Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viestiä varatulle miehelle - miten teen sen??

Tallary
20.04.2016 |

Pitäisi ottaa yhteyttä varattuun mieheen. Mikä oliis varmin tapa, tekstari, face..?? En todellakaan haluaisi, että pikkurouva saa tietää.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt ihan pakko alkaa räpeltää jotain mistä ei hyvää seuraa? Syö vaikka karkki ja jätä viestimättä.

2/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten jos tuleekin pakit? Tai teille syttyy salasuhde ja ihmisiä sattuu? Oletko edelleen valmis ottamaan yhteyttä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda.

Vierailija
4/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki tunteisiin liittyvät asiat olisi järkevintä hoitaa ihan kasvotusten. 

Vierailija
5/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä itseluottamuspulaisia luuseri akkoja oikeen sikiää.. Hanki oma mies! Ei niin minkäänlaista itsekunnioitusta.. huh huh.. säälittää.

Vierailija
6/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä tapasit tämän miehen? Onko sillä lapsia?

Vierailija
7/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koske varattuihin.

Jos olisit itse parisuhteessa, niin ymmärtäisit tilanteen paremmin. Ehkä.

Vierailija
8/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan laittamalla viestiä tonne terkut- ketjuun. Niin me muutkin tehhää.

Vierailija
9/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko miehellä tämän pikkurouvan kanssa lapsia? jos on niin unohda.

Tällä hetkellä epäilen että joku yrittä tulla meidän perheen väliin, on vaan tosi vahva tunne vaikken ole saanut varmuutta vielä.

Lapset 4v ja 4kk.

MieleStäni meillä menee hyvin vaikka eletäänki vauva-arkea mutta jos mun "vahva tunne" on totta,aika nopeasti miehen tavarat löytyy ulkoa jos lähtee tämän naikkosen mukaan.

Ja oon sen verran kostonhaluinen että mies tulee katumaan mitä "ehkä" tekee 😂😁 kuulostaa hirveältä mutta mun intuitio ei ole vielä koskaan erehtynyt.

Vierailija
10/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sinulla on sen verran itsekunnioitusta ja kunnioitusta muita kohtaan ettet tee sitä. Mikäli kuitenkin teet, et tule saamaan tuon asian tiimoilta ainakaan mitään hyvää elämääsi ja samalla pilaat mahdollisesti myös monen muun elämän. Minusta saisit kyllä vähän mennä itseesi ajattelemaan.

Vierailija
11/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hetki kun toivoisi että tuntisi edes sääliä tämmöisiä ihmisiä kohtaan, mutta eipä taida riittää edes sitä. Todella surullinen tapaus.

Vierailija
12/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sinulla on sen verran itsekunnioitusta ja kunnioitusta muita kohtaan ettet tee sitä. Mikäli kuitenkin teet, et tule saamaan tuon asian tiimoilta ainakaan mitään hyvää elämääsi ja samalla pilaat mahdollisesti myös monen muun elämän. Minusta saisit kyllä vähän mennä itseesi ajattelemaan.

Kauhean tuomitsevaa tekstiä, enkä siis ole ap. Et edes tiedä mitä ap aikoo miehelle viestittää. Mitä jos seuraus onkin se, että ap saa tunteensa käsiteltyä? Et voi myös tietää, millainen on miehen ja vaimonsa suhde, ovatko jo eroamassa yms. Pettäminen ei ole ok, mutta tunteista puhuminen voi puhdistaa ilmaa ja on useimmiten vain hyväksi, kaikille osapuolille. 

Vierailija
13/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu Ap? ?

Vierailija
14/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä ketju kun ap ei tuu vastaan sille esitettyihin kysymyksiin

Vierailija
15/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä koske varattuihin.

Jos olisit itse parisuhteessa, niin ymmärtäisit tilanteen paremmin. Ehkä.

Edelleen en ymmärrä miksi täällä aina syytetään sitä "toista " naista/miestä ,

kääntäkää päänne siihen omaan puolisoon, joka on se mahdollinen pettäjä siinä tilanteessa ja ihan vapaaehtoisesti.

Vierailija
16/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti tai facebookin kautta.

Vierailija
17/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
18/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sä voit sille viestiä laittaa. Palstamammoilta aina unohtuu se, että jos kotona on kaikki oikeasti hyvin, ei ole tarvetta pettää. Eli jos sen muija pihtaa, nalkuttaa ja on veemäinen, niin sulla on hyvät saumat.

Muistakaas tämä, äitylit.

Vierailija
19/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap Kerropa nyt ihmeessä missä tapasit tämän miehen? Onko sillä lapsia? :)

Vierailija
20/35 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sun tarvii ottaa yhteyttä vaikka on varattu. Tee se vaikka facen kautta..

Jos tää mies on luuseri ja alkaa sun kanssa suhteeseen vaimon selän takana on se hyvä saada tietää.. niin sinun kuin vaimonkin..

Tää mies voi silti olla niinkun mun mies.. on saanut viestejä toisilta naisilta, joka kerta on kertonut mulle, näyttänyt viestit ja sanonut ettei ne kiinnosta. Mä luotan mun mieheeni.

Yritän tässä sanoa että jos mies on rehellinen vaimolleen ja haluaa pysyä yhdessä niin ei tuollaiset viestitteljät pysty erottaa..

Toisaalta jos avioliitto vetelee viimeisiä ni voi olla se mikä lopulta vie eroon..

Silloinkin jos olisin sä niin odottaisin että on eka eronnut ja sitten vasta suhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi