Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän puhelinmyyjä mua vainoaa, jatkuvasti tulee puheluita nrosta 09-8560... loppu on aina eri?

Vierailija
22.04.2016 |

Eka kertaa kun soitti, satuin olemaan kuulolla ja vastasinkin mutta heitti luurin korvaan, mutta nyttemmin soittelee päiväsaikaan eli kun olen töissä. Enkä muutenkaan enää vastaa, pitäkää tunkkinne kun ette ekalla kerralla saaneet sanotuksia asiaanne... Mut ärsyttävää kun toi on ihan jokaviikkoista, ei nyt sentään joka päivä!

Eikä mulle oo enää vuosiin mitkään lehtimyyjät muuten soitelleet kun sanoin itse olevani Sanoma Magazinesin henkilökuntaa ;) joskus 10 vuotta sitten. Loppui pirinät siihen ;)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae telemarkkinointi kieltoa.

Vierailija
2/13 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä laittaen tietosi Robinson - rekisteriin. Muutaman kuukauden kuluessa ei enää tule puhelinmyyntiä. Ilmoitus on voimassa pari vuotta ja pitää muistaa aina uusia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo siis aikaisemmin tarvinnut mitään kieltoja, luulenpa olevani jollain toisella listalla kun kerran olen lehtitalossa itsekin töissä ;) Ei ole siis oikeasti vuosikausiin tullut puhelun puhelua joten en nytkään viitsis mitään tollasia rekistereitä turhanpäiten. Jos tää yksi lopettaisi rimputtelunsa siis. ap

Vierailija
4/13 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on soittanut 09 85606761 parin viikon aikana näköjään kuusi kertaa kun puheluhistoriaani vilkaisin. En kuitenkaan ollut niin tyhmä, että olisin puheluihin vastannut. Jos numero näyttää oudolta ja pommittaa sinua moneen otteeseen, ei todellakaan kannata vastata.

Vierailija
5/13 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa Fonecta finderistä.

Vierailija
6/13 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa Fonecta finderistä.

Meillä on töissä joku Elisan julkisnumerohaku tai vastaava (viranomaisten) eikä sieltä löydy ainakaan tota. ap

Vierailija
7/13 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun sieltä Fonecta finderistä löytyy..... 09 85606761- "yksi hakutulos löytyy , puhelinmyyjän numero""

Ole hyvä

Vierailija
8/13 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kirjoittaa puhelinnumeron Googleen, niin tulee usein linkki Kuka soitti -sivulle ja lukee "on puhelinmyyjä". Fonecta Finderistä kannatta myös katsoa.

Vierailija
9/13 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitti sähkösopimus-asioissa tuollaisesta numerosta puhelinmyyjä.

Vierailija
10/13 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle soitti sähkösopimus-asioissa tuollaisesta numerosta puhelinmyyjä.

Jaa no sitten en menetä mitään, kiitos tiedosta :) ap

Vierailija
11/13 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sama juttu mulla. äskön kuudes kerta ku soitti! :/

Vierailija
12/13 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette pistä noita numeroita estolistalle?

Vierailija
13/13 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksumpaa olisi vastata kerran ja sanoa kohteliaasti ettei ole kiinnostunut. Ja sen jälkeen numero estolistalle.

t. puhelinmyyjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi