Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vauvakuume oikeasti sumentaa järjen?

Vierailija
20.04.2016 |

Lyhyesti sanottuna en halua lapsia, syitä on useita mm. se, etten missään nimessä halua lapsiperheen arkea, vastuuta, rahanmenoa ja jatkuvaa läsnäolo. Olen kuitenkin kuullut näitä kauhutarinoita ihmisistä, jotka ovat olleet varmoja, etteivät halua lapsia ja ovat sitten yhtäkkiä saaneet hirveän vauvakuumeen ja tehneet lapsen. Pelkään, että minulle käy näin ja sitten joudun katumaan asiaa koko loppuelämäni. Ei kai mikään "kuume" voi oikeasti sokaista ihmistä niin täydellisesti, että hän unohtaa kaikki järkisyyt ja tekee lapsen, vaikka hänen pitäisi tietää, ettei hän olisi onnellinen lapsen kanssa?

Valakaa joku uskoa, ettei se vauvakuume ole mikään näin kauhea juttu, vaan sitä voi vastustaa, kuten muitakin haluja! Voiko asiaa verrata mitenkään siihen, että minulla on jo vuosia ollut koirakuume, mutten kuitenkaan koiraa aio hankkia järkisyistä (pitkälti samat kuin lapsienkin kohdalla)?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 4-vuotias lapsi ja kuumeilen joka päivä toista. Toivottavasti pian on taas työ/opiskelukuvioiden suhteen mahdollista raskautua. Haluaisin kolme lasta kaikkiaan.

Miksi alapeukut, kateudestako? Lapsi ei ole minun elämääni pilannut vaan parantanut. Mahtavaa on, kun on saanut oman tyttären, jonka kanssa puuhailla ja myöhemmin matkustaa ym. Haluaisin vielä kaksi lisää, toivon tyttöjä, mutta terve poikakin on lahja.

Koska se ei mitenkään liittynyt aiheeseen? Ei taidettu puhua ihmisistä, jotka haluavat lapsia vaan siitä, voiko ihminen joka tietää, ettei olisi onnellinen lapsiperheen elämässä, seota vauvakuumeen seuraksena ja hankkia lapsen vastoin järkeään.

Vierailija
22/22 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 4-vuotias lapsi ja kuumeilen joka päivä toista. Toivottavasti pian on taas työ/opiskelukuvioiden suhteen mahdollista raskautua. Haluaisin kolme lasta kaikkiaan.

Miksi alapeukut, kateudestako? Lapsi ei ole minun elämääni pilannut vaan parantanut. Mahtavaa on, kun on saanut oman tyttären, jonka kanssa puuhailla ja myöhemmin matkustaa ym. Haluaisin vielä kaksi lisää, toivon tyttöjä, mutta terve poikakin on lahja.

Koska se ei mitenkään liittynyt aiheeseen? Ei taidettu puhua ihmisistä, jotka haluavat lapsia vaan siitä, voiko ihminen joka tietää, ettei olisi onnellinen lapsiperheen elämässä, seota vauvakuumeen seuraksena ja hankkia lapsen vastoin järkeään.

No haloo, ei voi. Ellei ole muutenkin tuuliviiri ja epävakaa. 3÷naisista ilmoittaa, ettei halua lapsia, mutta 20÷ 45vuotiaista on lapsettomia. Todennäköisemmin jäät vasten tahtoasi lapsettomaksi kuin että lapsia haluamattomana saisit lapsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän