Kyllä miehet osaa, nyt voi vaan nauraa
Vaihdoimme jokin aikaa sitten puhelinnumerot puolituttavan miehen kanssa. Otin ensin itse yhteyytä ja mies oli tyytyväinen ja yllättynyt tähän. Tapasimme muutaman kerran ja meillä oli hauskaa. Joskus oli pitkä väli tapaamiselle ja en miettinyt sen enempää asiaa, kyse oli kunhan molemmilla on aikaa. Myöhemmin selvisi, että mies tapaili samaan aikaan eri paikkakunnalla toista naista, jonka kanssa oli minua ennen ollut jo kuukausia. Se heidän juttui loppui ilmeisesti naisen tahdosta. Tämä mies ei ollut oikein innokas mihinkään ajastaan ja ilmeni vielä sekin, että piti jatkuvasti yhteyttä ex-vaimoonsa, josta oli eronnut vuosi sitten (ei lapsia).
Sitten on ollut pari miestä kuvioissa ja heille olen ollut vain terapeuttina erojen jälkeen, ei seksiä tietenkään.
Tavallisia , vapaita, sitoutumistahtoisia miehiä on ilmeisesti mahdoton löytää. Ja yhä enemmän selvinnyt, etten ala seksisuhteeseen kuin vasta 2-3kk tutustumisen jälkeen ja sekin vasta sitten, kun tunne on vahva puolin ja toisin.
Kommentit (43)
Et anna seksiä, mutta ihmettelet kun ei miehiä tahdo löytyä? Moniko mies haluaa suhteeseen pihtaavan naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Et anna seksiä, mutta ihmettelet kun ei miehiä tahdo löytyä? Moniko mies haluaa suhteeseen pihtaavan naisen kanssa?
Minkälainen nainen suostuu seksiin alkumetreillä?
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä tässä oli se vitsi, mille voi vaan nauraa?
Ei kai missään mainittu vitsiä.Mä nauran paljon muullekin kuin vitseille. Ja tuossa aloituksessa ei naurattanut, vaan mietitytti, millaisia miehet oikeasti ovat ja nuo tuskin edes pahimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt voi vaan nauraa aloittajan oletukselle, että tapailu, yhteydenpito, yms olisi este ylläpitää myös muita sosiaalisiasuhteita.
No mitäs muuta kuin sitoutumistahtoinen toi mies oli, jos on kaksi kertaa eronnut (molemmissa jätetty?) ja haluaa olla niiden naisten kanssa vielä tekemisissä. Hän ei vaan ollut sitoutumistahtoinen suhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moderni, sinut itsensä kanssa oleva nykynainen, joka ei pelkää kivikautisia lutkaleimauksia? Nainen, joka itsekin siis nauttii seksistä, eikä näe sitä pelkkänä ikävänä parisuhteen rasitteena?
En tapaa kuin yhtä ihmistä kerrallaan. Pidän naurettavana käytöstä, jossa moneen suuntaan ollaan haussa yhtaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai missään mainittu vitsiä.Mä nauran paljon muullekin kuin vitseille. Ja tuossa aloituksessa ei naurattanut, vaan mietitytti, millaisia miehet oikeasti ovat ja nuo tuskin edes pahimmasta päästä.
Miten tuo on sukupuolisidonnainen asia?
Vierailija kirjoitti:
Varman se, että nää vaihto puhelinnumeroita miehen kanssa :D
Ainoa kenelle nauran on sinä.
Tai no oikeastaan en edes sinulle koska eihän tuossa kirjoituksessa ole mitään päätä ei häntää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moderni, sinut itsensä kanssa oleva nykynainen, joka ei pelkää kivikautisia lutkaleimauksia? Nainen, joka itsekin siis nauttii seksistä, eikä näe sitä pelkkänä ikävänä parisuhteen rasitteena?
Ohis kommentoi, en todella suostu seksiin jonkun randomin paskahousun kanssa, kyllä niin intiimiin hommaan tarvitaan luottamus ja tunne. En halua mitään kuppaa tai muutakaan yllätystä jostain seksiseikkailusta.
Vierailija kirjoitti:
En tapaa kuin yhtä ihmistä kerrallaan. Pidän naurettavana käytöstä, jossa moneen suuntaan ollaan haussa yhtaikaa.
Sinä olet sinä, jota tuo mies ei ole. Minusta sitten on taas naurettavaa sitoutua jo puhelinnumeron vaihtamisen jälkeen ja olettaa toisen olevan itsensä kaltainen.
No mulle kyllä pitkään sinkkuna olleena aukesi. Eli äijä pitänyt peliä kahden naisen kanss yhtä aikaa.
Eronneet miehet pitäneet terapeuttina, mutta MIEHET eivät ole antaneet seksiä(huomautus nro 2:lle.)
Joo, mulla sama tunne, että normaaleja miehiä vaan ei ole vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis kommentoi, en todella suostu seksiin jonkun randomin paskahousun kanssa, kyllä niin intiimiin hommaan tarvitaan luottamus ja tunne. En halua mitään kuppaa tai muutakaan yllätystä jostain seksiseikkailusta.
Kondomi on keksitty jo 2000 eaa
Naiset, relatkaa vähän. Itse oon jossain vaiheessa käynyt läpi samantapaisia kipuiluja kuin ap, mutta sitten päätin, että alan käyttäytyä kuin miehet. Mikä estää?
Mulla on nyt pari eri tyyppiä, joita tapailen kun on aikaa (mulla on sitä harvoin töiden, lasten ja harrastusten takia). Kumpikaan ei halua seurustelusuhdetta, joten en ole heille tilivelvollinen tekemisistäni, enkä kysele sitä heiltäkään. Turvaseksikin on jo keksitty. On mukavaa viettää välillä päivä, ilta tai vkl komean miehen hemmoteltavana, saada ihana tekstari kesken kiireisen työpäivän, ja saada apua "miesten jutuissa", kuten renkaanvaihdossa tai huonekalujen kasaamisessa, vaikka itsekin toki niihin juttuihin pystyn.
Ei tää elämä niin haudanvakavaa oo. Kerran täällä vain eletään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen josta voi joskus olla oikeasti vaimoainesta. Me pantiin ekan kerran alle tunti ekan tapaamisen jälkeen. Jos pitää ensin useaan kertaan tavata ennenkuin seksiä niin todennäköisesti muija pihtaa aina ja muutenkin ajattelee hemmotellessaan miestä että jokin yhdessä syömässä käynti tai kukkakimppu pöydällä miehen mieltä lämmittäisi... seksiä sen pitää olla. M31v
Vierailija kirjoitti:
No mulle kyllä pitkään sinkkuna olleena aukesi. Eli äijä pitänyt peliä kahden naisen kanss yhtä aikaa.
Eronneet miehet pitäneet terapeuttina, mutta MIEHET eivät ole antaneet seksiä(huomautus nro 2:lle.)
Joo, mulla sama tunne, että normaaleja miehiä vaan ei ole vapaana.
Aika monilla 40 plus-miehillä on jotin mielenterveysongelmaa ja lyhyitä suhteita taustalla ja ainahan miehet kertovat tulleensa jätetyiksi ja se on yksi tapa herättää naisessa myötätuntoa. Monilla on ongelmaa alkon kanssa, ovat itse vaihtaneet naista lennosta ja sitten pelko luottaa enää yhtään kehenkään. Niin kauan kuin nainen on herttainen, kiva, mukava ja antelias, hehkuu suhde. Pienen kyllästymisen jälkeen voi jo katselukantaa avartaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen josta voi joskus olla oikeasti vaimoainesta. Me pantiin ekan kerran alle tunti ekan tapaamisen jälkeen. Jos pitää ensin useaan kertaan tavata ennenkuin seksiä niin todennäköisesti muija pihtaa aina ja muutenkin ajattelee hemmotellessaan miestä että jokin yhdessä syömässä käynti tai kukkakimppu pöydällä miehen mieltä lämmittäisi... seksiä sen pitää olla. M31v
Tai sitte, että nainen ei ole miehestä kiinnostunut seksuaalisesti tai nainen on aseksuaali.