siis mikä vosu toi TIS-Ida on??
Pani sitten sen Tuomaksen kanssa. Ja sitten vielä selittelee ja yrittää syyllistää Roopea. Häpeä Ida. Onneksi Roope löytää paremman!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Siis minkälaisia kilpailjoita sitten teidän mielestänne pitäisi tuollaisessa ohjelmassa olla? Eikö se Roopekin ole tehnyt siellä vaikka mitä, ja silti tyttöystävän pitäisi istua siellä kädet ja jalat ristissä? Sepä vasta olisikin jännittävä tosi-tv-ohjelma. Joskus mä ihmettelen, keitä täällä palstalla oikein käy...
Tuolla pitäisi olla henkilöitä jotka ei petä ja jotka eivät valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis minkälaisia kilpailjoita sitten teidän mielestänne pitäisi tuollaisessa ohjelmassa olla? Eikö se Roopekin ole tehnyt siellä vaikka mitä, ja silti tyttöystävän pitäisi istua siellä kädet ja jalat ristissä? Sepä vasta olisikin jännittävä tosi-tv-ohjelma. Joskus mä ihmettelen, keitä täällä palstalla oikein käy...
Tuolla pitäisi olla henkilöitä jotka ei petä ja jotka eivät valehtele.
No sittenhän voitaisiin lähettää ohjelmaa vaikkapa joltain seurakunnan parisuhdeleiriltä.
Horo mikä horo, ei tuohon mitään puolusteluja voi löytää.
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä teidän kanssa! Asiat ei ole niin mustavalkoisia.Helppohan se on täällä huudella.
"Asiat ei ole niin mustavalkoisia". Mitä sä oikein tarkoitat? Että ehkä Ida on sittenkin ihan kunnollinen ja siveellinen tyttö? Tässä tapauksessa asiat on hyvinkin mustavalkoisia. Jos nainen nussii neljä kertaa julkisesti, TV:ssä jonkun random-tyypin kanssa, niin asia on harvinaisen selvä. Ja kyllä, täällä on helppo huudella; tuollaista käytöstä voikin ihan hyvällä syyllä paheksua.
Olis ny antanut kirjoitti:
Eikä ees antanut kakkoseen painaa :)
Juu ei antanut anaaliseksiä......
Pari peittää sänkyyn mennessään makuuhuoneen kameran pyyhkeellä, mutta äänet toki silti kuuluvat. Varsin kiihkeän voihkinnan keskellä Ida ojentaa Tuomasta.
- Ei sinne, älä luulekaan, nainen toteaa ja kuulijan mielikuvituksen varaan jää, minne Tuomas yrittää laittaa ja mitä. Aktin jälkeen Tuomas toteaa, että lisää nautintoa on luvassa.
- Kohta on aamupala, mä nussin sua uudelleen sit, mies lupaa.
- Sit olisi täällä neljä täynnä, Ida laskee.
- Mä en edes muista, Tuomas kommentoi.
- En mäkään, Ida vastaa.
- Ollaan me aika monta kertaa, Tuomas arvioi itsevarmasti.
Vierailija kirjoitti:
Siis odotan mielenkiinnolla viimeistä iltanuotiota. Mitähän puolusteltavaa Idalla enää voi olla. Ida on kuin se viime kauden nuori jätkä, jolla kettu meni koloon tämän tästä. Miten voi nainen olla tuollainen jakorasia.
Ida on upea, kuvankaunis nainen. Ottaisin heti, jos saisin <3 <3
Mitä ei mustavalkoista tuossa on? Muija nussii minkä kerkeään kenen tahansa kanssa. Hänen puheensa on vielä vastenmielisempiä kuin hänen tekonsa.