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kirpeitä kaloja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/7 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hitsi että rakastan noita Candy Kingin irtokarkkeja :D Toffeerullat, lakutoukat, naperot :D 

Lasten nähden noita ei tietysti voi syödä, kun ei lapsetkaan saa, mutta kyllä monesti herkuttelen lasten nukkumaanmenon jälkeen! No nyt on sitten kauheat irttarihimot :D

Vierailija
4/7 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita pillit on tosi hyviä! Otan aina eniten niitä susupaloja ja lakritsi-vadelma pääkalloja. 

Vierailija
5/7 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistetaanko karkit vai oliko tuo "uunituoreita" kielikuva? (En syö karkkia joten en ihan oikeasti tiedä.)

Vierailija
6/7 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam. Olisiko täällä naista, joka haluaisi tulla kainaloon katsomaan jotain leffaa. Syötäisiin irtonamuja ja välillä pusuteltaisiin. Jos tykkäät nii nuoli ylös.

(Joo sori, läheisyyden puute vaan taas pukkaa päälle)

Vierailija
7/7 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi, karkkien pitää olla mielellään vanhentuneita ja kovettuneita, sillon parhaimmillaan