Millä menetelmällä laihdutat juuri nyt?
Itse luotan edelleen karppaukseen. 2vk erittäin tiukka vähähiilarinen vaihe ja sitten löysään vähän. Tammi-helmikuussa pudotin 4kg ja sitten taukoa. Nyt tiputan toiset 4kg. Tässä välissä paino ei noussut. Lähtöpaino 73 ja tavoite 65.
Kommentit (21)
Ihan vaan mahdollisimman terveellistä ja puhdasta ruokaa 1500-1600 kcal päivässä.
ÖÖ pitäs , mut sen teen aivan tavallisella kotiruoalla. en usko mihinkään nutriletteihin, siitä pitäs jättää peruna , riisi, viina ja kaikki makee pois. syödä vähemmän ja liikkua enemmän ja juoda vettä. jooooooo
1200 kcal / vrk. Kerran viikossa mättöpäivä (2000 - 3000 kcal).
Olen jo laihtunut tavoitepainooni.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan mahdollisimman terveellistä ja puhdasta ruokaa 1500-1600 kcal päivässä.
Mulla tuo on se normaalivaihe, jolla paino pysyy samassa mutta ei tipu.
Ap.
Nutraan kolme-neljä kertaa plus yksi salaattiateria päivässä. Hyvin menee :)
Nooo alotin syömällä kermaperunoita joissa paljon voita ja kermaa. Sitten söin muromysliä ja lopulta pussillisen karkkia. Seuraavaksi menen tupakalle.
Muuten samaa kuin ennen, mutta joka aterialla/välipalalla täytyy syödä kasviksia/hedelmiä/marjoja. Lähtöpaino oli vuosi sitten 80kg, nykyään 65kg. Hitaasti mutta varmasti putoaa, nyt olen jo tyytyväinen painoon. Enkä taida uudesta ruokailustakaan luopua, hyvältä maistuu ja olo on pirteämpi kuin ennen :)
7 viikkoa menty 800-1400 kalorilla/ vrk. Ei sokeria. Ei herkkupäiviä. Ei lipsumista. Reipasta työntekoa ja Ulkoliikuntaa. Yli 10 kg lähtenyt. Toinen 10 vielä perään niin ollaan ennen raskauksia painossa.
Starch solution, kuukaudessa tippui 6 kg
Miten jaksaa noin pienillä kaloreilla ja mitä syöt
5-2 dieetti joka alkaa aina huomenna.
Vhh:lla aloitin vuonna 2011. Eri tyylisuuntia ja makromääriä testailemalla löytyi Kwasniewskin Optimal diet. Näillä mennään kun hyvältä tuntuu, terveeksi olen tullut ja terveenä pysynyt.
En suunnitellut laihduttavani mutta niin vaan iski ripulitauti. Mitään ei uskalla syödä. Juoda yritän.
Liikuntaa, ei herkkuja, sopivat annoskoot, pyrkimys syödä vain nälkääni.
Kaveri laihtui vegaanidieetilla jo 8kg lyhyessa ajassa, viela kuulemma 9kg tavoitteeseen :)
Syön perusterveellisesti; kaura- ja ruisleipää, hedelmiä (eniten banaaneja ja appelsiineja), erilaisia rahkoja (myös ihan sokeroituja), salaatteja, keittoja, välillä ihan perus kotiruokaakin, viiniäkin juon kerran pari viikossa pari lasia....
Olen 175/57.. itse taas en luota tippaakaan karppaukseen, koen että hiilareilla pysyn hoikkana kun taas karppaamalla paino tuntuis nousevan helpommin :D
Hyvin jaksaa vähemmällä kalorilla. Syön illalla vasta pääaterian. Vitamiinit ja omegat purkista. Esimerkkipäivän ruokailut:
Kaurapuuro marjoilla. Kahvia
Salaattia, kurkkua, tomaattia, kasviksia, raejuustoa, 1 muna ja valkuaisia. Kahvia
Kahvia, jos on nälkä niin täysjyväruisleipää 1 pala ja 5% juustoa
Päivällinen klo 20.30. Kasvispihviä, papuja, kukkakaalia, broccolia
Rahkaa, marjoja, mehukeittoa
Mä syön aika vapaasti miten sattuu, katson kuitenkin että perusterveellisesti, mitään kaloreita en todellakaan laske. Lenkkeilen 4-5 kertaa viikossa ja 2-3 kertaa viikossa teen lihaskuntoa. Hyvin olen pysynyt 58kg painossa jo lähestulkoon 10 vuotta näillä eväillä.
Nutrilett ja nyt siirtymävaihe tavalliseen ruokaan ja hankalaa on. Maha aivan sekaisin