Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaali isä / tytär -suhde?

Vierailija
20.04.2016 |

Kysyn kun itsellä ei lapsia ja olen tavannut miehen, jolla on.
Eli miehen teinit (15 v tyttö ja kohta 18 v poika) asuu joka toinen viikko miehellä. Pojalla on asunnossa oma huone ja tytär nukkuu isän makkarissa omassa sängyssä.
Olin kerran yökylässä, kun lapset olivat paikalla ja mies teki mulle pedin sohvalle. Sitä ennen olin katsellu koko illan, kun tyttö hierotutti hartioitaan ja pyysi lettejä ym fyysistä koko ajan isältään. Ruokapöydässäkin meni isänsä syliin.
Poika on tosi etäinen ja isä mielestäni kohtelee tosi tympeästi poikaa.
Mua jäi jotenkin ällöttämään. Onko tää nyt joku isä-lapsi juttu, jota kokemattomana en tiedä vai onko vinksahtanutta touhua? Kiitos jos selvennätte.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei isä ja poika nuku samassa huoneessa ja tyttärellä olisi oma tila nukkua ?

Minustakin kummallista.

Ap

Vierailija
22/28 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toisaalta pidän kyllä hieman outona, jos 15-vuotias tyttö/poika pyytää jatkuvasti vanhemmaltaan (sukupuolesta riippumatta) hierontoja yms muuta fyysistä kontaktia."

Häh? Mitä outoa on pyytää hierontaa? Liian fyysistä läheisyyttä, mitä ihmettä nyt taas? Itse kyllä pyysin ihan vielä 18v hierontaa vanhemmiltani, eikä tässä ollut mitään outoa. Äitini letittää vieläkin välillä hiukseni ja olen 27v. Saa kivat kiharat. Syliin en mennyt, enkä samassa huoneessa nukkunut. Ihan terve olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysy? Miksi kohtelee poikaansa kuten kohtelee ja tuo nukkumisjärjestely. Tuu sit kertomaan mitä sanoi, niin annamme sulle tuomiomme.

Vierailija
24/28 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on mennyt näköjään siihen, että läheisyys lasten ja vanhempien välillä on joidenkin mielestä outoa :D

Vierailija
25/28 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa isä-tytär suhteessa ei ole tilaa parisuhteelle, vaan tytär vie isää kuin pässiä narusta, tiedän vastaavan tapauksen, jos 17-vuotias tytär muuttui lässyttäväksi pikkutytöksi ja halusi jatkuvaa hellyyttä ja huomiota, jopa saunoivat yhdessä. Ja isän mielestä se oli ok. vaikka äitipuoli piti sitä ällöttävä.

Lähde ap. parisuhteesta, kun vielä voit, ellei mies ei tee asialle mitään ja pitää sitä normaalina.

Minusta tuo on kyllä sairasta, näin ydinperheestä katsottuna. Kuulostaan kieroontuneelta isä-tytär suhteelta tai lähinnä sairaalta.

Vierailija
26/28 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te perseilette, eikö lapsen ja vanhemman välillä saa olla läheisyyttä?

Minä halasin isääni lapsesta koko teini-iän yli tähän ihan tähän päivään asti, sanottiin rakastavamme toisiamme, ja isä myös pussasi otsaan aina. Osasin myös olla kapinoiva teini mutta iskä oli myös tärkeä ja on edelleen. Pystyn myös nukkumaan isän vieressä joskin en halua kuorsaamisen takia ,hieronnan pyytämisessä ei olisi ongelmaa. Aion jatkaa samalla linjalla lapsieni kanssa.

Totta kai saa, ja pitääkin olla.

Ap:n tilanne vain vaikuttaa hiukan oudolta. Voihan se tietenkin olla, että ovat vain äärettömän läheisiä ja siksi ruokapöydässäkin tyttö menee iskän syliin(!) istumaan, mutta hiukan ihmetyttää se, että ap:lle tehdään peti olkkariin, jotta isä ja tytär saavat nukkua kaksin makkarissa. Tytärkään kun ei ole enää mikään pikkulapsi. En vihjaile mihinkään seksiin liittyvään, mutta on tuo kuvio kyllä mielestäni kaukana tavanomaisesta.

Lisäksi vielä tuo, että poika on täysin ulkopuolinen, kielii jostain omituisesta.

Vierailija
27/28 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa isä-tytär suhteessa ei ole tilaa parisuhteelle, vaan tytär vie isää kuin pässiä narusta, tiedän vastaavan tapauksen, jos 17-vuotias tytär muuttui lässyttäväksi pikkutytöksi ja halusi jatkuvaa hellyyttä ja huomiota, jopa saunoivat yhdessä. Ja isän mielestä se oli ok. vaikka äitipuoli piti sitä ällöttävä.

Lähde ap. parisuhteesta, kun vielä voit, ellei mies ei tee asialle mitään ja pitää sitä normaalina.

Minusta tuo on kyllä sairasta, näin ydinperheestä katsottuna. Kuulostaan kieroontuneelta isä-tytär suhteelta tai lähinnä sairaalta.

Saatat olla oikeassa :(

En tunne tyttöä kovin hyvin, mutta antoi itsestään ikäistään nuoremman vaikutelman. Tai jotenkin teeskennellyn sellaisen.

Ja vie varmaan kuin pässiä narussa. Ainakin sellainen tunne tuli.

Ap

Vierailija
28/28 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatat olla oikeassa :(

En tunne tyttöä kovin hyvin, mutta antoi itsestään ikäistään nuoremman vaikutelman. Tai jotenkin teeskennellyn sellaisen.

Ja vie varmaan kuin pässiä narussa. Ainakin sellainen tunne tuli.

Ap

Suurin ongelmanhan on miehen asenne, koska hän kohtelee sinua kuin ulkopuolisena ja mies jakaa jopa teini-ikäisen tyttärensä kanssa makuuhuoneen ja nyhjää tyttärensä kanssa illat.

Ja on todella hälyttävää, jos aikaisemmatkin suhteet ovat kariintuneet, ettei tytär ole tullut toimeen naisystävän kanssa. Miten luulet olevasi jotenkin parempi, kun jo tässä vaiheessa ällöttää isä-tyttären touhut. Joka on minusta täysin ymmärrettävää, sillä heidän suhteensa ei kuulosta ihan terveeltä. Voitko elää tuollaisessa parisuhteessa ja mahdollisesti kokea ulkopuolisuutta joka toinen viikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi