Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kokeneisuudella/kokemattomuudella ON väliä!

Vierailija
21.04.2016 |

Tällä palstalla monet aina sanovat, ettei haittaa vaikka mies olisi kokematon. Minun on kyllä oltava asiasta eri mieltä. Olen nuori nainen ja olin jokin aika sitten erään täysin kokemattoman miehen kanssa juurikin makkarin puolella. Valitettavasti on sanottava, että siitä miehestä huomasi kyllä, että oli täysin kokematon ja ekaa kertaa niissä hommissa mukana. Joutui aivan kaiken opettamaan kädestä pitäen niin kuin pikkulasta pyörällä ajamaan (että jaloillasi poljet niitä pyörän polkimia). Minun on sanottava, että se kaikki oli niin työlästä ja kun aivan kaiken joutui rautalangasta vääntämään, niin siinä meni fiilikset lopulta aivan kokonaan ja kokemus oli ylivoimaisesti vaisuin ja mitäänsanomattomin, mitä olin koskaan kokenut.

Eli kyllä, miehen kokemattomuudella tai kokeneisuudella on todellakin väliä. Ei enää ikinä kokematonta miestä minulle, kiitos.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tietenkin mutatis mutandis. Kokemus on valttia seksissä.

22/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ammattilaisen oppiin?

Kokematon mies

Ei, vaan ei vain yhdenillanjuttuihin. Suhteeseen (orastavaan siis) tai ystävän kanssa sänkyyn. Ei tarvitse mennä ammattilaisen oppiin, jos ei välttämättä halua.

Luuletko että joku kamunainen antaa säälipillua?

Ei sen tarvitse olla säälipillua. Mutta jos sattuu olemaan ystävänä naisia, niin voihan sitä kysyä? Joku mukava, rauhallinen tyttö, joka ei ehkä itsekään koe saavansa tarpeeksi seksiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ajatelko niin suorituskeskeisesti! Kuulostaa tosi itsekkäältä ajatella vain sitä, miltä minusta tuntuu, kun koko rakastelun idea on tehdä toiselle jotain hyvää ja kaunista. Ootteko koskaan tullut ajatelleeksi?

24/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina ihmetellyt että kuinka tumpeloita sitten kokemattomat oikein ovat, koska ei joku teinipaneminen mitään rakettitiedettä ole. Itse olen täysin kokematon mutta uskon vakaasti olevani huippuluokan nussija, jos vain saisin mahdollisuuden.

:D Ihana!

Vierailija
25/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miten seksi voi olla niin vaikeeta. Huulet, kaula, korvat, nännit ja genitaalit ympäristöineen. Niitä huomioidaan tarkkaillen toisen reaktioita ja lopulta keskitytään sopivalla paineella alakertaan, kunnes toinen saa. Naisen kohdalla kannattaa keskittyä yleensä enemmän klitorikseen kuin vaginaan ja useimpien kohdalla pitäisi ainakin aloittaa klitoriksesta. Voima ja tyyli tarkistetaan kumppanilta, joka kertoo mikä tuntuu hyvältä.

Vierailija
26/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täällä on kokemattomia miehiä, niin sanoisin, että kokeilkaa nyt vaikka nuken kanssa, mut olis tosi ällöttävää saada myöhemmin tietää, että esim. seurustelukumppani olis käynyt jollain "ammattilaisella". Kai sitä infoa nyt saa vaikka mistä, että tietää, mitä tehdä, herranjestas!!

Vierailija
27/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokematon mies

Ei, vaan ei vain yhdenillanjuttuihin. Suhteeseen (orastavaan siis) tai ystävän kanssa sänkyyn. Ei tarvitse mennä ammattilaisen oppiin, jos ei välttämättä halua.

Ei sen tarvitse olla säälipillua. Mutta jos sattuu olemaan ystävänä naisia, niin voihan sitä kysyä? Joku mukava, rauhallinen tyttö, joka ei ehkä itsekään koe saavansa tarpeeksi seksiä. 

Missä ulottuvuudessa elät?

Vierailija
28/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kenenkähän kanssa mies vosi asiaa opetella, kun osalla palstalaisilla on se käsitys, että nainen on ns. huono tai siveetön lumppu, jos harrastaa usean kanssa seksiä. Kun taas miehen kuuluu hyppiä ja hässiä kukasta kukkaan, jotta saisi harjoiteltua, ettei tule kenellekään naiselle - tai miehelle pettymyksiä. 

Vierailija
29/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos täällä on kokemattomia miehiä, niin sanoisin, että kokeilkaa nyt vaikka nuken kanssa, mut olis tosi ällöttävää saada myöhemmin tietää, että esim. seurustelukumppani olis käynyt jollain "ammattilaisella". Kai sitä infoa nyt saa vaikka mistä, että tietää, mitä tehdä, herranjestas!!

Hyvä vinkki, ei muuta kuin Barbara tilaukseen. Sairaampaa mitä ammattilaisella käyminen on nuken kanssa peuhaamimen.

Kokematon mies

30/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokematon mies

Missä ulottuvuudessa elät?

Ihan samassa kuin sinä, oletettavasti. Tunnen henkilökohtaisesti KAKSI miestä, jotka ovat menettäneet poikuutensa ystävänsä kanssa. Ei vaan voi olla niin harvinaista.

Vierailija
31/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokematon mies

Voi olla entinen ystävä sen jälkeen kun alkaa kyselemään että viittitkö antaa vähän pillua kun en ole ennen keltään saanut.

Vierailija
32/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein paras on kokematon. Olen nykyisen poikaystäväni ensimmäinen ja saan häneltä parempaa seksiä kuin keltään muulta.

Kaikista huonoin oli reilusti yli sadan naisen kanssa pannut mies. Olen ystävystynyt kahden hänen entisen panon kanssa ja monesti ollaan naurettu hänen surkeille sänkytaidoilleen. :D

33/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua, miten seksi voi olla niin vaikeeta. Huulet, kaula, korvat, nännit ja genitaalit ympäristöineen. Niitä huomioidaan tarkkaillen toisen reaktioita ja lopulta keskitytään sopivalla paineella alakertaan, kunnes toinen saa. Naisen kohdalla kannattaa keskittyä yleensä enemmän klitorikseen kuin vaginaan ja useimpien kohdalla pitäisi ainakin aloittaa klitoriksesta. Voima ja tyyli tarkistetaan kumppanilta, joka kertoo mikä tuntuu hyvältä.

Koko vulva pitäisi huomioida, klitorikseen voi keskittyä vaikka sormin (ei suoraa kosketusta, vaan hupun kautta, useimmat naiset eivät nähtävästi pidä siitä) ja koko suulla ja toisen käden kanssa sitten koko vulvaan. Vaginaan vasta kun nainen on tarpeeksi märkä, jolloin sormi uppoaa sinne käytännössä itsekseen. 

34/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokematon mies

Voi olla entinen ystävä sen jälkeen kun alkaa kyselemään että viittitkö antaa vähän pillua kun en ole ennen keltään saanut.

Luulen, että tässä, niin kuin kaikissa muissakin asioissa merkitsee ennen kaikkea ajoitus ja tapa jolla asia ehdotetaan.

Vierailija
35/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokematon mies

Olisin kyllä itse aika varovainen sen suhteen, kuinka lähestyn ystävänaisia - varsinkin nuoria sellaisia - seksimielessä! On nimittäin erittäin tehokas tapa pailata koko ystävyys alkamalla vonkaamaan seksiä, kun toinen on ollut siinä uskossa, että keskinäinen suhde perustuu ystävyyteen ja luottamukseen. Siinä helposti tulee sellainen paha maku suuhun, että mies on ystävyyttä teeskentelemällä vain luikerrellut lähelle koko ajan pelkkä seksi mielessä. Lisäksi nuorelle, "mukavalle ja rauhalliselle" tytölle ei välttämättä ole mikään itsetuntoa kohottava fiilis, että vastapuoli haluaa pelkkää satunnaista seksiä, koska tyttö "ei varmaan itsekään saa tarpeeksi seksiä". Siitä tulee vähän sellainen hyväksikäytön sivumaku, vaikkei se olisi miehen tarkoituskaan.

Vierailija
36/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä, että itse olin yhtä kokematon kuin miehenikin, eipä ollut kummallakaan vertailukohteita. Kumpikaan ei varmasti osannut yhtään mitään, mutta ei ollut juuri mitään odotuksiakaan, jännitti hirveästi ja ujostutti, mutta niin sitä vain selvittiin. Ja vuosien varrella on yhdessä opeteltu mistä toinen ja itsekin tykkää. Minusta kyllä tuntuu, että jos rakastaa kumppaniaan, niin ei sillä kauheasti ole väliä, jos hän ei osaa heti toimia oikein, kyllä mies vähitellen oppii ja uskoisin että aika nopeastikin, jos nainen on innokas opettaja ;).

Vierailija
37/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet, miten ne kokeneet ovat oppineet olemaan naisen kanssa?

Niinpä, joku on nähnyt vaivan ja opettanut, toki tämä tapahtuu yleensä siinä ensimmäisessä parisuhteessa, missä molemmat osapuolet opettelee!

Hiukan armoa, antaa vähän hutsahtavan vaikutelman naisesta, jos alkaa omaa nautintoaan suureen ääneen vaatimaan.

Seksi on kuitenkin kahden kauppa ja tarkoitus lienee miellyttää sitä kumppania, eikä vain itseä!

Vierailija
38/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei sen tarvitse olla säälipillua. Mutta jos sattuu olemaan ystävänä naisia, niin voihan sitä kysyä? Joku mukava, rauhallinen tyttö, joka ei ehkä itsekään koe saavansa tarpeeksi seksiä. "

- "Missä ulottuvuudessa elät?"

Onkohan tämän ensimmäisen lainaukseni kirjoittaja yksi, joka odotaisi, että joku mies  (tai nainen)  ystävä kysyisi, että kuule, että kun oot mukava kiltti rauhallinen tyttö tai siis niinkuin ystävä harrastettaiskos seksiä?  Ja hän olisi takuulla olisi enemmänkuin otettu kysymyksestä.. Mitäpä sitä ystävät muuta voisivatkaan tehdä keskenään. Mukaan varmaan voisi pyytää muitakin ystäviä. Kavereita nyt ainakin.........  

39/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokematon mies

Olisin kyllä itse aika varovainen sen suhteen, kuinka lähestyn ystävänaisia - varsinkin nuoria sellaisia - seksimielessä! On nimittäin erittäin tehokas tapa pailata koko ystävyys alkamalla vonkaamaan seksiä, kun toinen on ollut siinä uskossa, että keskinäinen suhde perustuu ystävyyteen ja luottamukseen. Siinä helposti tulee sellainen paha maku suuhun, että mies on ystävyyttä teeskentelemällä vain luikerrellut lähelle koko ajan pelkkä seksi mielessä. Lisäksi nuorelle, "mukavalle ja rauhalliselle" tytölle ei välttämättä ole mikään itsetuntoa kohottava fiilis, että vastapuoli haluaa pelkkää satunnaista seksiä, koska tyttö "ei varmaan itsekään saa tarpeeksi seksiä". Siitä tulee vähän sellainen hyväksikäytön sivumaku, vaikkei se olisi miehen tarkoituskaan.

Kuinka olikin tässä se avainsana. Toinen mies, joka menetti poikuutensa ystävän kanssa, oli yliopistossa jutellut hyvälle ystävälleen kokemattomuudestaan ja siitä, että hän ei haluaisi sählätä niin isossa jutussa. Tyttö oli ehdottanut, että jos hän opettaisi. 

Toinen mies taas osoittautui homoksi, mutta ei kai sillä nyt poikuuden menetyksen kannalta ole merkitystä? Oli kaverinsa kanssa katsonut leffoja ja oli ruennut miettimään, että miltä rinnat tuntuvat. ->

Pointti oli, että esitystapa ratkaisee. Kumpikin mies muisteli asiaa lämmöllä vielä 15v myöhemmin. Ei sen tarvitse olla kummallista tai vaivaannuttavaa.

40/52 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei sen tarvitse olla säälipillua. Mutta jos sattuu olemaan ystävänä naisia, niin voihan sitä kysyä? Joku mukava, rauhallinen tyttö, joka ei ehkä itsekään koe saavansa tarpeeksi seksiä. "

- "Missä ulottuvuudessa elät?"

Onkohan tämän ensimmäisen lainaukseni kirjoittaja yksi, joka odotaisi, että joku mies  (tai nainen)  ystävä kysyisi, että kuule, että kun oot mukava kiltti rauhallinen tyttö tai siis niinkuin ystävä harrastettaiskos seksiä?  Ja hän olisi takuulla olisi enemmänkuin otettu kysymyksestä.. Mitäpä sitä ystävät muuta voisivatkaan tehdä keskenään. Mukaan varmaan voisi pyytää muitakin ystäviä. Kavereita nyt ainakin.........  

Olen nainen ja olisin varmasti mielelläni auttanut jotain miespuolista ystävääni asiassa, jos hän olisi kysynyt. Mutta minä nyt vaihdoinkin vaatteita ikkunaverho auki, koska tien toisella puolella oleva mukava papparainen katseli aina ikkunasta meillepäin. Tai vaihdoin siihen saakka, kunnes yksi kämppiksistäni totesi äijän todennäköisesti runkkaavan... Olin vain ajatellut, että hän halusi nähdä rintoja, vanhojen aikojen muistoksi kun vaimonsakin oli jo kuollut. Eli joo, todennäköisesti olen ihan auttamattoman sinisilmäinen monessa muussakin asiassa. 

Enää en ystäviäni voisi auttaa, koska olen naimisissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi