Arman pohjantähden alla - Cannonballs
Alkaa Nelosella klo 22.00
Keskustelut tähän ketjuun.
Kommentit (711)
Kuten joku sanoikin, olis tosi mielenkiintoista katsoa joskus dokumentti noiden puolisoista. Tai ylipäätään taparikollisten puolisoista. En muista koskaan nähneeni sellaista.
Mikä mp-porukka se oli joiden kerhohuoneella epäiltiin raiskausta joskus parin viime vuoden aikana?
Vierailija kirjoitti:
Mikä mp-porukka se oli joiden kerhohuoneella epäiltiin raiskausta joskus parin viime vuoden aikana?
Diabloc MC ainakin. Varmaan on muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meninkin itse googlaamaan ja Cannonball-kerhotilassa epäiltiin raiskausta v. 2011 mutta tutkina keskeytettiin eikä uhrilla/"uhrilla" ollut loppupeleissä vaatimuksia. Ohjelmassa sanoivat että raiskata ei saa joten jospa se linja olisi pitänyt ja pitää jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli pari juttua nyt mieleen tosta dokkarista joista en tykännyt. jotenkin sellainen esittämisen meininki siinä oli. Ensinnäkin se kädenvääntö ja käden katkeaminen, feikkiä. Se jätkän ilme kun huomasi varmaankin taas katkanneensa toisen käden, täysin showmainen. Täyttä esitystä. Mutta ei siinä mitään, voihan olla että joskus niin käynytkin ja nyt vain demonstroivat tilanteen, en tiedä. Sitten tää joka kertoi siitä pieleen menneestä pankkiryöstöstä, sovittu varmaan että kertookin sen ja sovittu että arman esittää johdattelevan kysymyksen ja äähhäähh sitä yllättävää naurua joo. No, mut mitä sitten.
Ja sitten se yksi oliko bandidoksen kaveri joka istui sohvalla ja hoki jotain että me ollaan niiden se ja se systeemi vai mikä, sitten me ollaan niiden se ja se. vittu siitä tuli mieleen se Vintiöiden oliko joku viromies? tms joka hoki aina samalla kun laski sormillaan tyyliin: "mie en saa tehä sitä ja sit mie en saa tehä sitä". hassua. Mutta mitä sitten.
Mutta jäi vain tosta mieleen just se "esittäminen", johtuuko someajasta vai mistä mutta sellainen vanhanliiton prätkäjengi meininki jäi puuttumaan. sellainen tosimeininki. Itseasiassa minuun vaikutuksen tekivät vain ne pari tyyppiä jotka huusivat prätkien selästä että "PAINUKAA VITTUUN!!"
Öö kokemuksella voin sanoo että just tolta näyttää ku kättä vääntäessä käsi katkee tai jos ei luu napsahtanu niin vähintäänkin lihas repes. Se on meinaa järkyttävä paine mikä käteen kohdistuu ja väärässä kulmassa vääntäminen katkaisee käden helposti.
öö eivät puhuneet mitään repeämisestä vaan nimenomaan käden katkeamisesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meninkin itse googlaamaan ja Cannonball-kerhotilassa epäiltiin raiskausta v. 2011 mutta tutkina keskeytettiin eikä uhrilla/"uhrilla" ollut loppupeleissä vaatimuksia. Ohjelmassa sanoivat että raiskata ei saa joten jospa se linja olisi pitänyt ja pitää jatkossakin.
Varmaan joo just näin kun kirjoitit. Linja on pitänyt... #facepalm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--Tutkinta keskeytettiin koska koko juttua ei ollut olemassakaan. Mitään semmosta mitä se mimmi väitti ei ollut tapahtunut. Akka potkaistiin bileistä ulos kun hän itse ei osannut käyttäytyä. Siitähän mimmi otti nokkiinsa ja ilmoitti tämmöisen "rikoksen"?? tapahtuneeksi. Not. Ja sitten iltapäivälehdet kyllä raportoi valokuvien kanssa että tämmöistä epäillään. Kun selviää että juttu oli keksitty, niin kas, ip-lehdissä ei puhuta asiasta sanallakaan. Että semmoista mediapeliä se.
Vierailija kirjoitti:
Kuten joku sanoikin, olis tosi mielenkiintoista katsoa joskus dokumentti noiden puolisoista. Tai ylipäätään taparikollisten puolisoista. En muista koskaan nähneeni sellaista.
Mob wives, ei nyt ihan dokumentti, mutta ns. tosi-tv:ta
Hmm..Kummasti vaan sairaalapalvelut kelpasivat vaikka yhteiskunta ei tarjoa heille mitään.
Itse tutustuin aikoinaan erääseen mukavaan mieheen, josta sitten selvisi että kuului erääseen täälläkin toimivaan isoon mp- kerhoon. Ei kulkenut silloin kaveriporukassamme liiveissä eikä tuonut taustaansa mitenkään esille ja oli tosi kiltti ja hiljainen mies, vahva fyysisesti mutta herkkä sisältä. Ihastuimme ja hän kertoi elämästään kerhon jäsenenä (ei ollut silloin täysjäsen). "Mä olen kiltti kilteille ja paha pahoille" muistan tuon aina. Mies ei halunnut vakavaa suhdetta kanssani koska olin liian kiltti ja mukava tyttö siihen elämään ja halusi suojella. Kertoi joutuneensa tekemään pahoja juttuja että pääsisi etenemään kerhossa. Olin järkyttynyt mutta jotenkin naiivisti viehättynyt. Onneksi en lähtenyt sen pidemmälle miehen kanssa. Sittemmin hän kertoi eronneensa kerhosta ja menettäneensä vain (?) pyöränsä kerholle vaikka olin luullut ettei kerhosta voinut erota. Ehkä hän kaunisteli asiaa.
Mutta nämä Armanin kaverit näyttivät todella vaarallisilta, selkään taputtelijoita, joille ei kuitenkaan uskalla kääntää selkää. Ainoastaan väkivallan uhka, aineet ja rikokset tekevät heistä arvelluttavia. Ymmärrän oman kokemukseni kautta sen viehätyksen, jonka perässä naisia varmasti on helppo saada, tietty vaarallisuus ja kovuus, kukaan ei tule ryttyilemään kun liikut tuommoisen miehen seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai uhrille oli vihjaistu, että ei kannata viedä juttua pidemmälle, tai käy tosi huonosti.
Arman on ruma pygmi joka fanittaa rikollisia isoja poikia kaikkialla, ei vain Suomessa. Modus operandi on romantisoida ja nostaa jalustalle kaikki ei-länsimainen. Päälle se sitten tirauttaa aina pari kyyneltä ja sit allekirjoittaa jonkun rahakkaan mainossopparin. Taisi avioero tulla kalliiksi. Tekopyhä jeesustelija. Alkaa tympiä koko äijä.
Vierailija kirjoitti:
Arman on ruma pygmi joka fanittaa rikollisia isoja poikia kaikkialla, ei vain Suomessa. Modus operandi on romantisoida ja nostaa jalustalle kaikki ei-länsimainen. Päälle se sitten tirauttaa aina pari kyyneltä ja sit allekirjoittaa jonkun rahakkaan mainossopparin. Taisi avioero tulla kalliiksi. Tekopyhä jeesustelija. Alkaa tympiä koko äijä.
Mitä onko Arman eronnut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan sanonut että se linja ON pitänyt vaan käytin sanaa "jospa" = TOIVOTTAVASTI raiskausta tosiaan ei ole tapahtunut eikä tapahdu jatkossakaan. Vaikka en erityisemmin mp-kerhoista perusta niin en myöskän syytä ketään raiskaajaksi niillä tiedoilla mitä googlella löysin. Kirjoitin myös uhri/"uhri" jonka pitäisi lisätä sitä käsitystä etten ottanut kantaa siihen mikä on totuus vaan siihen mitä googlella löysin (ensin ilman lainausmerkkejä ilmaisemassa että raiskaus on siltikin VOINUT tapahtua, sitten lainausmerkkien kanssa ilmaistakseni että minä en tiedä totuutta ja on myös se MAHDOLLISUUS että ketään ei raiskattu).. Hemmetti että ottaa päähän väärinymmärtäminen tässä asiassa, todella monta kertaa tälläkin palstalla olen puolustanut raiskauksen uhreja (etenkin silloin kun raiskaaja ollut suomalainen ja täällä haukuttu uhria).
Toivottavasti pointtini tuli nyt paremmin selville (ehkä ei, kuume on korkea), jatketaan sitten itse aiheesta.
Olis kyllä hauska jutella kasvotusten tuon Nakin kanssa kun sanoo joka paikassa, että naisten hakkaajia ei heidän kerhossaan katsella, mutta kummasti siellä tuntuu tuo Miss HKI:n pahoinpitelijä pyörivän kerhossa ihan kuten ennenkin. Näköjään pelkkää sanahelinää tulee tuon Nakin suusta. Mitä muuta voi toisaalta odottaakaan tuollaisilta elämäm koululaisilta.
Viron puolella on oikeasti pahoja miehiä, entisiä sotilaita ja koulutettuja tappajia. Vanhemmassa polvessa erikoisjoukkojen miehiä. Nämä suomen hormoneilla kasvatetut naamatatskatut somettajat ovat vain tarkkislaisia uhoajia.
Mikä hitto näitä mopojengien puolustelijoita vaivaa? Kommentoin näitä "sankareita" tuomitsevasti Armanin fb-sivulle ja nyt on tullut jo vihapostia yksityisviesteinä. Olen kuulemma ihmissaastaa, pelkkä vitsi, mut pitäsi pahoinpidellä, raiskata perseeseen (olen mies), kateellinen jne.
Cannonballeilta voimme kuulemma oppia veljeyttä, ystävyyttä ja sitä kuinka naisia kohdellaan...
Niin ja tätä "palautetta" on tullut sekä naisilta (7 viestiä) että miehiltä (3 viestiä). Oikeasti?!? Mikä ihmisiä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Gangsterin morsian"-teemaa käsittelee myös ruotsalaisen Karolina Ramqvistin romaani Tyttöystävä. Kylmäävä tunnelma välittyi...
Veikkaan, että noissa jengeissä viihtyvät ovat (niinkuin täällä on muutkin jo sanoneet) oikeasti huonoitsetuntoisia ja keskenkasvuisia. Monella varmasti jotakin add-häiriötä ja luki- ja oppimisvaikeuksia yms., jotka osaltaan hankaloittaneet elämää. Pitkäjänteisyyttä ja sinnikkyyttä ei pystytä (tai sitä ei ole) suuntaamaan normaaliin elämään, vaan impulsiivinen pirisekoilu prätkien kanssa on hienoa. Tähän kun vielä lisää epävakaat ja huonot lapsuuden kotiolot, niin kyllähän sitä elämän leveämpi tie ja "joku ihq oma porukka ja perhe" tuntuu mielekkäältä.
Huvittaa myös se ajattelutapa, joka ilmeisesti noissa piireissä monella on, että tylsät "tavikset" kuitenkin kadehtisi heidän hienoja prätkiään, naisiaan yms. Tuohan on klassista projisointia: syytän muita siitä, mitä oikeasti itse olen. Moni on siis itse erittäin kademielinen ihminen ja vertaa itseään jatkuvasti muihin. Ei kait sitä muuten tulisi mieleen, että joku nyt kadehtii, kun ajelen tämmöisellä motskarilla? Tuo ajattelutapa kun jo itsessään vaatii sen, että ylipäätään ajattelee että ihmiset koko ajan kadehtii sitä ja tätä ja tota.
Mua myös kummastutti se, että miten sitä tarkkaa hierarkiaa, sääntöjä ja käskyjä on hienoa noudattaa noissa piireissä, mutta normaalin yhteiskuntaelämän normit ja säännöt onkin sitten ihan fuck you -osastoa? :D Mutta senkin ehkä voi käsittää, jos miettii että tuolla ehkä tulee sitten sen kuuliaisuuden ja sääntöjen noudattamisen "palkkio" ja tulos nopeammin, kuin muussa yhteiskunnassa. Ei osata nähdä pitkäjänteisyyttä kannattavana (sitä mitä yhteiskunta kuitenkin vaatii, opiskelut, työssäkäynnit yms. jotta niissä etenee).