Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huudatteko rumasti lapsillenne?

Vierailija
19.04.2016 |

Eräs tuttu on päällisinpuolin oikein hyvä äiti, mutta kuitenkin usein huutaa lapselleen. Esimerkiksi kun laittaa lasta nukkumaan niin menettää hermonsa ja huutaa taaperolleen "nyt sä vit.n pentu alat jo nukkumaan".

Huudatteko te näin lapsillenne?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudan.

Joo oon väsyny ja masentunut.

2/28 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en huuda. Kyllä aikuisen pitää hillitä itsensä, vaikka ärsyttääkin. Muistan kuinka kamalaa oli kun äitimme huusi meille ja päätin, etten koskaan huuda omilleni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudan. En ehkä just noilla sanoilla, mutta esim " jumalauta, nyt loppu!" saattaa hyvinkin livahtaa.

Vierailija
4/28 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä menee hermo ja huudan. En kylläkään nukkumaan mennessä, silloin pitää olla hyvä mieli kaikilla.

Vierailija
5/28 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä huutanut, mutta usein uhkasin lähettää lapseni aaseiksi Namibiaan:) T: Neljän aikuisen äiti

Vierailija
6/28 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin olevani täydellinen äiti joka ei koskaan menetä hermojaan tuolle suloiselle pikkuiselle. Nyt 1,5 vuotta eli koko pienen elämänsä lapsi on nukkunut huonosti, herännyt pahimmillaan monta kertaa tunnin aikana (!!!) ja olen nukkunut parin tunnin pätkissä yli vuoden. Kerran- kaksi viikossa nukkuu koko yön. Syytä ei ole löydetty, mikä vaihe milloinkin menossa.

Tälläisessä yönä kun olen valvonut koko yön, saattaa mennä hermot ja saatan huutaa "nyt loppuu se vikinä, äiti ei enää jaksa! Nyt nukkumaan! " ja siitä tulee tosi kovat tunnun tuskat. Miksi huusin pikkuiselleni ja monesti itkukin tulee sen jälkeen minulta. Olen vain niin väsynyt juuri tuona hetkenä etten pysty kunnolla hallitsemaan enää itseäni. Toki hallitsen sen verran etten ikinä satuttaisin lasta.

Vierailija
7/28 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä äiti kuitenkin muille pitää kulissit yllä rauhallisesta äidistä ja kaikki (jotka ei tästä huutamisesta tiedä) pitää häntä juuri tällaisena.

Vierailija
8/28 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudan joskus ikävästi, mutta ei koskaan tollasta nimittelyä.

Vierailija
9/28 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huutanut joo, kun oli kaikkein rankinta. Nykyäänkin saatan kiroilla jos hermo menee, harvemmin huudan enää.  Lapset ei mun kiroilusta mihinkään hätkähdä.

Ihmetyttää vähän tuo kommentti, että tuo huutava äiti on rauhallinen ihminen. Totta kai rauhallisetkin ihmiset huutaa, eihän ne ole toisensa poissulkevia asioita. Minkäin olen tosi rauhallinen, mutta onhan mullakin sentään tunne-elämä.

Vierailija
10/28 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huutanut joo, kun oli kaikkein rankinta. Nykyäänkin saatan kiroilla jos hermo menee, harvemmin huudan enää.  Lapset ei mun kiroilusta mihinkään hätkähdä.

Ihmetyttää vähän tuo kommentti, että tuo huutava äiti on rauhallinen ihminen. Totta kai rauhallisetkin ihmiset huutaa, eihän ne ole toisensa poissulkevia asioita. Minkäin olen tosi rauhallinen, mutta onhan mullakin sentään tunne-elämä.

Ei ole rauhallinen ihminen, mutta antaa muille itsestään sellaisen kuvan.

Vierailija
11/28 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korottanut ääntäni, mutta rumasti en ole puhunut.

Vierailija
12/28 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mä huudan vaan: "Hyvästi!".

Vierailija
13/28 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei ole sillä selvä että tunnustaa huutavansa. Sillä tunnustamisella ikäänkuin hakee hyväksyntää huutamiselle mutta ei tunnustaminen tee huutamisesta hyväksyttävää.

En huuda lapsilleni.

Vierailija
14/28 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tämä nyt ärsyttää välillä sen takia, että hän on kova arvostelemaan muita ja koittaa itsestään antaa ruusuisen kuvan. Jo ennen lapsen saantia alkoi tämä muiden vanhemmuuden taivastelu ja nyt on sitten huomannut ettei kaikki olekkaan niin helppoa.

Vierailija
15/28 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi ei pelkää juoppoa ja alkoholistia. Lapsi pelkää huutamista ja möykkää.

Vierailija
16/28 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttu on päällisinpuolin oikein hyvä äiti, mutta kuitenkin usein huutaa lapselleen. Esimerkiksi kun laittaa lasta nukkumaan niin menettää hermonsa ja huutaa taaperolleen "nyt sä vit.n pentu alat jo nukkumaan".

Huudatteko te näin lapsillenne?

Oletko kärpäsenä katossa vai miten ihmeessä tiedät asiat näin tarkkaan?

Vai oletko kerran kuullut näin tapahtuneen ja lyöt heti leiman otsaan?

Vierailija
17/28 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ole huutanut rumasti, mutten edes joka vuosi.

Vierailija
18/28 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudan varmaan joka päivä. Muuten ei tapahdu mitään ja meillä kaksi teiniä. Ne on kuuroja ja soketeita ja kaikki vaatteet sekä pyyhkeet tippuu niiden käsistä lattialle. Joka päivä saa toistaa sanoja asioita niin pinna menee. Sitten kun karjaisee niin tapahtuu jotain.

Vierailija
19/28 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huudan.

Joo oon väsyny ja masentunut.

Väsymys ja masennus ei oikeuta lapselle huutamista.

Myöskään alkoholisti ei kykene muuttamaan itseään. Kuten ei huutava vanhempikaan. Lupauksia lupausten perään :(

Vierailija
20/28 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helppo sanoa ettei huuda koska teillä vasta niin pieniä lapsia.