Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2242)
Vierailija kirjoitti:
Louis Vuitton 1550 €, ammattikoulu, 30 v.
Millä linjalla se oli, kiusattiinko sitä? Sehän on aika ruman värinen ja osa amiksista on vielä lapsia?
Furla/MK/DKNY (en muista, mikä noista on kallein), mutta kaikki noin 400 euroa. Laukut ovat iältään 2-10-vuotiaita eikä niillä ole koulutusta. Itse olen 36-vuotias ja olen koulutukseltani liiketalouden tradenomi.
Olisko 1800 Vuitton.
Laukkuja on ehkä n 30-40.
Ostin niitä bonuksilla pari krt vuodessa monen vuoden ajan.
Iso osa on omissa pusseissa.
Enää en osta ja myyn hyvään hintaan 1-2 laukkua vuodessa.
Hinnat ovat nousseet ja laatu 👎.
Muistaakseni taitaa olla kaikki laukut noin 500 euroa, outletistä useimmiten ostan ulkomailta eli en hirveän paljon tuota kalliimpia ostaisi periaatteestakaan. Olen tuplamaisteri, yrittäjä, ikä 50+
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni taitaa olla kaikki laukut noin 500 euroa, outletistä useimmiten ostan ulkomailta eli en hirveän paljon tuota kalliimpia ostaisi periaatteestakaan. Olen tuplamaisteri, yrittäjä, ikä 50+
... Matkalaukkuni taitavat muuten olla paljon kalliimpia kuin käsilaukkuni, vaikka käsilaukkuja varmaan aloituksessa tarkoitettiin.
Kallein laukkuni on Vuitton kopio 5 e ja toinen Vuitton kopio 2e + pieni olkalaukku Michael Kors kopio.
Minkään näistä ikää ja koulutusta en tiedä, koska olen ostanut ne kirppikseltä.
Rimowan pikku matkalaukku taitaa olla kallein, ehkä vähän alle 700.
Filosofian maisteri, 50.
Puccini matkalaukku, hobbyhallista alennuksessa tais olla alta 80€, ikä 37v ja lukio.
Minulla on parisenkymmentä muutaman sadan käsilaukkua (Kors, Longchamp yms.), mutta kallein taitaa olla iso Tumin matkalaukku. Hintaa en muista, mutta jäi kyllä reilusti alle tuhanteen euroon. Samalta laatumerkiltä myös pienempi versio lyhyitä matkoja varten.
Matkusteleva eläkeläinen.
Mul on muutama, kallein vrm Dior tai Chanel about 5K. Koulutuksena ammattikoulu, media-ala + kauneusalan koulutuksia, mut oon monen mutkan kautta päätynyt sijoituksiin erikoistuneeseen yritykseen ja tienaan Ihan ookoosti. Saan myös merkkipäivinä laukkuja lahjaksi mieheltäni.
Oon tosi kiinnostunut muodista, erityisesti laukuista ja kengistä. Ne antaa mulle paljon iloa ja onhan tietyt laukut myös sijoituksia. Itse kuitenkin ostan laukkuja käyttöön. Olen 32v.
Kuka laittaa johonkin laukkuun isoja summia rahaa? En minä ainakaan. Halpislaukku ajaa ihan saman asian. Tavarat menee mukaan laukku mikä laukku. Joo, olen pihi ja köyhä. Jos olisin rikas, olisin kuin roope rahojen päällä.
Miksi tyhmillä on paljon rahaa?
chanel 2500€ ja sen saman hinnan saan takaisin laukusta, jos laitan sen myyntiin. muita laukkuja ei ole ja olen käyttänyt sitä nyt 7 vuotta.
Ikean sininen kassi, sen ikä 5v, ei koulutusta.
Laukku? Olisiko ollut joku Delseyn matkalaukku joskus aiemmin, sekin heitetty jo menemään. Reput jotain Adidasta, olisiko 50 euroa tms, lompakot ja vyölaukut ym. markettikamaa. En pidä kasilaukuista.
Vierailija kirjoitti:
Marimekon harvinainen ja kallis musta Gratha-laukku. Amk Tradenomi. 36v.
Ei tasan ole kallis saati harvinainen. Mullakin on gratha ja maksoi ehkä 250e. En pidä noista halpiksista lukua. Tätäkin omaa käytin pyöräretkellä ja vettä tuli kuin aisaa, kaveri kysyi meneekö laukkusi pilalle, nauroin että eipä oo kummoinen joutaa mennä. Ei se kuitenkaan mennyt miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Kuka laittaa johonkin laukkuun isoja summia rahaa? En minä ainakaan. Halpislaukku ajaa ihan saman asian. Tavarat menee mukaan laukku mikä laukku. Joo, olen pihi ja köyhä. Jos olisin rikas, olisin kuin roope rahojen päällä.
Miksi tyhmillä on paljon rahaa?
Samaa mieltä. Vaikka on rahaa, en harrasta näitä statussymboleita. Enkä halua tiettyjen suunnittelijoiden huonekaluja, lasitavaraa jne siksi että niitä kuuluu olla.
Näillä haetaan lähinnä ihailua ja muiden hyväksyntää. Sekö sekee onnelliseksi?
Kipuraja on 5 euron tienoilla.
Joku äitin ostama n. 10-15 euron kirppislaukku, 11 v, alakoulu
Noin 40 euron läppärireppu. Tohtori, 39 v. (En tiedä, mitä tämän nyt sitten on tarkoitus todistaa.)
Louis Vuitton 1550 €, ammattikoulu, 30 v.