Oletko miettinyt eroamista/parisuhteen katkaisemista?
Ja jos, niin kuinka kauan? Aiotko erota vai luuletko että ongelmat ratkaistaan jotenkin?
Kommentit (5)
Itse olen miettinyt parisuhteen katkaisemista jo reilusti yli puoli vuotta. Ensimmäinen ajatus tuli siitä kun muutettiin yhteen noin vuosi sitten. Monia asioita, mutta elämästäni on tullut huomattavasti tylsempää parisuhteen myötä. Enkä tarkoita tällä tylsyydellä esim yksiavioisuutta. Kumppanini on ehdoton absolutisti, joka katsoo esim viinilasillisiani erittäin paheksuvalla silmälä (ja jopa sanoo niistä). En kuitenkaan koskaan juo päihtymistarkoituksessa. Hänellä ei ole oikeastaan mitään, mistä olisi kiinnostunut elämässä -> kun viikonloppu tulee, hän olettaa että olemme aina yhdessä. Tuntuu kuin hänen onnensa oli riippuvainen minusta. Minä haluaisin taas vähän tilaa, näenhän häntä jo viikollakin ihan riittävästi. Koen toisen energian todella ahdistavana. Nyt olen muuttamassa pois.
Joo. Mies haluaisi lapsen, minä en. Tää on kyllä asia missä tuskin voi tehdä mitään "kivaa kompromissia".
Vierailija kirjoitti:
Joo. Mies haluaisi lapsen, minä en. Tää on kyllä asia missä tuskin voi tehdä mitään "kivaa kompromissia".
Kauan olette olleet yhdessä? Ja onko vauvakuume tosiaan miehellä sitä luokkaa että on 100% varma asiasta? minkä ikäisiä olette?
Kyllä on ollut mielessä jo kauan,,, meillä lapsia joten ei tästä nyt ihan helpolla lähetä
Olen muutaman kuukauden. Ei ole ongelmia. En ihan helpolla aio erota. En edes tiedä mikä mua vaivaa. Tunteet vaihtelee laidasta laitaan. Mutta en kyllä pysty olemaan erossa tuosta miehestä.