En jaksa tehdä töiden jälkeen mitään muuta kuin löhötä sohvalla
surfata netissä ja katsoa telkkua. Välillä raahaudun jääkaapille. Nukkumaan menen viimeistään klo 22, useimmiten jo klo 21 ja hyvin monesti jopa ennen sitä.
Ainoastaan viikonloppuisin tunnen olevani elossa ja saan tehtyä asioita ja nautittua elämästä.
En tee mitään fyysisesti raskasta, mutta työ on henkisesti tosi kuluttuvaa usein ja se vie työmatkoineen päivästäni yli 10 tuntia. Olisipa varaa tehdä osa-aikatöitä, kolmepäiväinen työviikko olisi unelma. Ei vaan ole rahaa, joten jatkan zombiena matalan tason corporate-orjana. Kertokaa toki vinkkejä, miten olette itse selvinneet tällaisesta!
Kommentit (13)
Ei kannata hankkia lapsia. Suosittelen menemään ulos kun kelit lämpiää. Siitä saa virtaa kaikkeen muuhunkin.
Sun kirjoituksesi on täysin kuin omalta näppikseltäni.
Olen niin poikki iltaisin että usein siivoan aamuisin ennen töihinlähtöä koska iltaisin en jaksa kuin lojua sohvalla. Teen aika pitkää päivää toimistotehtävissä. Iltaisin on pakko kuitenkin jaksaa hoitaa laten asioita ja lenkittää koiraa jne.
Tämähän se on nykypäivän meno. Työttömät makaavat kortistossa ja töissä olevat kulutetaan loppuun. Pitäisi tehdä yrityksille halvemmaksi palkata useampi henkilö tekemään sama työmäärä.
Ruokavalio kuntoon, niin tulee virtaa lisää.
Suosittelen osa-aikatyötä. Miksei ole varaa?
Sama täällä. Välillä jaksan syödä terveellisesti ja liikkuakin, mutta usein en. Tätä vielä parikymmentä vuotta, jos työtä ja terveyttä riittää.
voisiko auttaa jos suunnittelet ohjelmaa suoraan töistä? Kaverin kanssa syömään tai lenkille, joku harrastus pari kertaa viikossa?
Minullakin menee työpäivään matkoineen vähintään 10h. Jos tulen töistä kotiin niin makaan vaan sohvalla enkä jaksa mitään muuta. Mutta jos olen sopinut ohjelmaa suoraan töistä niin jaksan ihan hyvin.
Ihan normia, arki on yksi loputon maanantai eikä jaksa. Viikonloppuna herää eloon ja tekee kaikenlaista.
Jätä hiilarit pois, saat energiaa!
Mulla välillä sama, kehnoa liian hiilihydraattipitöista ruokaa ja sohvalle tietsikan kanssa. Mutta aina kun tsemppaa ruuan ja liikunnan kanssa voi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Jätä hiilarit pois, saat energiaa!
Olipa omituinen kommentti. Hiilarit ovat ihmisen ravinnon lähde ja rasvat ja proteiinit ainoastaan tukevat sitä.
Unohtui tärkein, TGIF!
ap