Saanko sanoa pahasti?
Lyhykäisyydessään tausta on se, että elinikäisen kaverini vaimo, joka myöskin pyörinyt kuvioissa kohta 20v, osaa ottaa tölväisyillään pattiin :D Viimeksi viikko sitten piti taas yhden kerran päästä sanomaan (arvostelemaan?) minun elämäntapaani ja suhdettani hengailuksi. Olen seurustellut 6v ja meille molemmille sopii pitää omat osoitteet, eli asutaan vuoronperään kummankin luona tai milloin miltäkin tuntuu, eikä tässä ole minkäänlaista ongelmaa meille kummallekaan. Lapsiakaan emme halua. Jokin tässä tilanteessa tuntuu nakertavan kaverini vaimon mieltä koska lähes poikkeuksetta kun jutellaan kahdestaan tai ainakin ettei ole tuttavia kuulolla ja keskustelussa sivutaan parisuhteita tai avioliittoja ynnä muuta, hänen pitää päästä vähättelemään elämääni tai suhdettani.
Tähän mennessä olen yrittänyt olla menemättä henkilökohtaisuuksiin ja heitellyt takaisin yleisen tason toteamuksia tai yhteisten tuttavien vastoinkäymisiä esimerkeiksi ettei se "sinun tapasikaan" näytä toimivan mutta hän ei vain anna asian olla. Nyt tämä viimeisin sanominen sitten läikäytti lasia, tosin vasta monta päivää jälkikäteen :D Ja tekisi mieli sanoa pari huolella valittua sanaa elämästä(änkin)... Meillä ei siis ole muita kahnauksia historiassa, tämä minun hengailuni tuntuu vaivaavan.
Saanhan sanoa? Oli pakko päästä avautumaan :D
Kommentit (10)
Ystävä on kuin anoppini, sanoo mitä sylki suuhun tuo. Yleensä sammakoita.
Kuulostaa aivan kaverini naiskaverilta. Mä ainakin olen pyrkinyt antamaan takaisin jos joku on alkanut tölvimään. Kaikkiin se ei kyllä auta.
Minä antaisin takaisin. Tai ainakin kysyisin, että mikä ihme häntä mahtaa muiden ihmisten elämäntavoissa noin häiritä. Varsinkin kun asiahan ei häntä liikauta suuntaan tai toiseen.
Todella raivostuttavia nuo, jotka kärsivät muiden ihmisten valinnoista, vaikkeivät ne vaikuta tuon taivaallista omaan elämään.
Miten pahasti olet ajatellut tölväistä elinikäisen kaverisi pitkässä parisuhteessa olevaa vaimoa?
Ajattelitko kertoa "totuuksia" hänen ja elinikäisen ystäväsi suhteesta?
Kannattaa arvioida riskit ennen kuin pahasti tölväiset.
Vierailija kirjoitti:
Minä antaisin takaisin. Tai ainakin kysyisin, että mikä ihme häntä mahtaa muiden ihmisten elämäntavoissa noin häiritä. Varsinkin kun asiahan ei häntä liikauta suuntaan tai toiseen.
Todella raivostuttavia nuo, jotka kärsivät muiden ihmisten valinnoista, vaikkeivät ne vaikuta tuon taivaallista omaan elämään.
Mistä voit tietää kuinka paljon ap hengailee kaverinsa kodissa, sen sijaan että hengailisi tyttöydtävönsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin itsekin suositella takaisin antamista mut sitten aloin miettiä kun omiakin kokemuksia asiasta on, että etenkin tuttujen ja kavereiden kesken voisi olla paras koittaa pitää itsensä coolina, tilanteen yläpuolella, ja oikein asiallisesti kysyä mikä sinua asiassa vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä voit tietää kuinka paljon ap hengailee kaverinsa kodissa, sen sijaan että hengailisi tyttöydtävönsä kanssa.
Ei varmaan tiedäkään, mutta minä ap:nä tiedän :) Tuskin hengailen tarpeeksi siellä kun kuitenkin molempien toimesta pyydellään kylään.
Vierailija kirjoitti:
Miten pahasti olet ajatellut tölväistä elinikäisen kaverisi pitkässä parisuhteessa olevaa vaimoa?
Ajattelitko kertoa "totuuksia" hänen ja elinikäisen ystäväsi suhteesta?
Kannattaa arvioida riskit ennen kuin pahasti tölväiset.
Vähän sinne päin. Tuskin tarvitsee ikäväksi heittäytyä.
Paras tapa reagoida on nauraa makeasti ja pyöritellä silmiä. Eli suhtaudut kuten höpsöön dementikkoon tai lapseen.