Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SSSS boikottiin?

Vierailija
20.04.2016 |

Ehdotan, ettei kukaan enää peukuta tai kommentoi tuon sairaan yksilön aloituksia. Jospa se siitä sitten lopettelisi pikkuhiljaa sekoilunsa..

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan.

2/40 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vain ohittaisit hänen tekstinsä, jos ne häiritsevät? Kaikkea mitä näkee, ei suinkaan ole pakko lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittekeeko se enää edes täällä? En ole nähnyt hänen kommenttejaan aikoihin.

Vierailija
4/40 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää lue hänen tekstejään. Aiemmin ne huvittivat minua, mutta kyllästyin toistuviin kommentteihin.

Älä sinäkään lue, niin ne eivät enää häiritse sinua.

Vierailija
5/40 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastatko, lukeko, peukuttako, lainatko, älkää huomioiko mitenkään. Kyllä se kohta kyllästyy provoilemaan.

Vierailija
6/40 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvani SSSS: Painoa 120kg. Syö, käy oksentamassa, syö lisää. Tietokoneen Näppäimistö on tahmean rasvainen. Ei halua liikkua ulkona. Huono itsetunto.

Kaataa oman huonon olonsa vauva -palstalle. Toivottavasti olen väärässä.

Vierailija
7/40 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt luin kommenttisi. Mielestäni sinulla on oikeus ajaa käsitystäsi tällä palstalla ja mahdollisesti vaikuttaa muiden mielipiteisiin. Onhan tällä palstalla pettäjiäkin, tupakoijia, työkavereiden haukkujia ja alkoholistejain. 

Kukin tavallaan.

Tärkeintä on, että on onnellinen ja tyytyväinen omaan elämäänsä.

Vierailija
8/40 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oo ainakaan aikoihin jaksanut välittää mistään sen jutuista.

Vierailija
9/40 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

oloni ja itsetuntoni on hyvä.

Miksi ihminen, jolla on hyvä itsetunto, tuntee alituista tarvetta arvostella negatiivisesti muita? Mistä kumpuaa tarve esim. nimitellä mauttomiksi läskeiksi normaalipainoisia ja hoikkia ihmisiä? Miksi pitää syyttää läskidenialismista heti jos joku on vähänkään eri mieltä kuin itse on? Jos ihminen on onnellinen omana itsenään, miksi hän tuntee jatkuvaa tarvetta lytätä muita?

Vierailija
10/40 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeesti, eikö tämän ketjun pointti nimenomaan ollut, että älkää huomioiko sössöä millään tavalla?!

Vierailija
11/40 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kertoo tarve savustaa harmiton rekisteröytynyt käyttäjä ulos palstalta?

En ole savustamassa ketään ulos palstalta.

Mistä kertoo sinun kykenemättymyys hyväksymään mielipiteestäsi eroavia näkemyksiä?

Mistä päättelet etten hyväksyisi omasta mielipiteestäni eroavia näkemyksiä? Ihmettelin vain tarvettasi morkata muita. Minulle on ihan ok, jos olet sitä mieltä, että vain laihuus on kaunista, mutta ihmettelen miksi samalla pitää saada sanoa muista rumasti. Etkö osaa arvostaa laihuutta ilman että nimittelet muita?

Minä olen mitoiltani 95 - 63 - 93, painoindeksini on n. 19. Olen tänään oppinut, että olen sinun mielestäsi mauton läski ja vieläpä läskidenialisti siksi, että minusta pituus vaikuttaa vartalon ympäryysmittoihin. Ei tuo ole minusta enää vain laihuuden ihannointia, vaan se on muiden morkkaamista. Minä ihailen itse normaalipainoa, en silti katso aiheelliseksi nimitellä mauttomiksi ruipeloiksi alipainoisia tai laihuusdenialisteiksi itseni kanssa eri mieltä olevia. 

Mielestäni ylimääräinen kehossa ON mautonta, sinun ei tarvitse olla kansssani samaa mieltä asiasta.

Miksi tunnet tarvetta kertoa sen? Etkö kykene arvostamaan laihuutta moittimatta muita?

Syytän ihmisiä läskidenialisteiksi ainoastaan silloin kun he antavat oikeaa aihetta siihen.

Kuten silloin, että katsoo pituuden vaikuttavan vartalon ympärysmittoihin tai silloin, jos kehtaa sanoa, että nainen jonka bmi on 20 voi olla hoikka. 

Millä tavalla laihuuden arvostaminen lyttää muita?

Miksi et sitten tyydy arvostamaan laihuutta, vaan tunnet tarvetta morkata muita? Kokisitko arvostavasi vähemmän laihuutta, jos jättäisit kertomatta että normaalipainon alarajoilla keikkuvien naisten mitat ovat mautonta läskiyttä? Miten se että jättäisit edes selvästi normaalipainoiset ihmiset haukkumatta läskeiksi, vähentäisi arvostustasi laihuutta kohtaan?

-11-

Vierailija
12/40 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt taas joku uusi bloggari täällä ? vai mikä ssss on?

Vierailija
13/40 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurimmanosan häne kirjotuksistaan jätän kokonaa noteeraamatta. sillointällöin saatan lukea ja nauraa vain. koskana en oo kommentoinu niitä koska eihä nui itseääntäynnä olevan ihmisen kans pysty kommunikoimaan

Vierailija
14/40 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin onnistuu tuo teidän boikottinne. :D

Vierailija
15/40 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koit silti tarpeelliseksi avata näin ala-arvoisen ja sääntöjä rikkovan ketjun. Miksi?

Fakta, etta avasit tämän ketjun (kertauksena: otsikko kuuluu SSSS) BOIKOTTIIN) kertoo kyllä sen, että et hyväksy mielipiteitäni.

Mitä tarkoitat? En minä ole aloittaja. Ja olen täällä keskustelemassa ja klikkaan auki monia ketjuja. Ei se tarkoita sitä, että olisin kaikkien ketjujen aloittajan kanssa samaa mieltä.

Olet sanonu mittojen 90 - 60 - 90 olevan mauttomia ja läskejä. Ja sen kun sanot, ei siinä mitään. Minä ihmettelin tarvettasi sanoa niin. Minulle on ihan ok, että sanot mitä sanot, en viitsi loukkaantua asiasta. Minusta vain on kummallista, että ihminen, jolla on hyvä itsetunto, kokee tarpeelliseksi nimitellä muita tuolla tavalla.

Sinulla on mielipiteet ja oikeus niihin. Mutta miksi kertoa ne niin provosoivalla tavalla? Miksi väittää agendakseen laihuuden arvostamisen, jos monessa viestissä asiasisällön pääpaino on normaalipainon nimittäminen mauttomaksi ja läskiksi? Jos olet tyytyväinen itseesi, miksi katsot aiheelliseksi kertoa että normaalipainon alarajalla olevat ihmiset ovat mitoiltaan mauttomia läskejä? Mitä iloa sinä siitä saat? Tuleeko sinulle parempi itetunto sellaisesta?

Vierailija
16/40 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen tuo ihminen on? Onko kertonut missään? Joku tosi nuori tai sitten keski-ikäinen, oletan.

Vierailija
17/40 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen tuo ihminen on? Onko kertonut missään? Joku tosi nuori tai sitten keski-ikäinen, oletan.

19 vuotias

Vierailija
18/40 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtakunnan kauneimmat ovat juurikin ihannemitoissa 90-60-90. Valtakunnan kauneimmat. KAUNEIMMAT!

Mielipiteesi voi olla ihan mitä tahansa, mutta vallitseva kauneusihanne nyt vaan on tuo 90-60-90. Vallitsevan kauneusihanteen mukaan sinä SSSS olet ruma - sori nyt vaan, mutta ruma siis oot. Jaksuhali rumuutesi kanssa elämiseen.

Vierailija
19/40 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika pitkälti samaa mieltä tämän henkilön kanssa. Nykyinen ylipainon ihannointi tulee vielä kalliiksi. Nykyajan normaali on lievä ylipaino, ja normaalin kokoisia hoikkia pidetään jonain anorektikoina?! Mun oma bmi on tällä hetkellä 20, mutta tunnen itseni tosi lihavaksi (olen ns. laiha läski).

Silti ssss vaikuttaa minusta pelkältä provolta. Kuka muka jaksaa jauhaa jostain omista painomieltymyksistään jatkuvasti? En minä ainakaan, paitsi tietysti kysyttäessä. Vaikuttaa syömishäiriöiseltä? Vaikka eihän siinä mitään pahaa ole tavallaan. Onhan lihavatkin syömishäiriöisiä.

Vierailija
20/40 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain ärsyttääkseni ketjun aloittajaa voin alkaa kommentoimaan ja peukuttelemaan ssss:n aloituksia. Vaikka ne ovatkin mielestäni vähän liioittelevia joskus. Minua inhottaa tuollainen "jätetään tuo yksi ylkopuolelle" -mentaliteetti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi