Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus

Vierailija
22.04.2016 |

Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto

Kommentit (2242)

Vierailija
1901/2242 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-citymarketista ostettu nahkalaukku, 50 €. Koulutus diplomi-insinööri.

Vierailija
1902/2242 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkikassi vuodelta 1972 eli se on nyt 51v. Muistaakseni sillä oli merkonomin paperit kun sain sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1903/2242 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laukkua, astronomi-insinöörikirurgi

Vierailija
1904/2242 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

250 euroa. Matkarinkka. 45 v. FM. Ylempi toimihenkilö.

Vierailija
1905/2242 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin on Gucci, n. 3000€, lisäksi pari LV:tä ja Mulberryjä. Ikä 53, yliopisto jäi aikanaan kesken. Käytän tyylikkääseen laukkuun mielelläni rahaa, koska pidän niistä, mutta toisaalta laitan max. satasen yhteensä vuodessa kampaajaan, kosmetologiin tai kynsiin. Vaatteita ostan usein käytettynä.   

Vierailija
1906/2242 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui markka-aikaan. Menin ilman silmälaseja tunnettuun ns paremman väen tavarataloon. Näin kauniin laukun ja katsoin hinnaksi 149 markkaa. Ostin sen ja maksoin kortilla. Parin päivän kuluttua katsoin tilini tietoja ja olin pudota tuolilta, oli veloitettu 749 markkaa. Onneksi oli laukussa ollut hintalappu tallella, tarkistin sen ja kyllä se oli 749. Ei siinä nokan koputtamista, opin, että ilman silmälaseja ei parane mennä kauppaan. Iso raha se oli siihen aikaan, mutta laukku on klassikko ja on minulla edelleen käytössä. On siis hintansa tienannut vaikka silloin kirpaisi.

Vierailija
1907/2242 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis laukun koulutus? Käynyt kaikissa maanosissa, ikää muutama vuosi.

Vierailija
1908/2242 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä sivusto pitänyt olla joku matalasti koulutettujen luusereiden ajanviettopaikka? Luulisi teillä korkeasti koulutetuilla ja menestyneillä olevan parempiakin tapoja viettää aikaa.

Lomalla on aikaa tällaiseenkin. Kiva tutustua tätä kautta wt-porukan keinoihin nostaa olematonta statustaan. Joka kerta kiittelen mielessäni, että tuli rutistettua yliopisto läpi.

Sivistys on itselleni Vuottonia houkuttelevampi statussymboli, eikä yksikään laukku mua kostumaan saisikaan. Palkkarahani voin älyttömyyksien sijaan käyttää harrastuksiin ja elämysmatkoihin.

Vierailija
1909/2242 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkalulaukku, putkiasentaja.....tämä laukku on tuonut elannon perheelle jo useamman vuoden....

Vierailija
1910/2242 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko tuo Delsey matkalaukku, maksoi jotakin 350€. Ja on mulla Eastback, matkalaukku sekin, jotain 300€ ehkä. Käsilaukku on kirpparilta löytynyt nahkalaukku, maksoi 6€. Ja koulutus on tohtori, ja olen asiantuntijatyössä, jos se jotakin kiinnostaa.

Vierailija
1911/2242 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guessin pieni olkalaukku, hinta muistaakseni noin 180 e.

Ikä 40 vuotta, koulutus FM + aineenopettaja, ammatti amiksen ope

Vierailija
1912/2242 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytän tänä vuonna 50v ja olen ajatellut ostaa itselleni syntymäpäivälahjaksi elämäni ensimmäisen (ja viimeisen) merkkilaukun. Tumma nahkalaukku käyttöön, ei näkyviä logoja. Vinkatkaa sopivaa laukkua;)

Et kertonut kokoa, tyyliä, etkä budjettia. Itse ostaisin luultavasti Mulberryn Antony -laukun. Sehän on klassikko. Käytännöllinen, löytyy eri kokoisenakin, eri värisenä ja eri materiaalilla.

Vaikka tää mustana tai klassinen punaruskea.

https://www.mulberry.com/fi/shop/women/bags/small-antony-oxblood-small-…

Liian vähän lokeroita.

Vierailija
1913/2242 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitsubishin kantokassi - arvo n. 10 € .

45

Oppikoulu (varastomies)

Vierailija
1914/2242 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proenza Schoulerin large PS1 ja Mulberryn Oversized Alexa ovat molemmat olleet noin 1700 euroa. 44 vuotta, FM.

Vierailija
1915/2242 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä muista vanhempien laukkujeni hintaa. Nyt mulla on varsin uusi ruskea pieni laukku, siinä lukee Fossil, onko se hyvä vai paha asia? Maksoi vähän yli 150€, jos muistan oikein. Ihan kiva, mutta tuli ostettua liian pieni. Se on kätevä, kun siinä on monta lokeroa vetoketjulla ja ilman, mutta pahoin pelkään, ettei kestä kauhean kauan tuon koon takia. Tulee herkästi survottua sinne liikaa tavaraa.

Vierailija
1916/2242 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muistaakseni ole koskaan maksanut laukusta 30 euroa enempää. Maisteri, 31 v. Opiskeluajoilta jäi tavaksi ostaa käytettyä.

Tarkkaan en osaa sanoa, paljonko mikäkin veska on uutena maksanut, kun ovat minulle päätyessään olleet jo kirjaimellisesti "last season" jos sitäkään. Veikkaisin, että 150-200 euroa.

Vierailija
1917/2242 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan tuo ollut 2 euroa

N21, ens vuonna kandin paperit ja siitä matka jatkuu maisteriopintoihin

Vierailija
1918/2242 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon urbaani olkalaukku oli joskus lukioikäsenä kun äiti osti. Muuten varmaan kallein on mun perus kånken reppu XD en kyllä muista hintoja. En oo laukkuihminen ja ostan mieluummin käytännön tarpeisiin kuin hienosteluun.

FM

Vierailija
1919/2242 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marimekon urbaani olkalaukku oli joskus lukioikäsenä kun äiti osti. Muuten varmaan kallein on mun perus kånken reppu XD en kyllä muista hintoja. En oo laukkuihminen ja ostan mieluummin käytännön tarpeisiin kuin hienosteluun.

FM

ja ikää oli 38v

Vierailija
1920/2242 |
07.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä sivusto pitänyt olla joku matalasti koulutettujen luusereiden ajanviettopaikka? Luulisi teillä korkeasti koulutetuilla ja menestyneillä olevan parempiakin tapoja viettää aikaa.

Lomalla on aikaa tällaiseenkin. Kiva tutustua tätä kautta wt-porukan keinoihin nostaa olematonta statustaan. Joka kerta kiittelen mielessäni, että tuli rutistettua yliopisto läpi.

Sivistys on itselleni Vuottonia houkuttelevampi statussymboli, eikä yksikään laukku mua kostumaan saisikaan. Palkkarahani voin älyttömyyksien sijaan käyttää harrastuksiin ja elämysmatkoihin.

Ai sinä otit tämän sitten enempi tosissaan?

Tännehän on kirjoiteltu ihan puuta heinää...

Terveisiä sihteeriopistolta. ( huumoria)