Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Zoely-pillereistä?

Vierailija
21.04.2016 |

Kuulisin mielellään kokemuksia/sivuoireita zoely pillereistä? Itselleni määrättiin ne, ennen olen syönyt marveloneja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/6 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ollut nuo käytössä reilun vuoden ja ei kovin hyvältä vaikuta. Alussa tuli melko usein tiputteluvuotoa, mutta se kyllä tasoittui ajan kuluessa. Suurin miinus noissa on entistäkin kivuliaammat kuukautiset (siis tyhjennysvuoto) sekä ne kestävät yli viikon, kerran jopa 9 päivää.. Noissa pillereissä on siis ilmeisesti liian pieni hormonimäärä minulle. Ensi kuussa vaihdan johonkin toiseen, nuo kivut ovat nimittäin lähes sietämättömiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
4/6 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas jäi luomunakin niukat menkat kokonaan pois ja puolen vuoden käytön jälkeen alkoi hiukset tippua päästä, ennen todella paksut hiukset oheni sellaiseksi hiiren hännäksi. Nyt oon puolisen vuotta syönyt toista merkkiä ja hiukset alkaa pikkuhiljaa kasvaa takaisin, pää on täynnä sellasia 15cm haituvahiuksia joka puolella.

Vierailija
5/6 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen käyttökuukauden aikana puhkesi akne naamaan ja selkään. Naama rasvoittui niin että silmiä kirveli kun rasvaa "valui" silmiin. En kestänyt niin pitkään että olisi nähnyt tasaantuuko vai ei, palasin vanhaan. Ikää oli silloin n. 30 vuotta.

Vierailija
6/6 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat sopineet hyvin, mitä nyt tasoittaa/vähentää haluja niinkuin muutkin hormonaaliset ehkäisyt.

Naama ei kuki ollenkaan niinkuin luomuna, ei menkkakipuja kuten luomuna ja vuoto on lähinnä tuhrua joka kestää 2pv luomu 3-5pv verrattuna. Lähes joka kuukausi kyllä joku tuhru tulee, mutta pari-kolme kertaa on hypännyt "menkkojen" yli ja jostain syystä silloin on tietty alkanut raskauden mahdollisuus kuumottaa. Testit ovat kyllä aina näyttäneet negaa.

Näitä ennen käytössä oli vajaan vuoden ehkäisyrengas ja se alkoi loppuvaiheessa tappaa mun limakalvoja, kuivuivat ja kipeytyivät niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi