Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

12-vuotiaalla naapurin tytöllä on Longchampin Le Pliage jumppakassina.

Vierailija
22.04.2016 |

Tuli hississä aamulla vastaan ja ihastelin laukkua. Sanoin, että minulla on samanlainen.

Kiva. Itse säästin kolme kuukautta, että sain tuon laukun. Tuo 12-vuotias heittelee sitä jossain jumppasalin pukuhuoneessa lattioille.

En kestä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan tavallinen koululaukku tuon ikäisillä meilläpäin.

Vierailija
2/32 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset, muiden omistamia asioita kyttäävät ihmiset ovat aina joko yksinkertaisia tai häiriintyneitä, yleensä peräti molempia. Olet henkisesti kehittymätön raakile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän yläkoululaisen luokalla on tyttöjä, joilla on Vuitton koululaukkuna. Muutamalla mamin vahna, muutamalla ihan oma ja kausikuosi vaihtuu syksyllä ja keväällä.

Vierailija
4/32 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rikkaita ja on köyhiä. Deal with it.

Vierailija
5/32 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tuon laukun viehätystä. Siis ilmeisesti se maksaa jonkin verran, jos nyt aloittajakin on oikein säästänyt sitä varten. Ja sitten se on tuollainen perusveska.

Vierailija
6/32 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne maksaa nykyään? Satasen? Eohän se wdes kauhean kallis verrattuna hyvään reppuun tms.

Vierailija
7/32 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä yrityksen muovista väsätty laukku vai onko laukussa myös nahkaa?

Vierailija
8/32 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun meidän jessica-bicca-balleriinalle pitää olla vain parasta!

Vierailija
9/32 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Munkin 13-vuotiaalla tyttärellä on sama kassi tanssikamoille. Ostin kirpputorilta 20€:lla. Mitä se maksaa uutena?

Vierailija
10/32 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi veikkaus: feikki

Vierailija
11/32 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tuon laukun viehätystä. Siis ilmeisesti se maksaa jonkin verran, jos nyt aloittajakin on oikein säästänyt sitä varten. Ja sitten se on tuollainen perusveska.

Omalta kohdaltani voin vastata: se on kevyt, mahtuu paljon tavaraa, ei ole liian hieno, helppo putsata, käy kaikkien takkieni kanssa, hyvät kahvat ja tarpeeksi pitkät.

Vierailija
12/32 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun lähellä alakoulua. Viimeisen parin vuoden aikana olen löytänyt lähemmäs 10 puhelinta. Olen jo oppinut etsimään puhelimesta äidin/mutsin/iskän/faijan numeron (mikäli saan lukituksen auki) ja soittamaan siihen. 

Pienilläkin kouulaisilla on uusimpia älypuhelimia joita tipahtelee sinne tänne..

Vierailija
13/32 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bimbolla on bimbon ongelmat, silisili, ap. :D On se rankkaa, on.

Vierailija
14/32 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko varmasti aito eikä thaimaan tuliainen? Mutta saahan rikkaiden lapsilla olla tavarat oman varallisuuden mukaan.

Vierailija
15/32 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Toivottavasti kukaan ei ajattele meidän tyttärestä mitään pahaa, vaikka sillä on tuo sama laukku! Ostin sen kirpputorilta todella halvalla, koska edellinen omistaja oli pessyt sen ja se oli pahasti kupruillut. Laukku on tyttärellä myös "jumppakassina", eli kuljettaa harrastukseensa urheiluvaatteensa siinä. 

Ollaan ihan tavallisia pulliaisia, keskituloisia.

Vierailija
16/32 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai käyttää nuoriso nykyään tuollaisa täti-kasseja? Kai ne käyttäs vaikka perunasäkkiä, jos sille lätkäistään brändimerkki ja 600 euroa hintaa?

Vierailija
17/32 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama roskapussina.

Vierailija
18/32 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain DKNY Bryant Park Saffiano City Zip Satchel-käsilaukun mieheltä joksikin lahjaksi ja en pitänyt siitä, joten lahjoitin sen 12-vuotiaalle tyttärellemme. Hän ilmeisesti pitää siitä, koska käyttää sitä ahkerasti.

Vierailija
19/32 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villi veikkaus: feikki

Parempi veikkaus: äidin vanha. 

Vierailija
20/32 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettiin tuon laukun hehkutukselle jo 10v sitten lukiossa, sehän on ihan keskiluokkainen ostoskassi.... Voisin itsekin ostaa lapselleni nyt kun on rahaa (jos olisi lapsi). Silloin lukiossa ei ollut kyllä itsellä edes noihin varaa. Ei kannata ostaa sellaista mihin ei ole varaa, näyttää hölmöltä Ku muu asukokonaisuus ei istu kuvaan.