Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautissuojat on täyttä kusetusta.

Vierailija
21.04.2016 |

Eikö sinne pöksyihin voi laittaa vaikka muutaman palan talouspaperia tai jotain muuta hellempää wc-paperia tai vaikka nessua? Maailma on nykyään niin tuotteistettua, että herää vaan kysymes eikö muita vaihtoehtoja ole ja onko sillä loppupelistä niin väliä jos vähän valuu? Villasukasta neulotte pmppisuojan ja puristatte sitten vesihanan alla paskat pois siitä ja kuivaatte föönillä?

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän itseasiassa vessapaperia, en kuukautissuojia. Yritin totuttaa itseni suojiin, mutta tuli sellainen ällö nihkeä ja hikinen olo alapäähän.

Ainakin mulla vessapaperi toimii ihan hyvin, ei ole ikinä vuotanut yli ja vessassa käynnin jälkeen uutta käärettä kehiin, niin ei muhi tunti tolkulla jalkovälissä - eikä haise!

Kenellekään en kehtaa tästä kertoa, koska tiedän että pitävät outona ja yök-yök-yököttelisivät.

Vierailija
82/108 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten naiset pärjäs ennen nykyaikoja tuon ongelmansa kanssa? Naisilta on tietääkseni valunut niitä veriklimppejä ja vitunriekaleita ulos jo kymmeniä tuhansia vuosia. Ei taidettu käytellä pahemmin mitään vaan annettiin paskan valua housuihin vai? Miten intialaiset naiset pärjää siellä köyhimmillä aluiella? Ei varmasti ole villasukkia tai hienoja nykyajan tamponeita saatavilla.

Länsimaisten naisten kuukautiset ovat runsastuneet hyvän ravitsemustilanteen vuoksi. Intiassa ja muissa kehitysmaissa naiset vuotavat yleensä hyvin vähän ja vielä muutama vuosikymmen sitten tilanne oli kaikkialla maailmassa sama. Kuukautiset kestivät päivän-pari ja vuoto oli niukkaa.

Minä ja äitini olimme kaksi ääripäätä. Äitini oli aneeminen ja hänellä vuodon tukkiminen tosiaan hoitui vessapaperilla. Minä olen ollut verenluovuttaja 18-vuotiaasta. Jopa raskaana ollessani luovutin verta, eikä heilahtanut hemoglobinit mihinkään. Mutta puolestani vuodin kuin häränkurkusta 7 päivää. Siis kahtena ensimmäisenä päivänä vähäinen liikkuminen onnistui imukykyisemmän Tampaxin+pumpulin ja maxi-yösiteen kanssa niin, että voi käydä kaupassa.... mutta leffareissuun matkoineen menisi liikaa aikaa. 

Joku täällä kysyi, että onko kello soimassa 2 tunnin välein? No ei tarvi olla, kyllä sitä herää, kun alkaa valumaan pitkin reisiä. Minulla on neliskulmainen muovinen kippo yöpöydällä, että voi sen heittää jalkoväliin, kun loikkii vessaan.

Että tosiaan, vessapaperilla vaan..... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksikä herra ap käyttää parranajokonetta, sähköllä käyvää tai leipämoottoriversiota, kun parran voi sipaista pois puukolla tai kirveellä?

Niin pirullinen olen, että toivon ap:n saavan sellaisen naisen kumppanikseen, joka todella valuu verta enemmän kuin ap:n kuivittelemat pari tippaa. Kun joka kuukausi hankit uuden patjan ja petarin, niin eiköhän kohta alkaisi valjeta suojien idea!

Vierailija
84/108 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko olemassa sänkyä johon ei olisi patjaan tullut veriläiskiä?

Peukuta ylös jos on verta patjassa, alas jos ei ole.

Vierailija
85/108 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän itseasiassa vessapaperia, en kuukautissuojia. Yritin totuttaa itseni suojiin, mutta tuli sellainen ällö nihkeä ja hikinen olo alapäähän.

Ainakin mulla vessapaperi toimii ihan hyvin, ei ole ikinä vuotanut yli ja vessassa käynnin jälkeen uutta käärettä kehiin, niin ei muhi tunti tolkulla jalkovälissä - eikä haise!

Kenellekään en kehtaa tästä kertoa, koska tiedän että pitävät outona ja yök-yök-yököttelisivät.

Mulla on niin runsaat kuukautiset että joku wc-paperin lipare ei toimisi alkuunkaan, oon kateellinen että sulla on noin niukat menkat :D Vaihdan myös siteen joka vessareissulla, joskus täytyy jopa vaihtaa vaikkei pisuhätä oliskaan koska siteen imukyky ei meinaa riittää :) Ei ole ikinä mulle tullut hikinen tai ällö nihkeä olo. Pesen alapääni myös aina siteen vaihdon yhteydessä. Tamponit ja kuukupit ei sovi mulle.

Vierailija
86/108 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko olemassa sänkyä johon ei olisi patjaan tullut veriläiskiä?

Peukuta ylös jos on verta patjassa, alas jos ei ole.

Mä vuoraan vuodon ensimmäisinä päivinä alushousut niin takuuvarmasti suojilla ettei varmasti tuu yli! Siksi olen (vielä) välttynyt veritahroilta.

Vierailija
87/108 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus joutunut käyttämään vessa- tai talouspaperia, kun siteitä ei ole ollut saatavilla. Talouspaperista riittää juuri ja juuri joku 3-4 palaa, kun taittaa ne kahtia. Vessapaperia pitää repiä monen monta kierrosta, että saa riittävän paksun tupon. Kummassakin vaihtoehdossa on myös se vika, että viritys ei pysy kunnolla paikallaan kävellessä, vaan hilautuu taaksepäin. Hätävarana ok, jatkuvaan käyttöön turhan vaivalloista.

Vierailija
88/108 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3. Kuka hullu käyttää nykyaikana kertakäyttösuojia, kun on kuukuppi keksitty?

Kuukuppi keksittiin jo ennen kertakäyttösuojia.

Miehet voisi edelleen käyttää niin paksuja jostain nahasta tehtyjä kortsuja.

Vierailija
89/108 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä wc-paperiakaan kannata mielin määrin tuhlata. Itse käytän luettuja Hesareita  pöksyissä. Pahimpina päivinä kuukausiliitettä. 

Vierailija
90/108 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kierukka, joten kuukautisten aikana verta ei tule nimeksikään. Täytyy myöntää, että käytän silloin tällöin vessapaperia kuukautissuojana.

Vierailija
91/108 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty steri, ja sen seurauksena aikusten vaipat tiettynä viikkona kuukaudesta on ruvennu kuulostaan hyvältä.. :D että vessapaperia ja villasukkia.. Nih.

Vierailija
92/108 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä wc-paperiakaan kannata mielin määrin tuhlata. Itse käytän luettuja Hesareita  pöksyissä. Pahimpina päivinä kuukausiliitettä. 

Tämä oli paras vinkki tähän mennessä,paljon helpompi ja ekologisempi kuin ap:n ehdottoma villasukan kanssa temppuilu :D

93/108 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin kuukausiliitettä ei varmaan ole suunniteltu kuukautisliitteeksi, sillä paperi on liukasta ja imukyvytöntä. Jos joku mies haluaa osoituksen kuukautisten määrästä, niin miten olisi pariviikonloppu kuukautisten aikaan mökillä ilman mitään kuukautissuojia, vapaasti valuskellen, ja mies siivoaisi ja pesisi jäljet. Tästä tehtävä raportti olisi oivaa ainesta mediaan - vaikkapa HS:n kuukausliitteeseen!

Vierailija
94/108 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit joskus käyttänyt vessapaperia tai nenäliinaa, tietäisit  miksi ei onnistu. Hätätapauksessa talouspaperi on paras.

Laita vaan omasi villasukkaan.

Vierailija
95/108 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin joo, ap:kin voisi lakata käymästä vessassa. Laitat vaan pari vessapaperipalaa housuihin ja kuset siihen.

On täysin eri asia käydä vessassa eikä kusta housuun kuin se että tietoisesti käyttää vaippoja.

Ymmärrän lapsilla ja kuoleman kynnyksellä olevilla vanhuksilla vaipat mutta en muilla.

Vierailija
96/108 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo ap olevinaan vitsikäs? Millainen on mies joka kirjoittelee vauva-palstalle naisten terveyssiteistä ja kuukautisista???

Aika häiriintyneeltä vaikuttaa.Ihan kuin hän olisi jotenkin vihainen siitä,että naiset käyttävät hygieenisesti kunnollisia kuukautisuojia eivätkä vain tunge villasukkaa sisäänsä.

Ei vaan se on naurettavaa että AIKUINEN ihminen tarvitsee jotain rättejä.

Vierailija
97/108 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap mies?

Olen juu, enkä ymmärrä miksi pitää olla kaiken maailman hienostelutuotteita. Pyöritätte muutaman kerran vessapaperia pikkareihinne niin ei mene rahaa joutavaan paskaan ja veri kertyy siististi siihen paperiin. Ja nyt hiljaa kaikki eksytetyt, kapitalismin kusetuskuplassa elävät toisinajattelijat.

Ja oikeastaan se on miehen tehtävä puhdistaa suulla ja kielellään naisen alapään reijät ja vaot muna kovana aina iltaisin.

Nyt kaikki mammat tehdään tän neuvon mukaan seuraavien kuukautisten aikaan ja mennään istumaan tän miehen sohvalle vessapaperit ja nessut housuissa 😆

Vierailija
98/108 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään meinasin tukehtua aamupalaani kun näin japanin telkkarissa mainostettavan miehille siteitä sitä varten jos ei vessareissulla jaksa ravistella. En ole koskaan tajunnut miksei voi vain rehellisesti pyyhkiä vessapaperiin. Oikeestikko aikuisen miehen täytyy kulkea 24/7 vaipoissa kuin vauva tai vanhus?

Jos on liian laiska tai muuten avuton kuivaamaan kaluaan pissasta,niin sitten kai ei auta kuin kulkea vaipoissa.Kaikkea ne keksii kyllä,tuollainen "miesten ravistelun korvaava side" on kyllä ap:n julistamaa turhaa tuotteistamista,sen sijaan kuukautissuojat ovat oikeasti ihan järkevä keksintö,

Miehen kusiside ei ole yhtään sen naurettavampi kuin kuukautisside

Vierailija
99/108 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös kortsut on yliarvostettuja. Esinahan voi vetää terskan suojaksi yhdynnän ajaksi ja käyttää esim. liimaa tai nitojaa, jos ei osaa pitää itse sitä siinä suojana päällä sen aikaa.

Meillä kun mies on ympärileikattu niin käytetään vanhoja muovipusseja. Esim sokoksen pikkupussit on hyviä.

Tämä muovipussijuttu on varmasti vitsi, mutta pakko kertoa että mua on tosielämässä pantu Salen muovipussilla. Olin miehen kanssa treffeillä ja käveltiin metsässä. Mies halusi harrastaa seksiä mutta hänellä ei ollut kortsuja mukana. Sanoin että en harrasta suojaamatonta seksiä joten mies keksi ton muovipussijutun (meillä oli ollut eväät siinä muovipussissa)

Vierailija
100/108 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit joskus käyttänyt vessapaperia tai nenäliinaa, tietäisit  miksi ei onnistu. Hätätapauksessa talouspaperi on paras.

Laita vaan omasi villasukkaan.

Kasva aikuiseksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi