Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tässä jotain? Onko hän se oikea <3

Vierailija
21.04.2016 |

En yleensä ikinä tee näin ja miesten kömpelöt iskuyritykset lähinnä ällöttää, mutta eilen illalla kohtasin niin suoraan sanoen taivaallisen miehen, että päästin hänet lähti luotani vasta ihan äsken <3

Ihan täydellinen, voiko tää olla totta: vähän mua vanhempi, yli 190cm, hoikka atleetti, horoskooppi härkä (tiedän, tiedän, mutta se vaan on mun paras tähtimerkki :D ), kaksi korkeakoulututkintoa, johtavassa asemassa liike-elämässä, selvästi varakas, puhuu montaa kieltä, kultturelli jne jne. <3 <3

En kehtaa edes sanoa, miten tää kolahti! Perhosia mahassa ja pää ihan kevyt. Voi kun hän soittaisi tai tekstaisi pian, jo nyt :) ja ollaan oltu erossa vasta tunti!

Nipistäkää mua, etten näe unta! Kertokaa että tämä on totta!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis päästin hänet lähtemään luotani. Ap

Vierailija
2/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu velkayksiössä, vaimo synnyslaitoksella ja puku vuokrattu varpajaisia varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olis kannattanut antaa ekalla kerralla...

Vierailija
4/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve alphamiesprovo, ei toimi tää sun neiteily yhtä hyvin!

Vierailija
5/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on liian hyvää ollakseen totta, se ei yleensä ole totta. Olet tainnut törmätä elävän elämän Barney Stinsoniin...

Tai sitten sulla on käynyt ihan mieletön flaksi :)

Vierailija
6/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa että halusi vaan pökkiä sua.

Vierailija
7/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt vielä omat speksisi niin me kerrotaan sulle, oletko sä hänelle se oikea <3

Vierailija
8/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu, oletko sinä tarpeeksi hyvä hänelle.

Vierailija
9/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, että kolahti. Sen kerran, kun minulla on kolahtanut, en kolahduksissani huomannut kysyä tutkintoja, varallisuutta tai kielitaitoa. Olisin paasannut vain hänen tuoksustaan ja ihanista käsistään, jos olisin asiasta tänne avautunut.

Vierailija
10/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa? Minusta kuulosti, että aloittaja oli kyllä täysin saamapuolella. Vaikka miehestä ei enää kuuluisi mitään, niin on hän ainakin saanut yhden ihanan yön.

Vierailija
11/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästihän tuo on alphaprovo, kuka muka tietäisi yhden panemiseen keskittyneen yön jälkeen että hoito "puhui montaa kieltä" (sitä yhtä ehkä!) horoskoopit ja johtavat asematkin, ei ei, tää on klassinen "tällaisiin miehiin naiset lankeavat"- jankkaaja.

Vierailija
12/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, että kolahti. Sen kerran, kun minulla on kolahtanut, en kolahduksissani huomannut kysyä tutkintoja, varallisuutta tai kielitaitoa. Olisin paasannut vain hänen tuoksustaan ja ihanista käsistään, jos olisin asiasta tänne avautunut.

Mulla sama. Ja edelleenkin, useamman vuoden jälkeen huumaannun hänen tuoksustaan, ja naurunsa saa aikaan ihastunutta kihelmöintiä...

Vierailija
13/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tällaista käänteistä aivopesua lassukalta. Kohta vetoat toisessa keskustelussa tähänkin Ap-"naiseen", joka on mukamas tyyppiesimerkki rahan ja statuksen perään olevista naisista.

Vierailija
14/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me juteltiin koko yö. Ja sitten taas rakasteltiin. Hän kertoi kaiken itsestään ja minä avauduin hänelle kaikista niistä asioista, joista en ole kelleen muulle kertonut: salaiset toiveet, haaveet, kaikki.

Minun on niin ikävä jo nyt hänen nenää ja ryppyjä silmäkulmissa kun hän hymyilee. Mä olen ihan hassu! Mutta se johtuu siitä, että mutään tällaista en ole kokenut ikinä! Ja se seksi, mähän olenkin ihan peto jos sikseen tulee :D en olisi ikinä uskonut itsestäni. Mutta se kaikki oli niin oikein ja niin täydellistä.

Voi kunpa hän soittaisi jo pian, että kuulen taas hänen äänen!

Ap

Vierailija
15/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa? Minusta kuulosti, että aloittaja oli kyllä täysin saamapuolella. Vaikka miehestä ei enää kuuluisi mitään, niin on hän ainakin saanut yhden ihanan yön.

Taas kummallista pilkunnussintaa... fakta on se että suurin osa miehistä ei pidä kauhean potentiaalisena tyttöystävänä, jos hyppää heti sänkyyn. Toki poikkeuksiakin on...

Vierailija
16/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on noin helppoa, kun on rahaa ja ulkonäköä.

Vierailija
17/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni kiinnostus kun annoit heti. Sitä paitsi oikeasti tämä kultturelli kielten moniosaaja oli englantia huonosti puhuva raksamies mutta tiesi millä piparia irtoaa.

Vierailija
18/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt jo lassukka jonnekin hoitoon että elämänlaatusi siitä paranee (joo, ajatella että sekin on ihan ITSESTÄSI kiinni, ei kenestäkään ulkopuolisesta...). Ihan säälittää sun puolesta.

Vierailija
19/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me juteltiin koko yö. Ja sitten taas rakasteltiin. Hän kertoi kaiken itsestään ja minä avauduin hänelle kaikista niistä asioista, joista en ole kelleen muulle kertonut: salaiset toiveet, haaveet, kaikki.

Minun on niin ikävä jo nyt hänen nenää ja ryppyjä silmäkulmissa kun hän hymyilee. Mä olen ihan hassu! Mutta se johtuu siitä, että mutään tällaista en ole kokenut ikinä! Ja se seksi, mähän olenkin ihan peto jos sikseen tulee :D en olisi ikinä uskonut itsestäni. Mutta se kaikki oli niin oikein ja niin täydellistä.

Voi kunpa hän soittaisi jo pian, että kuulen taas hänen äänen!

Ap

Koko yö naitu ja juteltu ja ei vaan väsytä vaan pakko on päästä av:lle kertomaan kaikki? Juupajuu, ota lääkkeet ja palaa laasasen blogia lukemaan..

Vierailija
20/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi