Kallein omistamasi laukku, ikä ja koulutus
Aloitan: 750 euron Furla, 35 ja ylempi korkeakoulututkinto
Kommentit (2242)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hermes, 107500€, juristi-lääkäri-ekonomi, ikä 30v.
Huh huh! Täytyy todeta että on mennyt ekonomin koulutus hukkaan. Et löytänyt sitten yhtään järkevämpää sijoituskohdetta tuolle summalle?
Huh huh! Täytyy todeta että sinä et ole penaalin terävin kynä. Tosi uskottavaa, että joku on kolmikymppisenä suorittanut, oikiksen, lääkiksen ja kauppiksen.
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä nämä muka maisterit ja viestinnänjohtajat yms. viettävät aikaansa vauvapalstalla, jossa suurinosa työttömiä köyhiä luusereita?
En ihan usko. Olkaapa rehellisiä.
Kyllä hekin tarvitsevat tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1235€ Mulberry laukku. Peruskoulu.
Ikä unohtui. 25 vuotias.
Unohditko myös mainita, monennellako luokalla olet?
Muutaman kympin laukku. Tuhannella eurolla saa jo jotain kivaa kotiin. Ei vaan innosta maksaa laukusta, jonka hinnasta 90 prosenttia on ilmaa. Mulle on tälläiset asiat ihan sama.
2400 e, 34 v, humanististen tieteiden kandi.
Alepan muovikassi. 58v elämämkoulu ja alkoholiongelma.
Itselläni 50€ reppu. Vähän surettaa kun lukee miten naiset tuhlaa.
Rinkka noin 250 €, nainen 47 v DI
Oisko kallein ollut 60e. En ymmärrä merkkilaukkuvouhotusta. Ostan mieluummin hyvän läppärin ja auton. 37v, kaksi korkeakoulututkintoa (tekninen ja humanistinen ala).
Onpas tämä merkillinen ja hyvin mielenkiintoinen ketju.
Ihailen aloittajan mielikuvitusta, kun keksi kysellä tällaista.
Ja kun tähän näin moni vastaa, niin aihe on ilmeisen tärkeä monelle. Tuskin kaikki piloillaan tänne kirjoittavat.
Hermes Birkin krokotiilinnahasta tehty 491 340 euroa, 18 vuotias lentokonesuihkuturbiinimoottoriapumekaanikkoaliupseeriprofessorikandidaatti.
Vierailija kirjoitti:
Sijoitussalkku. noin 100 000 euroa
Ihana😍 Siinäpä laukku juuri minun makuuni👍
En välitä enkä ymmärrä yhtään mistään merkkilaukuista😏
Kallein laukkuni maksoi 139 euroa. Ikää sillä on neljä vuotta. Koulutusta ei tietääkseni ole.
25v kandidaatti ja varmaan joku 20e
Tai jos lasketaan vaellusrinkka nii 140e Laukkuhan seki on :D
2016 aloitettu kysely. Millainen tyyppi tällaisia edes kyselee, joku *onneloiden" mikaela schiller?
Mä ja mun laukku. Onks sulla myös volvon siurin katumaasturi, äsh, ei kun mersun?
Oot yhtä huvittava kysymykses kanssa kuin ikänsä kotirouvana ollut hölmö joka kyttää naapureitaan ja leikkii madamea, sillä lukeehan hän maan kalleinta akkain lehteä, ha missäön nimessä ei koskaan ainakaan reppua käteensä ottaisi, ei ei, nahkakassi se olka pitää vaikkei kävis kuin k-marketin pulloautomaatilla.
Korkeakoulututkinnon suorittanutko se tällaisia kyselee?
Hei, mut siis nyt tuli mieleen takavuosilta yks ilmiö. Kun kävi Lontoossa niin oakko miltei käydä harrodsilla. Muuta ei välttämättä sieltä tarvinnut saada kuin se vihreä harrods-nimellä varustettu bägi, jota voi sitten kotikonnuilla kädessä kannella. Siin o, kallis kassi, niin sanotusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sijoitussalkku. noin 100 000 euroa
Ihana😍 Siinäpä laukku juuri minun makuuni👍
En välitä enkä ymmärrä yhtään mistään merkkilaukuista😏
Minä en ole vielä onnistunut hankkimaan noin kallista sijoitussalkkua, omani on vain muutaman tonnin. No, rahat on laitettu kiviseiniin ja lasten harrastuksiin. Huulipuna ja kännykkä kulkee alle satasen nahkalaukussa vuodelta 2012.
48 v maisteri
Rinkka 300€. Ikä 37v, koulutus FM.
Kate Spade (RIP). Laukku maksoi muutamia satasia ja oli matkamuistoni. Enemmän on kyllä tullut käytettyä muutaman kympin halpislaukkujani.
Ylempi korkeakoulututkinto, 34 v.