Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet tapailee naisia ja eivät kuitenkaan edes ehdota seksiä?

Vierailija
21.04.2016 |

Vakipano muualla ja haluavat vaan seuraa? Aseksuaaleja? Tarvitsevat vaihtelua ja kuuntelijaa? Haluavat vain kaveria?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei naiset voi tehdä niitä ehdotuksia jos itse sitä seksiä haluavat? On se perkele että miesten pitää tehä kaikki.

Vierailija
22/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei naiset voi tehdä niitä ehdotuksia jos itse sitä seksiä haluavat? On se perkele että miesten pitää tehä kaikki.

Tämä on sitä tasa-arvoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen joskus lähtenyt baarista uuden miehen mukaan ja ei ole ollut seksiä. En olekaan halunnut ja lähdin sitten pois.

Olen tavannut toisen kerran miehen ja päätynyt sänkyyn ja suhde kesti yli 15v. Nyt sinkkuna oli yksi lyhyt panosuhde ja alussa oli jo puhe, ettei mitään muuta. Sitten oli yli 2kk mies, jonka kanssa vaan halattiin ja juteltiin. Se mies ei kai halunnut seksiä ja oli jotenkin masentunut ja uneton. Hyvällä kyllä muistelen.Nyt on tapailuvaihe ja vasta jutteluasteella. Saatan kysyä miestä luokseni, mutta se ei suinkaan tarkoita seksiä.

Vierailija
24/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin olen ns pelimies. Saatan puhua seksistäkin ohimennen mutta en ehdota, olen muuten todella kiva ja tietoisesti naisen mieleen, nautin kuinka saan helposti herrasmiesmäisen kuvan ja naisen hulluksi minusta, lopulta nainen itse pyytää seksiä ja sehän minulle sopii. M31v

Onpa kieroa. Mutta millaisiin toimii? Mä kyllä häivyn, jos ei mies ehdota seksiä.

Etkö itse uskalla ehdottaa?

Pidän torjuntana sitä, että mulle ei ehdoteta. Toimii itselleni hyvin, tykkään joka tapauksessa vain ohjailevista miehistä.

Vierailija
25/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on rikos jos ehdottelee, joten parempi seurata tilannetta , onko kyseinen vosu luotettava. Erityisesti on huomioitava, esiintyykö mielenterveys ongelmia, pysyykö lääkitys kohillaan.

Vierailija
26/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin monta kertaa oon saanut litsarin seksin ehdottamisesta, että en enää uskalla

Tuota on paljon liikkeellä, saa kaikellaisia uhkauksia vielä päälle.  Paljon mielenvikasia naisia, nyt kun pitkästä aikaa vois jotakin harkitakin.  Paras on minulla ollut, kun yks alko syyttää raiskauksesta puhelimen välityksellä pidetystä yhteydestä.

Vierailija
27/27 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin monta kertaa oon saanut litsarin seksin ehdottamisesta, että en enää uskalla

Tuota on paljon liikkeellä, saa kaikellaisia uhkauksia vielä päälle.  Paljon mielenvikasia naisia, nyt kun pitkästä aikaa vois jotakin harkitakin.  Paras on minulla ollut, kun yks alko syyttää raiskauksesta puhelimen välityksellä pidetystä yhteydestä.

Yhdyntä se puhelimen välityksellä otettu yhteyskin on. Kannattaa miettiä kenelle soittelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi