Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mulla naisena olla karvoja alakerrassa jos haluan että minua nuollaan?

Vierailija
21.04.2016 |

Tällaista kyselen nyt kun pohdin otanko tuon 2 peukalon kolmisen karvaalueen pois. On siis muuten siistitty mutta nuo on jäljellä vielä. Haluaisin että joku edes kerran nuolisi minua joten olisiko kynnys matalampi jos ei ole karvoja?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaista kyselen nyt kun pohdin otanko tuon 2 peukalon kolmisen karvaalueen pois. On siis muuten siistitty mutta nuo on jäljellä vielä. Haluaisin että joku edes kerran nuolisi minua joten olisiko kynnys matalampi jos ei ole karvoja?

Anna olla karvojen, mulle kelpaa erittäin hyvin karvainen pimpsa sehän on seksikäs kuin mikä, karvaton toosa on kuin kynitty kalkkuna ja kamalan näköinen.

Vierailija
22/47 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että huulista ja niiden ympäriltä/alapuoli ehdottomasti ilman karvoja. Häpykummulle voi jättää karvaa.

Mieti ihan omalle kohdallesi. Ei ole kiva nuolla karvoja.

Eihän klitoriksesta kasva karvoja ja onko pillussa muka jotain muuta kohtaa, jota olisi mitään ideaa nuolla? Jos nainen tykkää vaikka huulten nuolemisesta, niin silloinhan hän ajaa ne, koska tuntuma on paljon parempi silloin, kun karvat eivät ole tiellä. Ihan oman karvattoman vs karvaisen kivestuntuman perusteella päättelen tämän.

Juu ei kasva, enkä niin sanonutkaan. Mutta ihan heti siinä klitoriksen lähellä on yleensä (naisesta riippuen) ne ulkoiset häppärit, joissa karva kyllä kasvaa. Ja suuseksiä on erilaista, joskus nuollaan pelkkää klitorista, joskus myös ympäriltä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen huom Meihen sänki tuntuu ihanalta mun masussa ja jaloissa haarojen välissä ihanaa odottaa että kohta sitä saa saa saa.... N46

Vierailija
24/47 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siistitty ei haittaa ollenkaan. Kunhan nyt ei viidakko ole.

Mulla on siis tosiaan nyt siistitty, mutta jos huulia/reikää meinaa nuolla, niin sieltä ne karvat löytyy. Siksi kyselen osittain että pitäisikö loputkin ottaa pois?

Ota pois loputkin, niin voit olla varma.

Vierailija
25/47 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän siitä missä sitä karvaa on ja mistä on siistitty. Kuvauksesta ei oikein selvinnyt, missä tuo "2 peukalon kolminen karvaalue" oikein on.

Vierailija
26/47 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhanliiton miehenä sanon karvoilla. Mutta ei niin väliä kunhan maistuu hyvältä.( kaikki ei maistu)

Vierailija
27/47 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa vaimolla karvat. Kyllä niitä pitääkin aikuisella naisella olla. 

Vierailija
28/47 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon pöheikkö miehellä ja naisella on se ainoa oikea. Kuten luonto meidän tarkoitti. Sitä paitsi terveellisin malli myös - sillä on syynsä että kaikkilta muualta karvat on kadonneet paitsi päästä, kainaloista ja alakerrasta.

Vierailija
29/47 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että huulista ja niiden ympäriltä/alapuoli ehdottomasti ilman karvoja. Häpykummulle voi jättää karvaa.

Mieti ihan omalle kohdallesi. Ei ole kiva nuolla karvoja.

Eihän klitoriksesta kasva karvoja ja onko pillussa muka jotain muuta kohtaa, jota olisi mitään ideaa nuolla? Jos nainen tykkää vaikka huulten nuolemisesta, niin silloinhan hän ajaa ne, koska tuntuma on paljon parempi silloin, kun karvat eivät ole tiellä. Ihan oman karvattoman vs karvaisen kivestuntuman perusteella päättelen tämän.

Juu ei kasva, enkä niin sanonutkaan. Mutta ihan heti siinä klitoriksen lähellä on yleensä (naisesta riippuen) ne ulkoiset häppärit, joissa karva kyllä kasvaa. Ja suuseksiä on erilaista, joskus nuollaan pelkkää klitorista, joskus myös ympäriltä. :)

Mitä sä selität. Mä ainakin avaan naisen ennen nuolemista

Hannibal

Vierailija
30/47 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen / annan suuseksiä mielummin huolitellun siistillä kuin karvapehkolle. Häpy karvaton, sen yläpuolella saa olla siistitty " kiitorata " Vaimolla tämä malli. Pitää sitä koska nautti kun saa kielihyvää ...

M55

Vierailija
31/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini pitää olla. Minkä ikäinen olet

Vierailija
32/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne karvat mitään estä. 

Vierailija
33/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta suuseksi tuntuu itselle parhaimmalta, kun ei ole kuin siisti pieni tupsu  kummun päällä. Kaikki sen alapuolelta pois. Mieheni rakastaa nuolla mua, mutta erityisen kiihottunut hän on silloin kun saa nuolla juuri ajeltua.

Vierailija
34/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat, niin ei ole mitään väliä. Jos toivot, niin posliini ilman sänkeä tuottaa todennäköisemmin toivotun tuloksen.

Vierailija
35/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä naisella oli niin kovat karvet, että oli suupielet aamulla verissä. Ei kiva kokemus ja nainenkin oli kestävää laatua.

Vierailija
36/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä naisella oli niin kovat karvet, että oli suupielet aamulla verissä. Ei kiva kokemus ja nainenkin oli kestävää laatua.

No niin varmaan.

Vierailija
37/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vulva on enimmäkseen limakalvoa eikä sillä alueella kasva karvoja. Klitoris, pienet häppärit, emättimen aukko, alue klitoriksen ja aukon välillä. Se on herkin alue, ja kaikista herkin siis klit. Useimmat naiset varmaan haluavat juuri näiden nuolemista. Ensisijaisesti nainen itse päättää ajelemisista.

Vierailija
38/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pois. Aika huonolta suuseksiltä kuulostaa jos pelkkää klitorista nuollaan.

Vierailija
39/47 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole ollut koskaan ongelma karvojen suhteen. Päin vastoin pidän luomua seksikkäämpänä.

Vierailija
40/47 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siistitty ei haittaa ollenkaan. Kunhan nyt ei viidakko ole.

Itseä ei kyllä haittaa viidakkokaan päinvastoin 😛

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme