Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hikoilen yöllä aina hirvittävän paljon?

Vierailija
21.04.2016 |

Aamulla kun herään, olen yltä päältä ihan hiessä. Lakanat ihan hiestä märät, samoin peitto myöskin. Vielä enemmän nyt ärsyttää, se et tulin taas kipeäksi,kurkku helkutin kipeä. Vaikka eilen ei tuntunut kurkku ollenkaan kipeältä.... Miten ihmeessä mä saan tän hikoilun loppumaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinokuituinen peitto? Kokeilepa vaihtaa petauspatja ja peitto puuvillaisiin.

Vierailija
2/7 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla syynä oli ennenaikaiset vaihdevuodet. Ikää 35 v, korvaushoito 36 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hikoilen, kun olen syönyt liikaa illalla tai liian rasvaista tai sokerista ruokaa.

Vierailija
4/7 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistamaton synnynnäinen sydänvika?

t. kokemusta on

Vierailija
5/7 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaksi hikoilua aiheuttavaa sairautta. Diabetes ja toinen kilpirauhasen liikatoiminta.

Eli peruslaboratoriokokeet kannattaa otattaa aineenvaihdunta sairauksien tarkistamiseksi.

Vierailija
6/7 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistamaton synnynnäinen sydänvika?

t. kokemusta on

minäkin olen alkanut hikoilla viimeisen vuoden aikana. Ikä 43 v. Nyt seurataan sykettä kun on yli 80 jatkuvasti, tykytyskohtauksia ollut nuoresta asti (sanottu että vaarattomia..). Toivon että myös sydämeni tutkittaisiin lopultakin.

Vierailija
7/7 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hikoili ennen tosi paljon öisin. Muista syistä jätti vehnän ja maidon pois ruokavaliosta. Hikoilu loppui. Joskus kun menen viereen ja on taas aivan hikinen tunnustaa syöneensä munkin tai jotain muuta vehnää sisältävää. Samoin jatkuva väsymys helpotti miehellä tällä dieetillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän