Arman pohjantähden alla - Cannonballs
Alkaa Nelosella klo 22.00
Keskustelut tähän ketjuun.
Kommentit (711)
Vierailija kirjoitti:
No vähän suotta jengi tästä nyt on hermostunut. Minusta oikein hyvin tehty, kiinnostava dokumentti, joka esitettiin ihan harvinaisen objektiivisesti.
Nyt sinulla taitaa olla kovasti hakusessa mitä dokumentti ja objektiivisesti tarkoittaa.
Tässä "dokumentissahan" ei esitetty asiaa lainkaan objektiivisesti vaan vain ja ainoastaan jengin näkökulmasta ja tuoden esille vain ne asiat mitä he halusivat.
Eroaako nämä uootinnin sotuureista miten?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä koko kerhon pyörillä kun tehdään kaupungin läpiajo, niin on se vähän eri touhua. Kerho ajoi letkassa kaupungin läpi ja pikkuautoilijoiden töppäily oli ihan turvallisuussyistä blokattu siksi aikaa risteyksistä. Olin näkeväni ohi ajettaessa miehes silmässä semmoisen katkeran kimmellyksen ihan vitutuksesta kun itellä ei ole ikinä mahdollisuutta ajaa ja omistaa samanlaista kulkupeliä. kerholle ei pääse kuin tuulikaappiin kääntymään, prospectit ohjaa ulos ilman, että lipilaarikengät juuri koskee lattiaa..
Kadun varressa sä olit jämehttynyt siitä moottorin äänestä,joka ilmeisesti väristytteli sunkin vähemmällä käytöllä olleita paikkoja. Tuuli kävi sieltä päin ja haistettiin kyllä että sulla pökät kastui kun letka rauhallisesti ja hyvässä järjestyksessä ajeli ohi.
Kerhon jäsenet käyttäytyy rauhallisesti ja hoitavat asiansa kuten kuuluukin. Omissa porukoissa liikutaan, ketään ei juuri edes kiinnosta lähteä mihinkään kylien baareihin. Ei siellä kuitenkaan saa olla rauhassa, vaikka olis vaimon kanssa kahdestaan liikkeellä. Aina tulee jonku kotikylän painimestari vuodelta 1998 kysymään että "saako kysyä yhden kysymyksen?" Jos sanoo että ei kiitos, tai jos sanoo että sähän kysyit jo lähe menemään, niin johan alkaa valitus ja vittuilu kun ei meitä kiinnosta sen vanhat sotamuistot kun se oli kova tappelija koiviston aikaan.
Liivejä tosiaankin kannetaan ylpeydellä, eihän sellaisia muuten olisi hankittukaan. Täällähän rouvat esittää itteensä parempaa ihan urakalla, virtuaalisesti siis. Ikinä ei kukaan milloinkaan sano puolta sanaa taikka edes uskalla silmiin kattoa jos kadulla nähdään.
Jos tämän on kirjoittanut oikea biker, niin oletko uskaltanut tunnustaa kerholla lukevasi ja kirjoittavasi vauva.fi sivuille? Vai kaikkiko siellä kerhossa on vauva foorumilla?
Sitten ehdottaisin kerhonne uudeksi nimeksi MC Hipsukeijukaiset.
Ei noi jengiläiset minun mielestä mitenkään kovin erikoisilta vaikuttaneet. Ainoastaan se että kuuluivat jengiin ja ottivat sen vähän liian tosissaan. Odotin jotain paljon radikaalimpaa...
Vierailija kirjoitti:
Miksi noissa piireissä pyörii niin paljon naisia? Ei ne siellä tasa-arvon perässä ole.
Kysy mielummin miksi naiset itkevät niistä suomalaisista miehistä esim. tällä palstalla, kun selvästi itse hakeutuvat huonojen ja pahojen miesten seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäpä luulet, miten Arman pärjäisi jos alkaisi paikanpäällä kertomaan kaikki negatiiviset ajatuksensa toiminnasta/ihmisistä? Vankilaan mennessä vangeista, jengin toimintaan tutustuessa jengiläisistä joilla aseet kädessä.. Jos yhtään olet katsonnut dokkareita niin sen haastattelijan tehtävä on ennakkoluulottomasti ja kiihkottomasti tutustua niihin ihmisiin.
Vain idiootti rupeaisi avautumaan eriävistä mielipiteistään tuossa tilanteessa.
Eli luulet, että koko "dokumentti" kuvattiin ja leikattiin mopokerhon tiloissa?
Vai miksi niitä eriäviä mielipiteitä ei ole voinut laittaa siihen "dokumenttiin" mukaan kuvaamisen jälkeen?
Äly hoi älä jätä...
Minä en periaatteessa kaipaa dokumenteissa tekijän laukomia mielipiteitä. Muu sisältö puhukoon puolestaan ja niinhän se tässäkin tapauksessa teki.
Juu niin teki. Ei jäänyt kenellekään epäselväksi ettei tässä ollut kyse dokumentista vaan yksipuolisesta mainoksesta.
Tämä ketju osoittaa ainakin sen, että ihmisillä on medialukutaitoa. Armanin dokumentillakin on mielestäni paikkansa sekä kaikella siitä heränneellä keskustelulla. Jos Arman olisi alkanut hiillostaa jengiläisiä enemmän, niin he eivät olisi mitä luultavimmin avautuneet yhtä vapaasti. Nyt he ainakin aika taitavasti puhuivat itsensä pussiin ja näyttivät todellisen luonteensa. Rivien välistä voi lukea ainakin, että piittaamattomuus muita ihmisiä kohtaan kukoistaa ja kaikki on aina muiden syytä (yhteiskunnan, poliisin, lainsäädännön).
Ei kai tämä näiden kerholaisten luonne tullut kenellekään yllätyksenä. Mistä tämä kauhea kohu. Olettehan lukeneet rikosuutisista jo näistä kauan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tämä näiden kerholaisten luonne tullut kenellekään yllätyksenä. Mistä tämä kauhea kohu. Olettehan lukeneet rikosuutisista jo näistä kauan.
En mä ainakaan ole koskaan miettinyt näitä tyyppejä sen enempää tai edes lukenut kaikkia uutisia. Ohjelma oli mielenkiintoinen, mutta pidempi sarja olisi paikallaan. Niin monta kysymystä jäi vaille vastausta.
Mitähän noiden päätyyppien äidit miettii.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hitto näitä mopojengien puolustelijoita vaivaa? Kommentoin näitä "sankareita" tuomitsevasti Armanin fb-sivulle ja nyt on tullut jo vihapostia yksityisviesteinä. Olen kuulemma ihmissaastaa, pelkkä vitsi, mut pitäsi pahoinpidellä, raiskata perseeseen (olen mies), kateellinen jne.
Cannonballeilta voimme kuulemma oppia veljeyttä, ystävyyttä ja sitä kuinka naisia kohdellaan...
Niin ja tätä "palautetta" on tullut sekä naisilta (7 viestiä) että miehiltä (3 viestiä). Oikeasti?!? Mikä ihmisiä vaivaa?
Miten tuollaisten viestien lähettelijöillä on vielä kanttia puhua jostain veljeydestä ja ystävyydestä?
Teflonbrothersin tyypit ainakin nuolee noiden pyllyjä, kaikki kuvat täynnä jotain "freeNacci" juttuja ja poliisit on sikoja ja uuh niin kovii äijii Cannonballsit ..
Ja sit toisessa kuvassa kiittävät jonkun koulun lapsii kun kävivät esiintymässä alaikäisille.
Hohhoijakkaa.
Ei voi kuin huutonauraa näillä tyypeille. Pikkupoikien jengileikit ovat jääneet päälle :D Ei jumalauta kaikkea sitä leipä elättää.
Mitä tarkoittaa noissa piireissä "mobiilialalla"?
Jossain kuvassa oli tukko seteleitä ja tuo mobiilialalla teksti. Onko se nimitys huumejuttuihin vai, tuli vaan mieleen..
Onkohan Petra ylpeä Jannasta. Osa noista oli plösöjä, osa kreatiinipöhöjä - nacci oli ainoa urheilullisen ja terveen näköinen. Tosin ei päästään ja jutut tarkkistasoa.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Petra ylpeä Jannasta. Osa noista oli plösöjä, osa kreatiinipöhöjä - nacci oli ainoa urheilullisen ja terveen näköinen. Tosin ei päästään ja jutut tarkkistasoa.
Tarkkislaiset ovat nyt sentään kasvavia ja kehittyviä nuoria. Tsemppiä heille.
Jos keski-ikäisen miehen ulosanti on keskisormen heiluttelu ja "vak autoritiis" niin aika v-tun metsässä ollaan. Onneksi meillä on tämä edes jonkinasteinen hyvinvointiyhteiskunta, niin pysyy näilläkin veijareilla katto pään päällä ja suu leivän syrjässä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hitto näitä mopojengien puolustelijoita vaivaa? Kommentoin näitä "sankareita" tuomitsevasti Armanin fb-sivulle ja nyt on tullut jo vihapostia yksityisviesteinä. Olen kuulemma ihmissaastaa, pelkkä vitsi, mut pitäsi pahoinpidellä, raiskata perseeseen (olen mies), kateellinen jne.
Cannonballeilta voimme kuulemma oppia veljeyttä, ystävyyttä ja sitä kuinka naisia kohdellaan...
Niin ja tätä "palautetta" on tullut sekä naisilta (7 viestiä) että miehiltä (3 viestiä). Oikeasti?!? Mikä ihmisiä vaivaa?
Nytkö sä vasta tajuat, että iso osa naisista on täysin mielisairaita? Sellaiset seikat kuin rikollisuus, yhteiskunnan kusettaminen ja olematon moraali eivät merkitse heille mitään. Tärkeintä on että pöksyt kastuu.
Vierailija kirjoitti:
Syy miksi en omalla nimelläni ole Armanin faceketjuun kommentoinut ihan oikeaa mielipidettäni. En kaipaa säälittävää uhkailupaskaa faceen, enkä, no, ...ehkä oon hieman ennakkoluuloinen, mutta jos omalla nimelläni ja naamallani kommentoisin, pelkäisin että saisin ihan elävässäkin elämässä seuraamuksia. Asun juu pääkaupunkiseudulla ja nimeni googlaamalla minun työpaikka ainakin löytyy.
En ole lukenut koko ketjua. Ehkä toistoa siis jonkun muun mielipiteen kanssa.
Hyvä dokkari ja Arman on kyllä aikamoinen ihminen. Kunnioitettava, rehellinen, uskaltaa mennä ihan mihin vaan ja kohtelee ihan kaikkia ihmisinä.
Tuommoiset pikkupoikien mopokerhot on säälittäviä, vaikka kerho itsessään ei ole laiton eikä kerhon nimissä kukaan tee rikoksia. Ja nää rikolliset itsessään, no, en missään määrin ihannoi heitä. Vatipäitä. Rikollisuus ei koskaan ole hienoa, ei missään tilanteessa.
Jotenkin noloa nykyaikana tälläiset mopokerhot. Apukoulusta ponnistaneiden sekakäyttäjien keekoilua.
Instassa leveillään jollakin pillerikauppa rahoilla.
Born to lose - tatuointi pukisi valtaosaa näistä valkoisen roskaväestön edustajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäpä luulet, miten Arman pärjäisi jos alkaisi paikanpäällä kertomaan kaikki negatiiviset ajatuksensa toiminnasta/ihmisistä? Vankilaan mennessä vangeista, jengin toimintaan tutustuessa jengiläisistä joilla aseet kädessä.. Jos yhtään olet katsonnut dokkareita niin sen haastattelijan tehtävä on ennakkoluulottomasti ja kiihkottomasti tutustua niihin ihmisiin.
Vain idiootti rupeaisi avautumaan eriävistä mielipiteistään tuossa tilanteessa.
Eli luulet, että koko "dokumentti" kuvattiin ja leikattiin mopokerhon tiloissa?
Vai miksi niitä eriäviä mielipiteitä ei ole voinut laittaa siihen "dokumenttiin" mukaan kuvaamisen jälkeen?
Äly hoi älä jätä...
Tämä ei ollut Maria Veitola yökylässä ohjelma. Ei minua ainakaan ohjelmassa kiinnostanut, mitä mieltä Arman on näistä, vaan se minkä kuvan jengi halusi itsestään antaa, kontra mitä sieltä rivien välistä tuli ilmi. Ja tulihan sieltä kaikenlaista.
No mitä näiltä jampoilta voi odottaakaan, puolet tuskin omaavat edes välttävää ÄO:ä, joten noinkin haastava ajattelu ei onnistu. Ei taida noissa piireissä korkeasti, tai edes jokseenkin, koulutetut tyypit pyöriä. naisetkin näyttävät olevan ammattikoululinjaa, jos sitäkään.