Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Panettaako teitä heti aamusta?

Zelda
21.04.2016 |

Olen oikein seksuaalinen nainen 23v, mutta aamusta ei kyllä kiinnosta sitten pätkääkään seksi. Yleensä kaikkia miehiä panettaa aamusta, mutta nyt harmittaa kun kerran valvoin koko yön (unirytmi mennyt vinksalleen) ja yritin aamusta saada seksiä kun mies heräili, eikä koko touhusta tullut mitään. Miten on miehet ja naiset, panettaako?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus viikonloppuisin jos on vähänki ottannu ilolientä edellisenä iltana.Pikkasen vaa hankalaa nykyää noi lapset aika paljon rajoitaa noita aamupanoja.m36

Vierailija
2/40 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mää käsitä tota ukkoo. Ollaan oltu nyt kuusi vuotta yhessä ja aina vain enemmän tuntuu panettavan. Kyllä joskus niin ottaa aivoon, kun se keskellä yötäkin saattaa laittaa kätensä haarojeni väliin ja sitten vähän päästä työntää sen kalunsa takaapäin mun uniseen pepaan.

No, minkäs siinä sit teet. Aikansa nylkyttää ja sitte lopulta laukee, jonka jälkeen alkaa se kuorsaus. Nuku siinä sit pantuna ja kuunnellen sitä hirveetä melua. Kyllä niin monta kertaa on jäänyt unet vähiin ton ukon takia.

Nii, ja sitten aamulla taas pannaan, vaikka olen ihan tööt.  Illalla haluttais mua, mut ukko nukkuu jo seitsemältä. No tietäähän sen, et jaksaa sitten taas panna keskellä yötä. Voi tätä elämää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein herätessä on täysi seisokki päällä, aah olispa kostea toosa mihin sen hellästi laittaisi.

Vierailija
4/40 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yleensä heti aamusta, mutta jos jää sänkyyn makoilemaan yli 30 minuutiksi, niin saatanpa olla oikealla tuulella. Ja innostun kyllä aina heti, jos mies alkaa sormettamaan, joten kyllä sen panetuksen saa heti aamustakin.

N20

Vierailija
5/40 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä usein runkkaan heti aamusta, jos olen yksin, Mut poikaystävän kanssa ei vaan aamuisin huvita seksi... Jännä!

Vierailija
6/40 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mää käsitä tota ukkoo. Ollaan oltu nyt kuusi vuotta yhessä ja aina vain enemmän tuntuu panettavan. Kyllä joskus niin ottaa aivoon, kun se keskellä yötäkin saattaa laittaa kätensä haarojeni väliin ja sitten vähän päästä työntää sen kalunsa takaapäin mun uniseen pepaan.

No, minkäs siinä sit teet. Aikansa nylkyttää ja sitte lopulta laukee, jonka jälkeen alkaa se kuorsaus. Nuku siinä sit pantuna ja kuunnellen sitä hirveetä melua. Kyllä niin monta kertaa on jäänyt unet vähiin ton ukon takia.

Nii, ja sitten aamulla taas pannaan, vaikka olen ihan tööt.  Illalla haluttais mua, mut ukko nukkuu jo seitsemältä. No tietäähän sen, et jaksaa sitten taas panna keskellä yötä. Voi tätä elämää!

Reipas poikahan se sun mies on.

Vierailija
7/40 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä panettaa aamusta. Tänä aamuna emme ehtineet harrastaa seksiä, kun vaimo lähti aikaisin töihin ja minä jäin kotiin. Otin hänen eiliset pikkarinsa ja nuuhkin niitä. Mikä kiihottava pillun haju,kiimanesteiden, pissan ja omien spermojeni yhdistelmä. Eipä tarvinnut kauan runkata, kun laukesin ja päästin lastin pikkareihin. Illalla jatkan sitten oikeasti, kun hän on tullut töistä.Himoitsen jo kosteaa kiimaista pillua, vaikka juuri runkkasin.

Vierailija
8/40 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minua.panettaa aina aamuisin.todella kovaa.mut eikait oo.kellon aikaa.jolloin ei näin kävisi.

Vierailija
9/40 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä, miestä ei : / Mutta hän on todella aamu-uninen ja hitaasti heräävä, ettei ajatus seksistä aamuun onnistu...ei vaan syty, vaikka ärsykettäkin olisi. Miehen oltua hereillä pari, kolme tuntia tilanne muuttuu. Itse voisin joskus pienet aamuvedot saadakin.

Vierailija
10/40 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua outoa kyllä ei aamusta.

Tosin jos olisi kumppani, jonka kanssa harrastaa aamuseksiä, niin tilanne voisi muuttua. N

Vierailija
11/40 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iltavirkku ja haluaisin seksiä iltaisin, kun on saatu lapset nukkumaan. Olisi ihanaa nukahtaa kunnolla pantuna ja spermat sisällä pimpissä unten maille.

Mieheni haluaa seksiä aamuisin, kun hänelle tulee aamustondis. Miehen halujen mukaan meillä on aina aamuseksiä. Joskus kesken yötäkin mies yllättäen herättelee ja haluaa rakastella. Useimmiten kyllä kuorsaa :)

Vierailija
12/40 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä silloin, jos uni on ollut kovin vauhdikas siinä mielessä :D

Vierailija
13/40 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pannaan illalla ennen nukkumaanmenoa ja uudestaan aamulla. Jotenkin vaan jää kiima päälle. Kiihottaa herätä miehen sylistä ja tuntea kun toinen on jo muna kovana. Biologiaahan se vaan on mutta mikäs siinä.

Vierailija
14/40 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Rakastellaan illalla kun ollaan sängyssä tai vaikka sohvalla lähekkäin ja aletaan ensin suukotella ja sit se vaan johtaa siihen että mies tulee ensin päälle suuteleen kunnolla ja siitä edetään... ja tosi usein aamulla sama juttu sängyssä kun mua kiihottaa se ihana aamustondis. Ei tarvi tehdä mitään kun mies herää ja hänellä on ihan pystyssä. Sitten mennään suihkuun ja monesti siellä vielä rakastellaan uudestaan. Eilenkin kävi noin ja maattiin lattialla tai siis mä makasin hänen alla..

Vierailija
15/40 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ammu tai ilta ... aina, mut illalla se oli paljon enemmän herkkää ja intiimimpää, aamulla ehkä vähän fyysisempää kun se nyt vaan on valmis aamulla.

Vierailija
16/40 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka joku nainen voi olla noin lapanen, että antaa miehensä hyväksikäyttää ja pitää panopuunaan juuri silloin kuin itseään huvittaa? Minä saisin korvilleni, jos alkaisin ilman lupaa ja vaimoni nukkuessa tunkea valtavaa kulliani takaapäin hänen pepaansa. Mielestäni se korvatillikka olisi ihan ok, koska ei naiselle noin saa tehdä. Eikö lahna miehesi siis koskaan rakastele kanssasi silloin, kun sinä olisit haluamassa?

Vierailija
17/40 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma. Rakastellaan illalla kun ollaan sängyssä tai vaikka sohvalla lähekkäin ja aletaan ensin suukotella ja sit se vaan johtaa siihen että mies tulee ensin päälle suuteleen kunnolla ja siitä edetään... ja tosi usein aamulla sama juttu sängyssä kun mua kiihottaa se ihana aamustondis. Ei tarvi tehdä mitään kun mies herää ja hänellä on ihan pystyssä. Sitten mennään suihkuun ja monesti siellä vielä rakastellaan uudestaan. Eilenkin kävi noin ja maattiin lattialla tai siis mä makasin hänen alla..

Minustaki aamustondis on ihana ja mekin rakastellaan melki aina aamulla nii et mies tulee päälle. Kylppärin lattia kuulostaa muuten kiihottavalta kun ollaan märkiä ja mun poikaystävällä seisoo aina kun ollaan yhessä suihkussa mut mä mietin vaa et se vois sattua selkään? 

Vierailija
18/40 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustaki aamustondis on ihana ja mekin rakastellaan melki aina aamulla nii et mies tulee päälle. Kylppärin lattia kuulostaa muuten kiihottavalta kun ollaan märkiä ja mun poikaystävällä seisoo aina kun ollaan yhessä suihkussa mut mä mietin vaa et se vois sattua selkään? 

Kyllähän se vähän tuntuu varsinkin jos/kun mies tulee ihan siihen lähelle. Toisaalta se on niin ihanaa ettei sitä siinä tilanteessa niin mieti. Sama juttu millä tahansa kovalla alustalla. Meillä vaan silti taivutaan lähäriin aika usein

Vierailija
19/40 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin ihan parasta, hällä kovana valmiina ja itekin syttyy herkästi. Hidasta ja hellää, loppua kohti kiihtyen. Mies ihan kiinni mun päällä koko vartalollaan, suudellaan ja katellaan simmuihin, kietoudutaan. Nautintoa toisen nautinnosta...

Vierailija
20/40 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamuisin ihan parasta, hällä kovana valmiina ja itekin syttyy herkästi. Hidasta ja hellää, loppua kohti kiihtyen. Mies ihan kiinni mun päällä koko vartalollaan, suudellaan ja katellaan simmuihin, kietoudutaan. Nautintoa toisen nautinnosta...

...kunnes jommaltakummalla pääsee valtava PIERU!

PRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!