Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laatuaikaa isosiskolle

Vierailija
22.04.2016 |

Meillä on siis kaksi lasta (3,5v ja 1,5v).
Vanhempi lapsista käy kerran viikossa muutaman tunnin kerhossa + kolmena päiväkä pk:ssa, jossa myös pikkusisko viettää saman ajan. Silloin kun vanhempi lapsista on kerhossa, saan viettää nuoremman kanssa laatuaikaa ja puuhailla hänen kanssaan täydellä teholla ja keskittyä vain häneen.
Ongelmana onkin, miten samanlaista laatuaikaa saisi järjestettyä vanhemman lapsen kanssa, kun nuoremmalla ei mitään kerhoa/harrastusta ole?? Kuitenkin alkaa 3,5 vuotias olemaan jotenkuten keskustelukykyinen tapaus, jolla on mielessä selkeitä juttuja, joita haluaisi mun kanssa puuhailla..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsillako ei ole isää? Minulla lapset samalla ikäerolla ja esikoisen laatuaikaa oli se kun kuopus nukkui päikkäreitä. Pari tuntia päivällä.

Vierailija
2/5 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie kuopus päiväkotiin mutta jätä esikoinen kotiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsillako ei ole isää? Minulla lapset samalla ikäerolla ja esikoisen laatuaikaa oli se kun kuopus nukkui päikkäreitä. Pari tuntia päivällä.

On heillä isä ja asuu meidän kanssa ja ollaan yhdessä! :) tekee vaan tosi pitkää työpäivää ja harrastaa, kotona ollessaan sitten touhuaa lasten kanssa, ja molemmilla muksuilla tuntuu olevan aina kauhea kilpailu siitä, kumpi saa isältään enemmän huomiota. 

Toi päikkäriaika oli meillä ennen sellainen, että vietettiin silloin yhteistä aikaa vanhemman kanssa, mutta nykyään mulla menee puolet päikkäriajasta siihen, että vien takaisin sänkyyn kun ei nuorempi malttais nukkua päikkäreitä.. :( joten ei oikein ehditä silloin laatuaikaa viettämään. 

Vierailija
4/5 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie kuopus päiväkotiin mutta jätä esikoinen kotiin...

Ei onnistu. Silloin kun lapset on pk:ssa, mä olen koulussa/töissä.. :c 

Vierailija
5/5 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On heillä isä ja asuu meidän kanssa ja ollaan yhdessä! :) tekee vaan tosi pitkää työpäivää ja harrastaa, kotona ollessaan sitten touhuaa lasten kanssa, ja molemmilla muksuilla tuntuu olevan aina kauhea kilpailu siitä, kumpi saa isältään enemmän huomiota. 

Toi päikkäriaika oli meillä ennen sellainen, että vietettiin silloin yhteistä aikaa vanhemman kanssa, mutta nykyään mulla menee puolet päikkäriajasta siihen, että vien takaisin sänkyyn kun ei nuorempi malttais nukkua päikkäreitä.. :( joten ei oikein ehditä silloin laatuaikaa viettämään. 

Isän pitää miettiä prioriteetit eli omat harrastukset pois ja enemmän aikaa lapsille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi