Miehen kiinnostus loppui kuin seinään!
Tapaamani ihan mukavan ja kivan näköisen miehen kiinnostus lopahti kerrottuani ammatistani ja hyvästä palkkatasostani. Olen kauniiksikin "haukuttu" ja hyvässä kunnossa. Miksi mies käyttäytyi noin? Huono itsetuntoko?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Tapaamani ihan mukavan ja kivan näköisen miehen kiinnostus lopahti kerrottuani ammatistani ja hyvästä palkkatasostani. Olen kauniiksikin "haukuttu" ja hyvässä kunnossa. Miksi mies käyttäytyi noin? Huono itsetuntoko?
Terve mies. Mikäli sinun arvomaailmassasi em. asiat ovat tärkeitä, silloin miehen pitää juosta karkuun ja lujaa!
Jos sä olet yhtä tärähtänyt kuin mitä viestisi antaa ymmärtää, niin eiköhän se syy kiinnostuksen puutteeseen löydy jostain ihan muualta kuin rahasta.
Olen myös joskus tavannut "kauniiksi haukutun" naisen mutta olin kyllä tästä kauneudesta vahvasti eri mieltä.
Ihan kuin olisin nähnyt tämän tekstin aiemminkin täällä... hmm...
Missä on aloitukset: "Mies lopetti yhteydenpidon, kun kerroin olevani amis ja palkkatasoni on kehno", joku tässä nyt mättää näiden kauniiden hyvätuloisten kohdalla. Kysykääpä vaikkapa peililtä, jos se tietäisi.
Sanoiko hän että kiinnostus lopahti nimenomaan ammatin ja palkan vuoksi?