meidän perhe-elämä koki kaksi yllätystä: meille tulee vauva ja mies joutui paperitöistä
[quote]
fyysiseen raatamiseen! Hirveästi apua taas kaivattaisiin kaikilta tutuilta mut ei kehdata kertoa miten meillä näin kävi..tiedän että moni olisi valmis antamaan pientä apua meille, mutta se on tuo mieheni ylpeä luonne kun ei apua halua pyytää. Näyttää poikansa tulleen isäänsä. Tästä uudesta tulokkaasta en vielä tiedä, raskaus niin alkuvaiheessa. Minä jään hetkeksi vauvan kanssa kotiin, mutta sitten saa mennä hoitoon veljensä kanssa samaan paikkaan että pääsen takaisin työ-elämään, minä kun tienaan meidän perheessä enemmän ja olen koulutettu.
[/quote]
Kommentit (20)
No jos tienaat enemmän, niin miksei mies voi jäädä kans kotiin? Meillä mies jää kotiin vaikka tienaa vähemmän.
Viimeisestä lauseesta putosi yksi n... Eli piti olla, että meillä mies jää kotiin vaikka tienaan vähemmän.
Miehellä minuutti töitä enää tänä vuonna, jee.
Lapsen vaipat ym kaikki muu maksaa.
tuo kuulostaa ihan tavalliselta perhe-elämältä. Ihmetyttää, mihin sitä apua ja tukea niin kovasti tarvitsee.... järjestelee vaan asiansa järkevästi jne....
aikaa yksin lasten kanssa kotiin. Olisi kivaa jos joku olisi heti ovella odottamassa kun tulen sairaalasta ja lähdettäisiin kahville.
niin ei se uusien lasten saaminen ainakaan tilannetta paranna. :)
hoidat, ei muut ihmiset. Toki voit hoitoon viedä tarhaan jne. Mutta muista että ne on sun lapset!
fyysiseen raatamiseen! Hirveästi apua taas kaivattaisiin kaikilta tutuilta mut ei kehdata kertoa miten meillä näin kävi..tiedän että moni olisi valmis antamaan pientä apua meille, mutta se on tuo mieheni ylpeä luonne kun ei apua halua pyytää. Näyttää poikansa tulleen isäänsä. Tästä uudesta tulokkaasta en vielä tiedä, raskaus niin alkuvaiheessa. Minä jään hetkeksi vauvan kanssa kotiin, mutta sitten saa mennä hoitoon veljensä kanssa samaan paikkaan että pääsen takaisin työ-elämään, minä kun tienaan meidän perheessä enemmän ja olen koulutettu.
aikaa yksin lasten kanssa kotiin. Olisi kivaa jos joku olisi heti ovella odottamassa kun tulen sairaalasta ja lähdettäisiin kahville.
ei ole apuja herunut yksin on saanut 4 lasta hoitaa, ukko painanut kahta työtä eli nukkunut kun tullut kotiin, yhteinen aika mennyt peiton alla kuorsatessa.
Miksi noin? Mitä järkeä tuollaisessa elämässä on?
pyytää anteeksi. Sivusto herjas...
En oiken ymmärtäny. Lapsien hoitoon vai rahaa...vai mitä? Ei käsitä ollenkaan ei.
Jo just..
Haloo, useimmat meistä joutuvat tekemään työtä rahan eteen!
Kuulostat aika naivilta!
fyysisissä töissä nykyisin tienaakin enemmän kuin valkokaulusköyhät ja onko ne vauvan elinkustannukset kovinkin suuret juuri teidän perheessä? miten me muut sitten pärjätään? kirppareilla, itse tekemillä, terveellisillä kotiruoilla, valinnoilla. mekin pärjätään joilla ei ole tukiverkostoja uudella paikkakunnalla, mutta sinullahan nekin on vanhastaan. no understand.