Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ei rakasta miehiä

Vierailija
19.04.2016 |

Naiset ei rakasta miehiä / naiset rakastavat hyvin harvoja miehiä. Naiset ei tee aloitteita ja pitävät suurinta osaa miehistä pelkkinä paskaläjinä. Miehet sen sijaan paljon suvaitsevaisempia ja rakastavat lähes kaikkia naisia ja kykenevät rakastamaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Nainen rakastaa miehessä varallisuutta, tasaisia tuloja ja kaikkea mitä se mahdollistaa, mutta itse miehen rakastamiseen harva nainen on kykenevä.

Ja se yksi harva nainen voi olla se ei nii kaunis nainen jota kukaan mies ei huomaa..

Vierailija
22/22 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kuulla naisena mistä tälläinen mielipide, olet tainnut törmätä vain niihin vääriin naisiin jotka ei osaa arvostaa miehiä. Käyttää vaan miehiä hyväkseen saadakseen sen mitä kaikkein eniten haluaa seksiä, rahaa yms. Me kaikki naiset ei todellakaan olla samanlaisia.

Miehet pitävät paljon laajemmalla rintamalla lähes kaikista naisista. Kun taas naiset inhoavat suurinta osaa miehistä ja pitävät vain niistä parhaimmista miehistä. Miehet on paljon kiinnostuneempia naisista, kuin naiset miehistä. Naiset hakevat lähtökohtaisesti itselleen vain sellaista miehestä josta hyötyä taloudellisesti. Rakkauteen nainen ei pysty aidosti.

Tämäkin kommentti on vain joltain osin totta, itse olen ihminen ja nainen joka rakastaa/välittää suurimmasta osasta miehiä,sillä tavalla kun kuuluukin en toki jokaisen miehen kainaloon menis tai edes halaamaan enkä ehkä edes jutteleen mutta en todellakaan halua että kaikkia naisia luokitellaan siihen ettei pystyisi rakastamaan suurinta osaa miehiä. Minusta on ikävä kuulla että olet saanut naisista huonon kuvan. En siis halua kenellekään mitään kurjaa ja sillä tavalla rakastan / välitän useimmista miehistä kuin naisistakin. Haluan että ymmärrät että vaikka naiset ei välttämättä näytä sitä että ne rakastaa ne voivat tehdä sitä silti. Miehet ehkä vain näyttävät sen herkemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi