Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotteko varastaa "työpaikalta", jos teidät pakotetaan "töihin"?

Vierailija
19.04.2016 |

Itse ainakin aion. Paikka määrittää sitten mitä varastan.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tehdä työtä jos ei ole sitä oikeaa tutkintoa

Vierailija
2/38 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä asenne elämään, olet selvästi menestyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin jotain yleisesti varastettuja tyyliin kyniä varastaa, mutta en nyt sentään mitään isompaa, koska en haluaisi riskiä sakoista ja rikosrekisterisrä.

Vierailija
4/38 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään.

Varastatko myös kaupoista ja ystäviltäsi?

Vierailija
5/38 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Mutta aion kyllä kiusata lafkan naisia. Me työttömät paskat vähät välitetään muiden mielipiteistä ja ollaan ihanan rentoja. Nussin niitä kaikkia! 

Vierailija
6/38 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai työpaikan mainoskyniä? Enpä taida.

Vierailija
7/38 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäm koulun luuserit uhoavat.. söpöä!

Vierailija
8/38 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin jotain yleisesti varastettuja tyyliin kyniä varastaa, mutta en nyt sentään mitään isompaa, koska en haluaisi riskiä sakoista ja rikosrekisterisrä.

Partaveitsen terät on ovat ehdottomasti parasta varastettavaa. Pienikokoisia ja naurettavan patentin takia täysin ylihinnoiteltua.

Vierailija
9/38 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen päivän kun näkis, että ihmisiä pakotetaan töihin. Kyllä niitä halukkaita varmasti riittää, turha luulla et joku väkipakolla haluis epämotivoituneen työntekijän...

Vierailija
10/38 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin väännän paskat pomon kahvikuppiin.

Vierailija
11/38 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus joudun ilmaistöihin, niin ajattelin aloittaa tupakoinnin uusiks ja istuskelen pihalla tupakilla kaiket päivät tai ryystän kahvia. Miksi tekisin töitä jos mulle ei makseta.

Vierailija
12/38 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia toimistotarvikkeita, esim. post-it-lappuja.

Vierailija
13/38 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuisin jollakin työpisteellä tekemättä yhtään mitään.

Vierailija
14/38 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvi ihmetellä miksi ap on työtön.

Vierailija
15/38 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaatteko oikeasti vain pyöritellä peukaloita "työpaikalla"? Kannatan!

Vierailija
16/38 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kleptomaani ja olen oikein ottanut tavaksi ottaa ihan kaiken mitä irti lähtee mukaani. En ole ostanut moneen vuoteen vessapaperia, sillä olen pöllinyt sitä kauppakeskusten ja huoltoasemien vessoista niin paljon, että sitä on vielä varastossakin. Ruokailuvälineitä en ole myöskään ostanut, vaan olen aina kupillisen juodessani jossain pistänyt lusikan taskuuni ja joskus mukinkin. Servettejä, sokeria, teepusseja ja kahvikermaa on myös kaapit väärällään samoin kuin luonnollisesti kyniä ja muuta mainostilpehööriä. Kopiopaperia on myös niin paljon, ettei meinaa kaappiin mahtua, kun aina siellä missä on tulostin on yleensä sen vieressä riisillinen paperia.

Vierailija
17/38 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Partaveitsen terät on ovat ehdottomasti parasta varastettavaa. Pienikokoisia ja naurettavan patentin takia täysin ylihinnoiteltua.

Toki, jos terät olisivat helposti pienelllä riskillä varastettavia työvälineitä. Tuskin kuitenkaan sellaiseen työpaikkaan pakotettaisiin.

Vierailija
18/38 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia toimistotarvikkeita, esim. post-it-lappuja.

Sulla on kotona Scrum-seinä, jossa on pilkottu kotityöt pikkutaskeihin?

Vierailija
19/38 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaatteko oikeasti vain pyöritellä peukaloita "työpaikalla"? Kannatan!

Kehtaako hallitus pakottaa pakkotöihin puoli-ilmaiseksi? No näköjään kehtaa. Kun hallitus on itse näin epärehellinen ja moraalinen, noudatan vain hallitukseen antamaa esimerkkiä huolehtimalla pelkästään omista eduistani.

Vierailija
20/38 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kleptomaani ja olen oikein ottanut tavaksi ottaa ihan kaiken mitä irti lähtee mukaani. En ole ostanut moneen vuoteen vessapaperia, sillä olen pöllinyt sitä kauppakeskusten ja huoltoasemien vessoista niin paljon, että sitä on vielä varastossakin. Ruokailuvälineitä en ole myöskään ostanut, vaan olen aina kupillisen juodessani jossain pistänyt lusikan taskuuni ja joskus mukinkin. Servettejä, sokeria, teepusseja ja kahvikermaa on myös kaapit väärällään samoin kuin luonnollisesti kyniä ja muuta mainostilpehööriä. Kopiopaperia on myös niin paljon, ettei meinaa kaappiin mahtua, kun aina siellä missä on tulostin on yleensä sen vieressä riisillinen paperia.

Mitä teet kaikella tuolla mainostilpehöörillä?