Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi tekee itsestään ruman! :(

Vierailija
21.04.2016 |

Eli lapseni on 16vuotias tyttö jolla on jo nenärengas ja korvissa rumat venytykset! Nyt hän on tehnyt itse huulikorun ja aikoo tehdä lisää kun tuo uusi lävistys paranee.. mitä voin tehdä estääkseni häntä :(

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaikka lupaisisin lapselleni että lävistykset tehtäisiin liikkeessä sehän tulee maksamaan aivan hirveästi! Hän tahtoo lävistyksia paljon ja jos yhden huulilävistyksenkin hinta on 30e ?!

Vierailija
22/32 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, joko maksaa osan/kokonaan itse tai sitten saa niitä lahjaksi tms. Eihän niitä kaikkia nyt heti tarvitse ottaa. Toki jos raha on tärkeämpää kuin tyttäresi niin älä ota puheeksi koko asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun olisi pitänyt tehdä ne toimenpiteet silloin, kun lapsi oli 0-15 vuotias. Tuo on oireilua huonosta kasvatuksesta.

Vierailija
24/32 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa näkyy myöhemmin ja osa ei, riippuu paikasta ja kudostyypistäkin kelle jää näkyviin. Onneksi oma äiti ei antanut ottaa. 18vuotiaana ehtii hyvin naamansa pilata jos haluaa.

Vierailija
25/32 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta vaikka lupaisisin lapselleni että lävistykset tehtäisiin liikkeessä sehän tulee maksamaan aivan hirveästi! Hän tahtoo lävistyksia paljon ja jos yhden huulilävistyksenkin hinta on 30e ?!

Toivottavasti ymmärrät, että mistä ne hinnat tulee? Neulat maksaa, puhdistusaineet maksaa, korut maksaa, lävistäjän koulutus maksaa ja paljon ja tuossa on vain pieni osa kuluista.

Omat huulikorut maksoivat 40eur/kpl, mutta mielelläni minä ammattitaitoiselle lävistäjälle maksan, kuin jollekin, joka tekee lävistykset ilman koulutusta. Anna lapsesi toteuttaa itseään, keskustele turvallisuudesta korujen otossa ja korvien venyttämisessä. Ei:n hokeminen vain suututtaa lastasi ja yllyttää vielä hanakammin tekemään itse

Niin ja ikää 26, vieläkin huulikorujen kanssa elän :P

Vierailija
26/32 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne lävistykset saa pois.. kunhan ei ota tatuointia otsaan niin kaikki hyvin.[/quote

Mutta lävistyksistä jää pysyvät arvet,niitä arpia näkee nykyään lähes päivittäin kun on nuorena itsensä reiittänyt.

Vierailija
27/32 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika kanssa kärtti 14-vuotiaana levityskorviksia. Pidin pääni ja niitä ei tullut, ja nyt 22-vuotiaana tuossa äsken sanoi mulle, että fiksu mutsi, kun ei antanut periksi asiassa. Töissä nimittäin sellaisessa paikassa, missä vaaditaan huoliteltua ulkonäköä..

Muista neuvoa hänelle dekolteen huolittelu aamuisin.

Vierailija
28/32 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne lävistykset saa pois.. kunhan ei ota tatuointia otsaan niin kaikki hyvin.[/quote

Mutta lävistyksistä jää pysyvät arvet,niitä arpia näkee nykyään lähes päivittäin kun on nuorena itsensä reiittänyt.

So?

Vierailija
29/32 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että hän tulee katumaan lävistyksiä aikuisena! Ap

Minä tein teininä itselleni useita lävistyksiä, ja kaikki olen korvakoruja lukuunottamatta ottanut pois. Reiät kasvoivat umpeen ja venytyskorujen venyttämät reiätkin kutistuivat pikkuhiljaa. Nyt aikuisena minusta on mukavaa, että nuorena kokeilin kaikkea mahdollista, sain näyttää nuorelta ihan rauhassa. Nolompaa olisi nyt 25-vuotiaana mennä hankkimaan joku napakoru ja huulikoru.

Anna olla, ap. Teini saattaa kyllästyä parin vuoden päästä ja riisuu korut pois. Tai sitten ei. Mitään et voi tehdä. Tyttö ajattelee korujen olevan kaunista, eikö ole tärkeintä että hän on itse tyytyväinen?

Vierailija
30/32 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

So?

Minulle ei jäänyt yhtään arpea yhdestäkään lävistyksestä. Kaikki kasvoivat nätisti umpeen.

T.29

Vierailija
31/32 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pystyisi ottamaan aikalisää, joku aikaväli, jos silloin vielä haluaa, niin neuvottelette. Eikö voisi ajatella vaikka syksyllä tms., eli pelaa aikaa. En ole nähnyt yhtään viehättävää ihmistä, jolla olisi lävistys, eikös ne ole jo vähän out, yleensä niitä on vain tietyn, ei niin miellyttävän, oloisilla tyypeillä. Työelämässä ainakaan ei mitään plussaa niistä.

Vierailija
32/32 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lapsellasi on siis anarnisti- ja mamupatjalook. otan osaa.

Ihan näin aiheen vierestä, mutta näkemäni mamupatjat ovat niitä lestadiolaisen näköisiä vehnänvaaleita hiirulaisia, eivät lävistettyjä ja tatuoituja ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi