Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asentoaan hermostuneena korjailevat miehet

Vierailija
22.04.2016 |

Mistähän voi johtua sellainen hermostuneen oloinen istuma-asennon korjaaminen miehillä? Sellasta ihme tatistelua, jalat laitetaan ristiin ja persettä nostetaan välillä penkistä. Jatkuvasti bongattava ilmiö kyseessä. Voisiko olla joku muu syy kuin se joka ekana tulee mieleen? Pelkkä hermostuneisuus? Vähän vaivaannuttavaa kuitenkin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin siitä, että sinä olet niin helvetin kaunis?

Vierailija
2/21 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukamat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/21 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli raapia palleja, mutta ei kehtaa? Munat huonossa asennossa?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
4/21 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin siitä, että sinä olet niin helvetin kaunis?

Jos olisin, niin en varmaan ihmettelisi asiaa. ap

Vierailija
5/21 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova penkki. Pakarat puutuu.

Vierailija
6/21 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kait itte sitten vain pervo,kun tulee ekana mieleen jotkut tutinat housuissa.hahahah. No kuitenkin mua alkaa aina punastuttaa, jos huomaan tuon ja haluan äkkiä pois tilanteesta.ap

Vierailija
7/21 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukamat?

Jos se tää sitten on.:D ap

Vierailija
8/21 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäkipu

9/21 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos pierettää ja yrittää epätoivoisesti pidätellä?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
10/21 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kait itte sitten vain pervo,kun tulee ekana mieleen jotkut tutinat housuissa.hahahah. No kuitenkin mua alkaa aina punastuttaa, jos huomaan tuon ja haluan äkkiä pois tilanteesta.ap

*facepalm*

Vierailija
11/21 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektio, kusihätä, peräpukamat, pierettää, kiire, kakkoshätä, levoton muuten vaan, matsi alkaa ja muija vaan höpöttää jne.

Vaikea sanoa. Mä kyllä kysyisin, että mikä on? Onks sulla kiire jonnekin vai tuleeko pissa housuun?

Vierailija
12/21 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erektio, kusihätä, peräpukamat, pierettää, kiire, kakkoshätä, levoton muuten vaan, matsi alkaa ja muija vaan höpöttää jne.

Vaikea sanoa. Mä kyllä kysyisin, että mikä on? Onks sulla kiire jonnekin vai tuleeko pissa housuun?

Miehenä on kokemusta siitä, että olin ekaa kertaa ihastuksen luona. Oltiin juotu viintä ja syöty hyvin, ja istuttiin siinä sohvalla. Yhtä aikaa tuli armoton erektio kun sen naisen hajuvesi tuoksui ja isot rinnat nännit nöpöttäen näkyi paidan läpi, ja alkoi pierettää se meksikolainen ruoka. En kehdannut lähteä teltta pystyssä vessaan päästelemään ilmoja, vaikka olo oli tukala. Yritin siinä peitellä seisokkia jalkoja ristimällä, ja pieruhan luonnollisesti pärähti eikä ihan hiljaa. Tai hajuttomasti. Mutta nainen nauroi ihan vedet silmissä, ja tuli likelle, missä vaiheessa paljastui myös se pullotus etumuksessa.

Mutta tuohon levottomaan liikehdintään voi siis olla monta syytä. Jos on pöytä edessä, ei erektio edes näy.

Vierailija
13/21 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meniks pupu pöksyyn vai mikä siellä liikkuu?

Vierailija
14/21 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen muna yrittää eläimellisesti syöksyä sinua kohti mutta mies pidättelee tuota petoa.

Vierailija
15/21 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun räjähti projekti silmille ja työmatka venähti yhden yön hupireissusta 5 päiväiseksi ympärivuorokautiseksi maratoniksi, erehdyin täydentämään  kalsarivalikoimaa häthätää jostain saksalaisesta Tarjoustalon vastineesta joka sattui osumaan kohdalle.

Olipa kiva vetää dirikoille loppuyhteenvetoa, kun olo housuissa oli kuin olisi kiveksiä kuristettu pianolangalla ja hangattu teräsvillalla. Varmasti oli vähän keskimääräistä levottomampaa ruumiinkieltä, vaikka suurinpiirtein kunnialla selvisinkin.

Vierailija
16/21 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän vain saada kiveksilleni mukavampaa oloa.

Vierailija
17/21 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyytit.

Vierailija
18/21 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon monta kertaa "Asuntoaan hermostuneena korjailevat miehet", ja mieleen tuli kuva jostain hikitippa otsalla remppaa tekevästä miehestä :D

Vierailija
19/21 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satiaisia ehkä

Vierailija
20/21 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies, mutta olen tuollainen asennon vaihtelija. En voi sille mitään, mutta en vaan jaksa istua yhdessä kohti samassa asennossa pitkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä