Kummi suuttui. Ostin lahjakortilla molemmille lapsille vaatetta.
Lapsen kummi antoi 5-vuotislahjaksi 100 euron lahjakortin H&M:aan, mikä on minusta ruhtinaallinen summa noin pienelle yksin käytettäväksi.Kävi sitten niin, että ostin tuolla rahalla isosiskolleen kevättakin ja itselleni rintaliivit. Lahjansaajalle tietty monella kympillä myös, vaikkei edes tarvitse mitään. Kummi sai tästä kuulla kun yhteinen kaverimme oli ostoksilla mukana. Laittoi vihaisen viestin, ei hyväksynyt tätä. Minusta olisi ollut typerää ostaa sadalla eurolla nuorimmaiselle pian pieneksi menevää vaatetta, kun saa jatkuvasti isosiskolta vanhaa vaatetta.
Kommentit (55)
3/5. Nyt on käytetty vähän jo mielikuvitusta.
Mun lapsen kummi suuttui, kun myin lahjaksi saadut lelut huutiksessa ja ostin myyntituloilla viikonloppuviinat ja sipsit. Ihan skitso. Lapsella oli ihan tarpeeksi jo leluja.
Vierailija kirjoitti:
Ostit lapsen rahoilla rintaliivit??
Oli alennuksessa 7e, just sen verran jäi ylimääräistä lahjakortilta.
HM:n lahjakorttia ei tarvitse käyttää kerralla.
En suuttuisi, mutta ihmettelisin kyllä vähän vanhemman toimintaa. Mutta eipä kummilasteni vanhemmat noin toimisikaan.
Kuka antaa 5-vuotiaalle 100e? 20e olisi parempi summa.
Ei kai sitä yhdellä kertaa tarvitse käyttää, joissakin on 2v käyttöaikaa. Lapsi kasvaa siinä ajassa, ja uutta vaatetta tarvitaan. Olisin itsekin loukkaantunut jos kummilapsen kortilla äiti ostelee rintsikoita ja sisarelle vaatetta.
Ööö no ei ne sun rahoja ollu! Käytkö useinki lapsen kukkarolla ja tarjoot siskolle toisen lapsen rahoja myös? 😶
Ei varmaan tartte enää lahjakortteja odotella...
Olisit säästänyt kortin sellaiseen hetkeen että lapsi tarvii jotain. Eikä sitä koko summaa ole pakko kerralla kuluttaa. Ei pliis, onhan tää provo??
Se oli kummin lahja lapselle. Eikö lapsi keksinyt kaupasta mitääm muuta mieluista kuin kevättakin? Vai oliko sekin sun päätös?
Oli varmaan viimenen lahjakortti kummilta. Ja hyvä niin.
Jos mä annan kummilapselleni lahjakortin, niin se on tarkoitettu vain ja ainoastaan sille kummilapselle! Ehkä just ja just olis ok, että se toinen lapsikin saa jotain pientä, mutta älä jumalauta osta itelles mun rahoilla alusvaatteita! Sä taidat olla vajaa!
Lahjakortti on voimassa kauan
Olit tökerö
Meillä oli samanlainen tilanne... Lapsi halusi itse että sisaruskin saa jotain pientä kun marmatti vieressä :). Mutta itselleni en ottanut mitään!
Kummi oppii, ettei anna lahjaa. Lapsellahan on jo kaikkea. Paits täyspäinen äiti.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sitä yhdellä kertaa tarvitse käyttää, joissakin on 2v käyttöaikaa. Lapsi kasvaa siinä ajassa, ja uutta vaatetta tarvitaan. Olisin itsekin loukkaantunut jos kummilapsen kortilla äiti ostelee rintsikoita ja sisarelle vaatetta.
Ehditään kyllä kahden vuoden aikana käydä ostoksilla ihan omin rahoin, kiitos vaan. Näille tuotteille oli nyt tarve ja pikkusiskolle muuta sitten myöhemmin!
Lahjakortti ei ollut sinun vaan lapsesi.Miten kehtaat käyttää lapsen lahjakorttia omiin menoihisi.
Olishan kummi voinut napata muksun ja käydä tämän kanssa viettämässä laatuaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti ei ollut sinun vaan lapsesi.Miten kehtaat käyttää lapsen lahjakorttia omiin menoihisi.
Antaisitteko itse 5-vuotiaan käyttää 100e H&M? eiköhän sieltä olisi tullut kaiken maailman turhuuksia lapselta valittua.
Jestas te olette pikkumaisia. 7e rintaliivit oli sitten ryöstö lapselta? Sen verran saa viikonloppuna mummoltaan karkkirahaa.
Ostit lapsen rahoilla rintaliivit??