Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on ammattivalittaja?

Vierailija
20.04.2016 |

Oletteko koskaan miettineet, kuka on ammattivalittaja? Minusta tuntuu fiktiiviseltä hahmolta. Millainen ihminen on hahmon takana?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka monta ammattivalittajaa ketjuihin oikein vastailee?

Vierailija
2/33 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lievästi koukussa ammattivalittajaan ja olen miettinyt samaa. 

Kyseessä ei voi olla provoilija, koska kukaan ei jaksa ylläpitää samaa provoroolia niin aktiivisesti ja pitkään, vuosikausia. Luin joistakin ketjusta, että ammattivalittaja kirjoittelee myös muille nettipalstoille samoja juttuja kuin tänne.

Yhdessä vaiheessa luulin, että kyseessä on joku, ehkä sosiaalipsykologian alaan, kuuluva tutkimus, jonka tekijä on kehittänyt itselleen roolin materiaalia hankkiakseen. Juttu on jatkunut jo liian pitkään, jotta tämä selitys pitäisi paikkansa. 

Hän ei voi olla sairaalahoidossa oleva, harhainen mielenterveyspotilas, koska en usko, että osastolla voi niin paljon käyttää nettiä kuin ammattivalittaja käyttää. 

Olen nyt tullut siihen tulokseen, että ammattivalittaja on todennäköisimmin oikea ihminen. Hän osaa selata Wikipediasta itselleen vaivoja (suosikkini on koulufobia) ja jotain oikeitakin esteitä hänellä varmasti on. Hänen suurin ongelmansa on kuitenkin henkinen laiskuus, joka estää häntä murtamasta yksinäisen, työttömän perheenäidin elämäänsä. Itsesääli, päivitteleminen ja tyhjänpäiväisten avausten tekeminen on hänen lohturiepunsa. Hän ei ole oikeasti kiinnostunut mistään oman elämänpiirinsä ulkopuolella olevasta asiasta, eikä se loppujen lopuksi ole kovinkaan harvinainen ominaisuus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lievästi koukussa ammattivalittajaan ja olen miettinyt samaa. 

Kyseessä ei voi olla provoilija, koska kukaan ei jaksa ylläpitää samaa provoroolia niin aktiivisesti ja pitkään, vuosikausia. Luin joistakin ketjusta, että ammattivalittaja kirjoittelee myös muille nettipalstoille samoja juttuja kuin tänne.

Yhdessä vaiheessa luulin, että kyseessä on joku, ehkä sosiaalipsykologian alaan, kuuluva tutkimus, jonka tekijä on kehittänyt itselleen roolin materiaalia hankkiakseen. Juttu on jatkunut jo liian pitkään, jotta tämä selitys pitäisi paikkansa. 

Hän ei voi olla sairaalahoidossa oleva, harhainen mielenterveyspotilas, koska en usko, että osastolla voi niin paljon käyttää nettiä kuin ammattivalittaja käyttää. 

Olen nyt tullut siihen tulokseen, että ammattivalittaja on todennäköisimmin oikea ihminen. Hän osaa selata Wikipediasta itselleen vaivoja (suosikkini on koulufobia) ja jotain oikeitakin esteitä hänellä varmasti on. Hänen suurin ongelmansa on kuitenkin henkinen laiskuus, joka estää häntä murtamasta yksinäisen, työttömän perheenäidin elämäänsä. Itsesääli, päivitteleminen ja tyhjänpäiväisten avausten tekeminen on hänen lohturiepunsa. Hän ei ole oikeasti kiinnostunut mistään oman elämänpiirinsä ulkopuolella olevasta asiasta, eikä se loppujen lopuksi ole kovinkaan harvinainen ominaisuus. 

Koulufobia lukee mun lääkärintodistuksessani ei ole tarvinnut sitä keksiä.t.ammattivalittaja

Vierailija
4/33 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmainen provoilija jolla ei ole muuta elämää kun tämä palsta.

Vierailija
5/33 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveysongelmainen provoilija jolla ei ole muuta elämää kun tämä palsta.

Väärässä olet.t.ammattivalittaja

Vierailija
6/33 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulen että se on kehitysvammainen jolla on niinkin halvat huvit kuin av:lla provoaminen tai sitten se pihtiputaan tylsistynyt eläkeläsimummo

Vierailija
7/33 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja on eläkkeellä oleva ilkeä naisihminen, jonka kaikki läheiset ovat hylänneet. Hänellä ei ole elämässään muuta sisältöä kuin kirjoitella typeriä avauksiaan tänne. Osa niistä on totta, ainakin osittain mutta iso osa ihan puutaheinää. Esim syöpä ja ero nuohoojasta, Aruban matka jne.

Vierailija
8/33 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattivalittaja on eläkkeellä oleva ilkeä naisihminen, jonka kaikki läheiset ovat hylänneet. Hänellä ei ole elämässään muuta sisältöä kuin kirjoitella typeriä avauksiaan tänne. Osa niistä on totta, ainakin osittain mutta iso osa ihan puutaheinää. Esim syöpä ja ero nuohoojasta, Aruban matka jne.

Miten mä voin olla koululaisen äiti jos kerran olen eläkkeellä?t.ammattivalittaja

Vierailija
9/33 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoitsetuntoinen valehtelija. Tyhmä, kun ei muista itse, mitä on valehdellut.

Vierailija
10/33 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa. Ko. nimimerkin alla voi heittää kuka tahansa ja mitä tahansa sontaa. Palstan yleinen pellenimimerkki.

Vierailija
11/33 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin on kadonnut ???

Vierailija
12/33 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja on lapseton turkulainen 46-vuotias Johanna Vilkkinen.

Vierailija
13/33 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyll maar se ole mää.

Vierailija
14/33 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin on kadonnut ???

Tekee nykyään anonyymejä avauksia, joissa on otsikossa kysymys ja viestiosassa vain Miten on? tai Niin?

Vierailija
15/33 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja on varmaan sellainen joka saa valittamisesta palkkaa. Harrastelijavalittaja tekee sitä jonkin mielenhäiriön vuoksi?

Vierailija
16/33 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää laittako tänne nimiä.

Kali linuxilla voi kirjoitella tänne muiden ip osoitteilla ja tiedoilla, joten voitte syyllistyä väärän ihmisen teilaamiseen.

Vierailija
17/33 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen alotuksille sai välillä nauraa ihan kippuralla. Ihan liikaa hän kertoili itsestään, perheestään ja suvustaan ja sitten kävikin köpelösti.

Vierailija
18/33 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittajia on täällä paljon. Heitä ovat myös he, jotka näkevät eniten valittamisen aihetta ihmisistä, ulkonäöstä, pukeutumisesta kaikesta mikä voi liittyä ihmisen eloon ja olemiseen.

Siihen lisäksi ulkopuolinen maailma kaikkineen.

Ammattivalittajia näkee harvoin missään tai kenessäkään positiivista. Eikä häneltä tule juuri koskaan kehuja mitään tai ketään kohtaan.

Vierailija
19/33 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattivalittajia on täällä paljon. Heitä ovat myös he, jotka näkevät eniten valittamisen aihetta ihmisistä, ulkonäöstä, pukeutumisesta kaikesta mikä voi liittyä ihmisen eloon ja olemiseen.

Ammattivalittajia näkee harvoin missään tai kenessäkään positiivista. Eikä häneltä tule juuri koskaan kehuja mitään tai ketään kohtaan.

Joo mutta valis oli kun Elvis. Ei niitä kukaan pysty korvaamaan.

Vierailija
20/33 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta valis oli kun Elvis. Ei niitä kukaan pysty korvaamaan.

Tietääkseni ainoa koronaan kuollut ja sitten henkiinherännyt palstalainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän