Muuten täydellinen mies, mutta karmeat hampaat...
Kuulostan niin pinnalliselta ja ällöttävältä kun en itsekään tietenkään täydellinen ole, mutta avaudun kuitenkin.
Olen nyt muutaman viikon tapaillut miestä joka on muuten täydellinen (komea, pitkä, hoikka, ystävällinen, huomioiva, opiskelee arvostetussa paikassa, meidän arvot kohtaa todella hyvin), mutta hänellä on aivan jäätävät hampaat. Hygieniasta ei ole kiinni, hampaat ovat aina siistit ja ihan normaalin väriset. Ylärivin etuhampaiden välissä on vaan ihan järkyttävän iso lovi mihin ei voi olla kiinnittämättä huomiota kun mies avaa suunsa...
Muuten mies on ihana, mutta tämä pistää silmään niin paljon :( Olenko kohtuuton?
Kommentit (10)
Voi sullakin olla viikset, huono iho, lihavat kädet tai muuta mitä mies voi pitää epäviehättävänä. Ihan normaalia, ei kukaan ole täydellinen.
Eikös Madonnalla ole myös samanlainen?
Jos et halua seurustella miehen kanssa, ni sit et seurustele. Mikä tässä on niin vaikeeta?
Minuakin häiritsisi. Joo, alapeukuttakaa aivan rauhassa - en pidä tuollaisia hampaita viehättävinä.
Oho, minä kun odotin että tässä kuvattaisiin jotain ällöttävää, hoitamatonta ja haisevaa suuta puolimädäntyneine hampaineen. Mutta sitten olikin vaan pieni yksittäinen ulkonäköjuttu... No, jokainenhan toki saa itse pitää millaiset kriteerit kumppanille mitä haluaa. Vaikeaa voi kyllä löytää riittävän täydellistä jos muissakin asioissa kuin hampaissa on noin tarkkaa...
"Karmeat hampaat" tarkoittaa minulle jotain aivan muuta kuin yhtä lovea hampaiden välissä. Olet aika pinnallinen. Ehkä voit pyytää miestä asennuttamaan yläetuhampaisiinsa laminaatit, joilla sen raon saa piiloon?
Vierailija kirjoitti:
Olet kohtuuton. Kuvittelin otsikon perusteella mustuneita, puuttuvia, lohkeilleita ja/tai hammaskiven & plakin peittämiä hampaita.
Minäkin kuvittelin. Ap, älä ole typerä
Vierailija kirjoitti:
"Karmeat hampaat" tarkoittaa minulle jotain aivan muuta kuin yhtä lovea hampaiden välissä. Olet aika pinnallinen. Ehkä voit pyytää miestä asennuttamaan yläetuhampaisiinsa laminaatit, joilla sen raon saa piiloon?
Aargh mikä vässykkä jos suostuu tuollaiseen.
Olet kohtuuton. Kuvittelin otsikon perusteella mustuneita, puuttuvia, lohkeilleita ja/tai hammaskiven & plakin peittämiä hampaita.