Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää pidä kumppanini vaatetuksesta

Vierailija
21.04.2016 |

Mitä tehdä, kun kumppanini on ostanut hyvin erikoisia vaatteita ja käyttää niitä. Harmillisesti kuulemma vielä hänen lempivaatteensa. Housut ovat siis tämännäköiset http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2016/C00%200373706…]
Ja kyseessä siis MIES. Eilen en kehdannut lähteä hänen kanssaan kaupungille, ja pyysin häntä vaihtamaan pöksyt. Hän ei siihen suostunut, ja siitä muodostui sitten riita. Mitä meidän pitäisi tehdä? En vain kehtaa kulkea hänen kanssaan, jos käyttä noita housuja. Koen oloni hyvin epämukavaksi kun jokainen ihminen tuijottaa noita, saatika jos tulee minun kavereitani vastaan!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samaan sarjaan nuokin menevät! Akkojen housuja.

Vierailija
22/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi miehelle. Miehille sopii miehekkäät housut, ei tuollaiset kuvioidut kodintekstiilit. En tykkäisi itse, jos oma mieheni menisi tuollaiset ostamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt kamalampiakin. Miehesi ei ole mikään juntti ilmeisesti. Mielummin tommoset, kuin verkkarit.

Vierailija
24/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tehdä, kun kumppanini on ostanut hyvin erikoisia vaatteita ja käyttää niitä. Harmillisesti kuulemma vielä hänen lempivaatteensa. Housut ovat siis tämännäköiset http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2016/C00%200373706…]

Ja kyseessä siis MIES. Eilen en kehdannut lähteä hänen kanssaan kaupungille, ja pyysin häntä vaihtamaan pöksyt. Hän ei siihen suostunut, ja siitä muodostui sitten riita. Mitä meidän pitäisi tehdä? En vain kehtaa kulkea hänen kanssaan, jos käyttä noita housuja. Koen oloni hyvin epämukavaksi kun jokainen ihminen tuijottaa noita, saatika jos tulee minun kavereitani vastaan!

Okei, eli tässä on boheemi versus normo. Jos liikaa ahdistaa niin ei kai pidemmän päälle toimi. Musta miehes housut on oikeen upeet jollekin psykedeeliselle keikalle.

Oottekohan liian erilaisia? Mies vaikuttaa boheemilta, sä enemmän sääntönikkarilta. Teidän suhteesta tulis antoisa, mutta hyvin vaikea. Voishan siitä kyllä tulla aivan mieletön suhde - mies on sähikäinen ja sä järjen ääni.

Kokeilkaa. Kyllä teidän rakkautenne voisi onnistuakin!

Vierailija
25/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän nuo niin kamalat ole (kuin aloituksen pöksyt). Jos häiritsee kovasti, niin vedä itse jotkut kamalat rytkyt päälle ja kerro kaikille vastaantuleville tutuille, että olette menossa naamiaisiin. 

Vierailija
26/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin noi housut (vaikka ovat rumat), kuin iänikuiset kulahtaneet verkkarit. Ukko on lihonut niin paljon, että farkut eivät mahdu, röntystää jatkuvasti verkkareissa. Saa aina pelätä,että joku tuttu tulee vastaan. Hävettää koko äijä. Kamala riita, jos yritän ehdottaa vaateostoksille menemistä. Itselleni pukeutuminen on tärkeää, en ymmärrä, miten ukosta on tullut niin välinpitämätön juntti. Täytyy ottaa kohta ero, koska en jaksa katsella tuollaista isomahaista verkkarivilleä jatkuvasti.

Vierailija
27/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röi kirjoitti:

Okei, eli tässä on boheemi versus normo. Jos liikaa ahdistaa niin ei kai pidemmän päälle toimi. Musta miehes housut on oikeen upeet jollekin psykedeeliselle keikalle.

Oottekohan liian erilaisia? Mies vaikuttaa boheemilta, sä enemmän sääntönikkarilta. Teidän suhteesta tulis antoisa, mutta hyvin vaikea. Voishan siitä kyllä tulla aivan mieletön suhde - mies on sähikäinen ja sä järjen ääni.

Kokeilkaa. Kyllä teidän rakkautenne voisi onnistuakin!

Erittäin hyvin tehty analyysi. Juuri tuollaisia olemme, itse olen perinteiseen arvostettuun ammattiin korkeasti koulutettu ja puolisoni on boheemi taiteilija. Olemme seurustelleet puolitoista vuotta. Välillä menee hyvin, mutta sitten välillä on tällaisia erimielisyyksiä :D onneksi kumppanini muuttuu niin nopeasti että kohta nämä housut lienevät taas historiaa! Niin ainakin toivon.

-AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan