Miltä avioliittoni kuulostaa?
Mies käy töissä ja minä hoidan kahta alle 2-vuotiasta lasta kotona. Sanomattakin selvää, että on rankkaa olla kotiäiti, mutta olen onnellinen ja rakastan olla lasteni kanssa. Kuitenkin yleensä töiden jälkeenkin teen kaiken lasten kanssa eli omaa aikaa ole yhtään. Kerran viikossa pidämme treffi-ilman, nutta mies on pihi eikä halua muuta kuin olla kotona. Koska meillä on rahat tiukassa, minulla ei ole omaa rahaa vaan kaikesta pitää kysyä.. Mikä on alkanut ärsyttämään viime aikoina ja tuleekin kysymys että onko tämä normaalia vai kontrolloiko mieheni minua? Kun puhumme tästä, hän kiroilee ja huutaa lasten edessä, koska kuulemma provosoin häntä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee sille viikottainen lasku lastenhoidosta, siivouksesta, ruuanlaitosta ym. Katso sitten kenellä ei oo rahaa.
hoivanetin sivuilta:
lastenhoito 28,50 h, yli 8 h + 50 %, yli 10 h + 100 %
kodinhoito laskutetaan erikseen, myös 28,50 perustuntihinta.
Laske nyt sitten viikottainen työpanoksesi noilla hinnoilla. Lisäksi huomioitava eläkkeenmenetyksesi, mahdolliset terveysongelmat raskaudesta & synnytyksestä, vaikutukset urakehitykseesi ja palkkakehitykseesi, työttömyysuhka, jne jne. Miehelläsi ei todennäköisesti ole suhun varaa. Järkyttävää miten jotkut eivät näe kokonaiskuvaa.Joo, mies pani väkisin paksuksi, ja nainen ei halunnut lasta. Mikä olikaan oma panoksesi taloudelliseen vastuuseen siis?
Loisikaa, loisikaa, loisikaa.
Jos ette muuhun kykene, kuin lisääntymään torakan lailla. Hieno elämänsuunnitelma. Loisitaan.
Tuossa lainaamassasi viestissähän se naisen taloudellinen panos tuli selväksi. Sisälukutaitoa ilmeisesti ei ole sinulle annettu, vai loisiko joku nainen sen sinulta pois?
Sanot, ettei sinulla ole ollenkaan rahaa vaan aina pitää pyytää. Mille tilille teillä menevät lapsilisät ja kotihoidontuki? Meillä tuli minun tililleni, kun olin kotona eikä niiden käytöstä kyselty. Tietysti ne meni lähinnä lapsiin ja ruokaan mutta sain kyllä ostaa itsellenikin. Mies työssäkäyvänä maksoi sitten muun. Eikä rahasta ole koskaan riidelty, vaikka tulot pienet ovatkin.
Kyllä teidän jossain olisi syytä käydä keskustelemassa, koska ethän sinä tuollaista tilannetta jaksa.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee sille viikottainen lasku lastenhoidosta, siivouksesta, ruuanlaitosta ym. Katso sitten kenellä ei oo rahaa.
hoivanetin sivuilta:
Laske nyt sitten viikottainen työpanoksesi noilla hinnoilla. Lisäksi huomioitava eläkkeenmenetyksesi, mahdolliset terveysongelmat raskaudesta & synnytyksestä, vaikutukset urakehitykseesi ja palkkakehitykseesi, työttömyysuhka, jne jne. Miehelläsi ei todennäköisesti ole suhun varaa. Järkyttävää miten jotkut eivät näe kokonaiskuvaa.Joo, mies pani väkisin paksuksi, ja nainen ei halunnut lasta. Mikä olikaan oma panoksesi taloudelliseen vastuuseen siis?
Jos ette muuhun kykene, kuin lisääntymään torakan lailla. Hieno elämänsuunnitelma. Loisitaan.
Tuossa lainaamassasi viestissähän se naisen taloudellinen panos tuli selväksi. Sisälukutaitoa ilmeisesti ei ole sinulle annettu, vai loisiko joku nainen sen sinulta pois?
Hinnoitteletko sänkyhommatkin ammattilaisten mukaan? Oletko sinä miehesi palkkalistoilla työntekijänä?
Mitä miehesi maksoi sinulle lapsistasi? Saitko miehesi pettämisistä paljonkin rahaa, sehän on sopimusrikkomus? Oletko koko ikäsi ollut maksullinen seuralainen?
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hoivanetin sivuilta:
Hinnoitteletko sänkyhommatkin ammattilaisten mukaan? Oletko sinä miehesi palkkalistoilla työntekijänä?
Mitä miehesi maksoi sinulle lapsistasi? Saitko miehesi pettämisistä paljonkin rahaa, sehän on sopimusrikkomus? Oletko koko ikäsi ollut maksullinen seuralainen?
Meillä ei ollut infidelity clausea. Mies ei maksanut minulle lapsistamme mitään, koska meillä on yhteinen talous. Hän ei myöskään maksa minulle seksistä, koska meillä on yhteinen talous. Ja avioeroa varten meillä on minulle edullinen avioehto.
Joo, mies pani väkisin paksuksi, ja nainen ei halunnut lasta. Mikä olikaan oma panoksesi taloudelliseen vastuuseen siis?