Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15-vuotias lapseni on ensimmäistä kertaa eläissään yökylässä.

Vierailija
22.04.2016 |

Isänsä päästi hänet kaverin luokse. Olen hieman epäluuloinen koska en ole ikinä nähnyt koko kaveria. Varaudun pahimpaan.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh ? Ei ole mahdollista. Millainen nynny ei ole koskaan ollut yökylässä? Ei kavereilla, ei mummolassa ?

Vierailija
2/25 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin ala-aste -ikäisenä jo kavereiden luona yökylässä.

Minkälaisiin asioihin siis olet varautunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 13 v viettää kavereiden kanssa mökkiviikonloppuja, jonkun kotona tms. Melkeen joka viikonloppu jossain kavereiden kanssa ilman vanhempien läsnäoloa. Luotto on 100%.

Vierailija
4/25 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaakohan sänkyyn? Minun poikani jännitti ekalla yökyläreissulla, meneekö pissa sänkyyn. Ei onneksi mennyt. Pojalla oli ikää 4 vuotta.

Vierailija
5/25 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida päästää häntä rippileirille. Varaudut kuitenkin pahimpaan.

Vierailija
6/25 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerran yökylässä???? No onneks sentään ennen kotoa muuttoa. Itse muutin pois kotoa 17 v.

Vierailija
7/25 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, olen itse 15-vuotias enkä ole ikinä ollut kaverilla yökylässä. Olen tosin useasti ollut yökylässä ilman vanhempia mummolassa, leirikoulussa yms. Pari kaveria on käynyt minun luonani yökylässä, ja ne olivat ahdistavimpia kyläilyjä koko elämässäni.

Vierailija
8/25 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän 13 v viettää kavereiden kanssa mökkiviikonloppuja, jonkun kotona tms. Melkeen joka viikonloppu jossain kavereiden kanssa ilman vanhempien läsnäoloa. Luotto on 100%.

Niin ja yökyläilyt aloitettu 5 vuotiaana. Myös lapset keskenään ulkona teltassa 5 vuotiaana. Ollaan me erilaisia. 7 v lähtee partioleirille 5 yöksi vieraaseen paikkaan telttaan ilman aikuista.

Vierailija
9/25 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se joku 14 v tyttö purjehtinut yksin maailmanympäri?

Vierailija
10/25 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 miksi ne sun luonasi yöpymiset olivat ahdistavia?

Vierailija
11/25 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen partioleiri on johon ei lähde aikuisia mukaan? ,niin että 7-9 vuotiaat sudenpennut keskenään viikon telttailemassa,vai?

Vierailija
12/25 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on stressaavaa päästäö lasta yökylään, kun niiyä kavereiden vanhempia ei kuitenkaan tunne kunnolla, vaikka silloin tällöin oltaisiinkin juteltu.

Vierailija
13/25 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, ei ehkä ole ihan "tavis" tyyppi kyseessä. Tsemppiä ap:lle! Kukin kasvaa omassa tahdissaan. Omalla pojallani oppimisvaikeuksia ja ensimmäisen kerran ollut kodin ja mummilan lisäksi yötä kummitädillä noin 13-vuotiaana ja heti kerralla 5 yötä.

Vierailija
14/25 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja yökyläilyt aloitettu 5 vuotiaana. Myös lapset keskenään ulkona teltassa 5 vuotiaana. Ollaan me erilaisia. 7 v lähtee partioleirille 5 yöksi vieraaseen paikkaan telttaan ilman aikuista.

Partioleirillä on aina aikuisia runsaasti. Ei tosiaan olla keskenään erämaassa 😄

Vierailija
15/25 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 miksi ne sun luonasi yöpymiset olivat ahdistavia?

Ihan vain se ahdistava tunne kun aivan lähellä lattialla nukkuu joku. Aamulla herääminen ennen toista ja toisen jälkeen on epämukavaa. 7

Vierailija
16/25 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ollut vielä koskaan "yökylässä" kavereilla ja olen 27 :D Toki olen pienestä pitäen ollut yötä mummolassa, tädeillä, isosiskoilla, leirikoulussa, riparilla jne. ja kaverit ovat olleet kyllä minun luonani yötä monesti ja käyty yhdessä matkoilla yön yli, mutta jotenkin vain itse viihdyn omassa sängyssäni tai sitten hotellihuoneessa :D

Vierailija
17/25 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole ollut vielä koskaan "yökylässä" kavereilla ja olen 27 :D Toki olen pienestä pitäen ollut yötä mummolassa, tädeillä, isosiskoilla, leirikoulussa, riparilla jne. ja kaverit ovat olleet kyllä minun luonani yötä monesti ja käyty yhdessä matkoilla yön yli, mutta jotenkin vain itse viihdyn omassa sängyssäni tai sitten hotellihuoneessa :D

Olet ehkä hiukan outo...

Vierailija
18/25 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala. Mä muutin sen ikäisenä pois kotoa?!?

N20

Vierailija
19/25 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs seksi? Et varmaan jää yöksi? Vai?

Vierailija
20/25 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin ala-aste -ikäisenä jo kavereiden luona yökylässä.

Minkälaisiin asioihin siis olet varautunut?

Puhelin on ladattuna ja lompakko käden ulottuvilla. Juuri kuului sireenin ulinaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän