Voiko mulla naisena olla karvoja alakerrassa jos haluan että minua nuollaan?
Tällaista kyselen nyt kun pohdin otanko tuon 2 peukalon kolmisen karvaalueen pois. On siis muuten siistitty mutta nuo on jäljellä vielä. Haluaisin että joku edes kerran nuolisi minua joten olisiko kynnys matalampi jos ei ole karvoja?
Kommentit (47)
Siistitty ei haittaa ollenkaan. Kunhan nyt ei viidakko ole.
Riippuu miehestä. En ajele karvoja ja silti on nuoltu.
Mikä ihme on 2 peukalon kolmisen? Sellainen muotoiltu tupsu pillun yläpuolella on kaikista kiihottavin.
Vierailija kirjoitti:
Siistitty ei haittaa ollenkaan. Kunhan nyt ei viidakko ole.
Mulla on siis tosiaan nyt siistitty, mutta jos huulia/reikää meinaa nuolla, niin sieltä ne karvat löytyy. Siksi kyselen osittain että pitäisikö loputkin ottaa pois?
Sanoisin, että huulista ja niiden ympäriltä/alapuoli ehdottomasti ilman karvoja. Häpykummulle voi jättää karvaa.
Mieti ihan omalle kohdallesi. Ei ole kiva nuolla karvoja.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että huulista ja niiden ympäriltä/alapuoli ehdottomasti ilman karvoja. Häpykummulle voi jättää karvaa.
Eihän klitoriksesta kasva karvoja ja onko pillussa muka jotain muuta kohtaa, jota olisi mitään ideaa nuolla? Jos nainen tykkää vaikka huulten nuolemisesta, niin silloinhan hän ajaa ne, koska tuntuma on paljon parempi silloin, kun karvat eivät ole tiellä. Ihan oman karvattoman vs karvaisen kivestuntuman perusteella päättelen tämän.
Pääsisikin joskus nuolemaan naista karvoilla tai ilman...
Ei tarvi välttämättä ottaa pois jos ett oo ihan nuori.Kunha se ala osa on karvaton .Minkälaisesta nuolemisesta tykkäisit?Ootko katsonnu mitää seksipätkiä missä nuollaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän klitoriksesta kasva karvoja ja onko pillussa muka jotain muuta kohtaa, jota olisi mitään ideaa nuolla? Jos nainen tykkää vaikka huulten nuolemisesta, niin silloinhan hän ajaa ne, koska tuntuma on paljon parempi silloin, kun karvat eivät ole tiellä. Ihan oman karvattoman vs karvaisen kivestuntuman perusteella päättelen tämän.
Kyllä useimmat naiset ilmeisesti pitävät ihan muustakin kuin klitoriksen nuolemisesta.
Minulle oli ihan sama minkälainen karvoitus minulla on, joten kysyin miehen mielipidettä. Hänelle kaikki kelpasi, mutta pienellä painostuksella sitten kertoi, että kivoin on sellainen missä ei ole kasvoja alapuolella ollenkaan, mutta häpykummulla vähän. Karvoja on, mutta ne eivät ole tiellä. Siihen päädyttiin. Mutta eiköhän kyse ole ihan henkilökohtaisista preferensseistä.
AP:n tilanteessa tekisin niin kuin itsestä tuntuu hyvälle - ja se saa kelvata.
Kyllä kelpaa karvoilla tai ilman.
t. m-50
Kunnon kielimies hoitaa karvaisenkin, eli ei huolta.
Kunnon karvaturrista isoine klitoriksineen tulee mieleen siili. Emmäätiä miks. Pää on kyllä kunnossa.
Sopivasti trimmattu on paras versio. Hifistely liittyy henkilökohtaisiin mieltymyksiin. Olet kysynyt puolisolta?
Ei ole karvoista kiinni kuolen joka tapauksessa on karvat tai ei.
siis tottakai voi. Jos haluat olla luomu, ole. Voi toki olla että miehesi ei halua nuolla pillua josta saa karvoja kurkkuun =)...
omamies nuolee minua karvoituksesta riippumatta, oma "style" vaihtelee täysposliinista täys natural versioon. Oma suosikki tosin on kapea kiitorata kummulla, muuten sheivattu, mutta vaihtelen tyyliä ihan vain siksi että mun mies tykkää siitä =)... kiihottuu niin posliinista kuin naturall versiosta
Jos sais valita, niin mahdollisimman luomua sekä kainalot että alapää. Tosin ei kyllä oo nuoleminen omalla kohdalla jääny kiinni oli sit karvoja tai ei...
Itse nuolen ja panen mieluiten ihan luomua. Sellaista kunnon puskaa, karvoja tulee suuhun kyllä, mutta mitä sitten. Kyllä pillussa pitää karvaa olla! Olen kai vanhan kun mikään ajeltu mirri ei iske sitten yhtään (ei sillä, nuolen kyllä sellaisetkin tavattaessa)
Pitåisikö mun ajaa parta? Miltä mun sänki tuntuu sun suun huulilla, entä häpyhuulilla tai klitoriksessa????? Epätoivoinen nyt, M59!
Vierailija kirjoitti:
Pitåisikö mun ajaa parta? Miltä mun sänki tuntuu sun suun huulilla, entä häpyhuulilla tai klitoriksessa????? Epätoivoinen nyt, M59!
Tämä on hyvä ajatuksen aihe. Voiko miehellä olla iso metsuriparta jos aikoo tuottaa suuseksiä naiselle? Jos voi niin miksi naisella ei voi olla omaa alapartaa?
Ei voi vastata. Riippuu miehestä.