G: Mikä olisi ihannekumppisi pituus?
Yritetään saada jonkinlainen tilasto. Kerro siis sukupuolesi ja pituus ja ihannepituus jonka kumppanilta haluaisit sentilleen. Ei siis mitään 150-200cm vaan yksittäinen luku. Jos olet sitä mieltä että pituudella ei ole väliä tai ketju on tyhmä yms niin älä vastaa mitään.
Itse olen nainen 169cm ja ihannemies olisi 182cm.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Nainen 172 cm
Mies olisi 177 cm, en tykkää hirveän pitkistä miehistä.
Mä olen samanpituinen kuin sinä ja jostain syystä en myöskään tykkää mistään yli 190 cm miehistä.
Ihannemies olisi 175cm pitkä. En tarvitse itseäni huomattavasti pidempää miestä tunteakseni itseni pieneksi :D
Olen 186cm mies. Haluaisin 160 senttisen taskurakkaan :)
Olen nainen 176cm. Ihannemies olisi kai 189cm. Eikö tuo 13cm ole se keskimääräinen pituusero?
Vierailija kirjoitti:
Yritetään saada jonkinlainen tilasto. Kerro siis sukupuolesi ja pituus ja ihannepituus jonka kumppanilta haluaisit sentilleen. Ei siis mitään 150-200cm vaan yksittäinen luku. Jos olet sitä mieltä että pituudella ei ole väliä tai ketju on tyhmä yms niin älä vastaa mitään.
Itse olen nainen 169cm ja ihannemies olisi 182cm.
Minuako etsit, olen 182cm...
S
172 cm mies, ihanne 159 cm nainen.
Olen nainen 161 cm ja ihannepituus miehelleni olisi 173 cm. Jostain luin, että 12 cm olisi paras pituusero pariskunnalla miehen hyväksi ;) Näyttää tasapainoiselta noin ulkoisesti.
Nämä 160cm matamit näyttävät entistä persjalkaisimmilta +180cm miestensä vierellä, yyyh.
Nainen 178 cm, ihannemies (eli mieheni) 192 cm. Mielenkiintoinen fakta: tämä 14 cm on muuten keskimääräinen pituusero :D
Olen nainen 157 cm ja ihannemieheni olisi 162-166 cm. En halua näyttää lapselta puolisoni rinnalla.
Olen n 165 cm ja mies on 190 cm. Ja on myös ihanne.
Olen 158 cm.
Ihannemies olisi 170 cm.
Olen 165 cm nainen ja mieheltä ihanne 178 cm.
En kovasti tykkää kenotella kaulaa kävellessä ja muutenkaan. Mies saa kuitenkin olla reilusti pidempi. Mutta kaikki oikeastaan käy, pituudella ei ole minulle suurta väliä. Kysyttiin kuitenkin, niin täsmällinen vastaus.
Usein puhutaan siitä että miehet eivät sietäisi pitkiä naisia vaikka pienempi pituusero ei pitkiä naisia itseään haittaa. Tämän ketjun perusteella se olisi ihan päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Nainen 172cm, ihannemies 183cm.
Mulla sama juttu. Sellaisilla 180-184 cm pituisilla on parhaat mittasuhteet. Kaikin tavoin ;-D
175cm minä, 189 mieheni. Just hyvä! :)
Olisi kiinnostavaa tietää mikä tämä ihannekumppi on ja monellako sellainen on?