Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käy sääliksi naiset ketkä menettivät neitsyytensä jollekkin muulle kuin aviomiehelleen

Vierailija
21.04.2016 |

Tuskin mieskään voi yhtä aidosti rakastaa naista, joka antoi kauneimpansa pois pilkkahintaan jollekkin finninaamaiselle teinille.. Onneksi säästin itseni avioliittoon.

N23

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä miespuolinen kirjoittaja

Jollekin-sanassa on vain yksi k-kirjain.

Toivotan siveellisempää päivänjatkoa ja kielioppikirjoihin tutustumista!

Vierailija
2/39 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tyylillään!

Ps. sinulla menee hyvin, jos ei ole suurempia säälinaiheita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra siunaa!!!

Vierailija
4/39 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sit kun tulee ero? Forever alone? Koska kukka annettu jo eteenpäin...

Vierailija
5/39 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin M32

Vierailija
6/39 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas huonoja trolleja tänään liikkeellä.

Vierailija
7/39 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas käy sääliksi naisia jotka menettävät neitsyytensä aviomiehelleen.

Vierailija
8/39 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kaduttaa, että vein naiselta neitsyyden. Samalla meni kyllä omakin. Hän oli sellainen kiltti tyttö, joka halusi olla minun kanssani, mutta minä en pystynyt ihastumaan ja sitoutumaan silloisen mielenmaiseman vallitessa. Nyt on ollut toisen miehensä kanssa jo 8 vuotta ja varmasti muistelee minua vähän huonolla.

Vierailija
9/39 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis surullista jos menisin neitsyenä naimisiin ja aviossa kuvittelisin, etten tykkäisi seksistä, jos seksi olisi surkeaa aviomiehen kanssa.

En ala suhteeseenkaan, ennen kuin olen kokeillut miehen sängyssä muutaman kerran. Ei oo tapana ostaa autoakaan koeajamatta sitä ensin.

Vierailija
10/39 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua säälittävät myös miehet, jotka menettävät poikuutensa jollekin toiselle kuin aviovaimolleen.

Vierailija
11/39 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran höpö höpö! Nainen joka on antanut "kauneimpansa pois pilkkahintaan" on aivan yhtä (ellei jopa enemmän) rakastettava kuin itseään säästävä (kamala ilmaisu) nainenkin. Tämä siis miehen mielipide.

Vierailija
12/39 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa sinullakin murheen aihe. Miksi jonkun toisen seksielämää liikuttaa sinua noin paljon? Elä ja anna toisten elää.

Jokainen tekee omat valintansa, eikä ole olemassa yhtä oikeaa ratkaisua. Jos joku haluaa odottaa avioliittoon niin odottakoon. Mutta ei kannata sitten pettyä jos se kauan odotettu ensimmäinen seksikokemus onkin kaukana elokuvien ja harlekiini-kirjojen tajunnan räjäyttävistä hekuman hetkistä.

Itse en ymmärrä mitä niin ihmeellistä seksissä on, että sitä pitäisi odotella vuosia. Seksi on ihan normaalia elämää eikä mitään haureutta.

Vierailija
13/39 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tuhlata aikaa keksimällä toisille ongelmia. Keskity omaan elämääsi. Se helpottaa. Kaikkea hyvää sinulle <3

Vierailija
14/39 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan yksi lysti kuka kenellekin neitsyytensä menettää, kunhan se tapahtuu vapaaehtoiselta pohjalta.

Vierailija
15/39 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää ihmiset, jotka ostaa sian säkissä.

Vierailija
16/39 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas säälittää kaikki seksuaalisesti estoiset siveyden sipulit. Menettävät paljon iloa ja onnea elämästään kun suhtautuvat täysin luonnolliseen asiaan kuin johonkin sairauteen.

Vierailija
17/39 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vähän säälittää naiset (ja miehetkin!) jotka kuvittelevat että neitsyys on joku hieno, varjeltava asia. Kaikella on eka kerta, oli se sitten eka hampurilainen, eka oma auto, eka kerta kun näet auringonpimennyksen tai eka kerta kun harrastat seksiä. No big deal.

Ja että ap, vai että "antaa kauneimpansa" eli neitsyyden? Minusta hyvä seksi kokeneen ihmisen kanssa on kauniimpaa kuin ekan kerran epätyydyttävä räpöstys. Se ei ole mitään kaunista.

Ja säälittää minua myöskin ihmiset, jotka laittavat toiset jonkinlaiseen arvojärjestykseen petikumppaneiden määrän perusteella. Ei se ihminen siitä arvottomaksi muutu, jos seksiä harrastaa. Sitä harrastaa melkein jokainen tällä planeetalla, se ei ole mikään iso asia vaan ihan luonnollinen juttu.

Vierailija
18/39 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ihmiset olemme eläimiä siinä missä apinat, koirat ja delfiinit. Seksuaalisuus on ihan luonnollinen asia, eikä mitään pahaa.

19/39 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet edes mies tai sitten vain tosi huono trolli, koska minusta olisi kamala ajatella, että joku nainen ajattelisi itsestään noin alentavasti. Minun kauneimpani ei todellakaan ollut minun neitsyyteni. Minulla on niin paljon kauniimpia asioita luonteessani ja jopa ulkonäössäni. 

Sitä paitsi jos en olisi harrastanut seksiä jonkun toisen kanssa, en osaisi arvostaa omaa aviomiestäni lähellekään näin paljon sängyssä. Ja se olisi surku. Minä olen ainakin tyytyväinen, että mieheni on maannut monen naisen kanssa - hän tietää mitä tekee.

Vierailija
20/39 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin että ihmiset olisivat paljon onnellisempia ja iloisempia jos vähän voisivat höllätä sitä siveysvyötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä