Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arman pohjantähden alla - Cannonballs

Vierailija
19.04.2016 |

Alkaa Nelosella klo 22.00
Keskustelut tähän ketjuun.

Kommentit (711)

Vierailija
501/711 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Petra ylpeä Jannasta. Osa noista oli plösöjä, osa kreatiinipöhöjä - nacci oli ainoa urheilullisen ja terveen näköinen. Tosin ei päästään ja jutut tarkkistasoa.

Voisiko tällaisessa yhteydessä valaista kuka tuo Petra on ja miksi olisi / ei olisi ylpeä.

Vierailija
502/711 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin käsittämätöntä, että näiden omistaman Black Box- tatskaliikkeen(lue:rahanpesuliikkeen) ikkunassa lukee kissankokoisilla kirjaimilla BLACK BOX BLACK MONEY ja aseen kuva keskellä. Sit tän Jaffan vaimo laittaa Instagramiin kuvia joissa vauva kylpee seteleissä.

Siis MITÄ HELVETTIÄ, tottakai silloin joutuu ennenpitkää tuomiolle kun oikein huutaa "ME TEHÄÄN PIMEETÄ RAHAA JA PETOKSIAAAA!!!"

Se varmaan erottaa nämä jengit muista rikollisista, että ylpeilevät tekosillaan julkisesti.

Se on sitä heidän imagonrakennustaan.

Joskus oli Asiasta toiseen: Hämeentiellä hetken joku kauneussalonki, jonka nimi assosioitui Bandidoksiin, mutta hävisi aika äkkiä katukuvasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/711 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instaballs olisi sopivampi nimitys tälle jengille. Hästäg thuglife.

Vierailija
504/711 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lukenut koko ketjua, mutta katsoin ohjelman. Tuntui siltä että Arman nuoli sitä niin sanottua peppua kybällä. Ja vertaus Brasilian faveloihin oli aika kaukaa haettu. Arvostan Armanin ohjelmia ja toivottavasti tämä oli vain yksi ja ainoa pohjalta...

Vierailija
505/711 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että nä mörssärit ois päästäneet sinne ketään sellaista kuvaamaan ja hengailemaan, joka olisi mennyt penkomaan että ootteko osa järjestäytynyttä rikkollisuutta. Kyllä tämä dokkari on tehty hyvinkin pitkälle siltä pohjalta mitä on saanut kuvata ja mitä ovat halunneet kertoa. Aika pienen pätkän vaan näimme, jos Arman on noiden kanssa vuoden hengaillut.

Eräästä Norjalaisesta joka istuu vankilassa kolmessa sellissä saisi myös ihanan dokumentin tehtyä jos hänen kanssaan vain juteltaisiin mukavia ja unohdettaisiin kaikki rikokset ja pahat teot kuten tässä "dokumentissa".

Ei keskusteltaisi lainkaan siitä miten hän räjäytti pommin tai mitä tapahtui eräällä saarella kunhan vain juteltaisiin mukavia ja näin saataisiin tehtyä hänestä hieno hyvin tehty dokkari.

Dokumenttien yksi tarkoitus on herättää ajatuksia katsojassa, saada tämä ajattelemaan itse. En usko, että jollain dokkarilla saataisiin Breivikin rikokset mitätöityä. Eikä vastaavasti suoraan asioista kysymällä mitään totuuksia julki.

Pekka Lehtohan yritti vähän sellaista Auer-dokumentillaan, mutta taisi kääntyä itseään vastaan sellainen propaganda ja tekijän mielipiteiden liiallinen tyrkyttäminen.

Taitava dokumentaristi työskentelee hienovaraisemmin, täydellistä objektiivisuuttahan ei ole olemassakaan. kyllä minusta Armanin ohjelma oli mielenkiintoinen, eikä minulle ainakaan tullut vaikutelmaa, että tyypit ovat jotain muuta kuin mitä ovat. Joissakin muissa Armanin dokkareissa/reportaaseissa on hieman jopa häirinnyt tekijän omien mielipiteiden korostuminen.

Vierailija
506/711 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dokumenttien yksi tarkoitus on herättää ajatuksia katsojassa, saada tämä ajattelemaan itse

Tässä ei ollut kyseessä dokumentti. Miksi pitää tehdä puolueellinen ja yksipuolinen ohjelma herättämään ajatuksia katsojassa?

Minulla on hieman sellainen tunne, että tämä "dokumentti" meni täysin reisille ja nyt itseään viisaampina ja tätä "dokumenttia" ihannoivina yrittävät väkisin keksiä selityksiä miksi tämä "dokumentti" oli niin hyvä.

"Herättää ajatuksia katsojassa", "saada tämä ajattelemaan itse" yms. turhia selityksiä.

Vierailija
507/711 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Got my Great Vigilantebalzzz on fire....Hyvää päivää,kuinka lapsellista tommonen kannonin kuulatouhu.Keski-ikäisiä mörssäreitä IQ alle 80.Ellei suorastaan se mikä chi cho -syndrooma oli,missä IQ on alle 20.

Great to be tinyball whitetrash-Forsberg teenagekid.

Arman on OK,ihan hienoa työtä tekee.

Vierailija
508/711 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin käsittämätöntä, että näiden omistaman Black Box- tatskaliikkeen(lue:rahanpesuliikkeen) ikkunassa lukee kissankokoisilla kirjaimilla BLACK BOX BLACK MONEY ja aseen kuva keskellä. Sit tän Jaffan vaimo laittaa Instagramiin kuvia joissa vauva kylpee seteleissä.

Siis MITÄ HELVETTIÄ, tottakai silloin joutuu ennenpitkää tuomiolle kun oikein huutaa "ME TEHÄÄN PIMEETÄ RAHAA JA PETOKSIAAAA!!!"

Se varmaan erottaa nämä jengit muista rikollisista, että ylpeilevät tekosillaan julkisesti.

Se on sitä heidän imagonrakennustaan.

Joskus oli Asiasta toiseen: Hämeentiellä hetken joku kauneussalonki, jonka nimi assosioitui Bandidoksiin, mutta hävisi aika äkkiä katukuvasta.

Bella Bandidas oli sen nimi, tunnettu heikosta laadustaan...

Vierailija
509/711 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Got my Great Vigilantebalzzz on fire....Hyvää päivää,kuinka lapsellista tommonen kannonin kuulatouhu.Keski-ikäisiä mörssäreitä IQ alle 80.Ellei suorastaan se mikä chi cho -syndrooma oli,missä IQ on alle 20.

Great to be tinyball whitetrash-Forsberg teenagekid.

Arman on OK,ihan hienoa työtä tekee.

Mitä sä oot vetänyt vai jäikö lääkkeet ottamatta?;'D

Vierailija
510/711 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ne:)

Vierailija
511/711 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dokumenttien yksi tarkoitus on herättää ajatuksia katsojassa, saada tämä ajattelemaan itse

Tässä ei ollut kyseessä dokumentti. Miksi pitää tehdä puolueellinen ja yksipuolinen ohjelma herättämään ajatuksia katsojassa?

Minulla on hieman sellainen tunne, että tämä "dokumentti" meni täysin reisille ja nyt itseään viisaampina ja tätä "dokumenttia" ihannoivina yrittävät väkisin keksiä selityksiä miksi tämä "dokumentti" oli niin hyvä.

"Herättää ajatuksia katsojassa", "saada tämä ajattelemaan itse" yms. turhia selityksiä.

Pidät ohjelmista, joissa tekijät ovat ajatelleet asiat valmiiksi puolestasi?

Mutta siis millä tavalla meni reisille, minun mielestäni oli mielenkiintoinen kyllä. Vaikka ei tämä mielipiteitäni mopojengeistä kyllä kääntänyt mihinkään suuntaan, lapsena ja nuorena kaltoin kohdeltujen poikien/miesten tapa yrittää olla jotain, hakea hyväksyntää ja ystäviä samankaltaisten joukosta. Pohdin myös ristiriitaa fak ootörities -mielipiteen ja halun sitoutua omiin tiukkoihin ja autoritäärisiin sääntöihin, haluun seurata johtajaa. 

Vierailija
512/711 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikael Gabriel esittää kovaa poikaa noiden kanssa.

Hmm ihmettelinkin, kun instassa oli ainakin tällä Nacci_Jannella tuo 'Tasoi' maininta, eli MG:n levy-yhtiö.

En nyt olisi ihan heti uskonut :D

Vierailija
513/711 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis millä tavalla meni reisille, minun mielestäni oli mielenkiintoinen kyllä. Vaikka ei tämä mielipiteitäni mopojengeistä kyllä kääntänyt mihinkään suuntaan, lapsena ja nuorena kaltoin kohdeltujen poikien/miesten tapa yrittää olla jotain, hakea hyväksyntää ja ystäviä samankaltaisten joukosta. Pohdin myös ristiriitaa fak ootörities -mielipiteen ja halun sitoutua omiin tiukkoihin ja autoritäärisiin sääntöihin, haluun seurata johtajaa. 

Tuossahan nimenomaan oli ajateltu katsojan puolesta. Ei ollut dokumentti vaan käsikirjoitettu esitys. Haluttiin antaa tietynlainen kuva.

Vierailija
514/711 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavia pellejä mm.Mikael Gabriel ja Teflon Bros, poseerataan niin gangstana #freenacci #fuckthecops... Säälittävää hakea katu-uskottavuutta joidenkin Cannonballien siivellä... Siinä käy just päinvastoin, leimautuu vaan pelleksi.

Vierailija
515/711 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan nimenomaan oli ajateltu katsojan puolesta. Ei ollut dokumentti vaan käsikirjoitettu esitys. Haluttiin antaa tietynlainen kuva.

Mutta sehän oli ilmiselvää kai kaikille. Ja minun mielestäni se dokumenttiaspekti oli juuri se, että millaisen kuvan haluavat itsestään antaa.

Vierailija
516/711 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno mainos Cannonballseista, varmasti moni nuori haaveilee siihen liittymisestä.

Vierailija
517/711 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika luusereita noi kyllä on.

Vierailija
518/711 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaikenlisäksi kunnon sovinistinen meininki, naiset eivät voi liittyä kerhoon, vaan ne pidetään vain vaimoina, tyttöystävinä ja seksiobjekteina. Nää ei vauvanhoitoon osallistu, saatika kotitöihin. Vaimo hoitaa lapset ja kodin ja pitää turpansa kiinni, jos ei halua sitä uuteen uskoon...

Vierailija
519/711 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen parhaimmillani ex-Cannonballs jäsenen Markon kirjaa. Ei pisteet nouse tätä porukkaa kohtaan. Aivan sairasta porukkaa. Jännä, että on uskaltanut kirjoittaa oikeilla nimillä.

Vierailija
520/711 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kaikenlisäksi kunnon sovinistinen meininki, naiset eivät voi liittyä kerhoon, vaan ne pidetään vain vaimoina, tyttöystävinä ja seksiobjekteina. Nää ei vauvanhoitoon osallistu, saatika kotitöihin. Vaimo hoitaa lapset ja kodin ja pitää turpansa kiinni, jos ei halua sitä uuteen uskoon...

Mitäs nämä naiset saa? Jännitystä elämään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi