Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sotkuinen parisuhde.. Naisilta neuvoja kaipaava..

Naisilta apua pyytävä..
19.04.2016 |

Yritän kertoa yksityiskohtaisesti, mutta lyhyesti ongelman.

2013 Lokakuussa olimme ystävieni kanssa juomassa, tapasin naisen sinä iltana. Hän liftasi kyytiä, pysähdyimme ja veimme hänet kotiin. Sain tytön puhelinnumeron ja aloimme viestittelemään. Pyysin häntä samana iltana minun ja ystävieni kanssa baariin. Eipä tyttö suostunut. :D Sovimme kuitenkin seuraavana päivänä näkevämme uudestaan ja aloimme tapailemaan. Luulin tytön olevan 20 kuten oli väittänyt. Todellisuudessa muutaman viikon päästä hän kertoi että on 17vuotta. Minä olin 25. Jatkoimme silti tapailua, olin kerennyt tyttöön jo rakastumaan.

Seurustelimme 2 vuotta. Naiseni tuli raskaaksi, mutta sai keskenmenon.. Olimme kauan surullisia, sitten alkoi riitely.. Miltei päivittäinen riitely.. Miltein KAIKESTA.. Riidoista alkoi tulla väkivaltaisia ja todella julmia.. Myönnän että olemme molemmat käyneet toistemme päälle.. En enään jaksanut, joten muutin yhteisestä kodistamme pois. Ei ollut kyse siitä ettenkö naistani olisi rakastanut mutta ne riidat.. Meille oli syntynyt viha-rakkaus suhde.. Enkä halunnut sitä.

Erosimme 2015 Kesäkuussa. Aloin tapailemaan toista naista. Ja exä tapaili toista miestä. Exäni alkoi soittelemaan perääni kännissä vihaisia puheluita.. Jopa murtautui asuntooni.

Emme tavanneet saatika jutelleet muutamaan kuukauteen yhtään. Kunnes aloimme taas pitämään yhteyttä Exäni kanssa, tapasimmekin useaan otteeseen ja rakastelimme. Kerroin hänelle aina kuinka paljon häntä rakastankaa, ihmettelin usein että kuinka meistä tuli sellaisia hirviöitä toisillemme.. Satutimme tietoisesti toisiamme..

Exäni olisi halunnut palata minun kanssa yhteen mutta minä en. En jaksanut enää niitä riitoja vaikka kuinka paljon välitin hänestä. En halunnut olla sellainen ihminen jollaisen exäni minusta sai esiin..

Nykyiseni sai tietää että tapailin satunnaisesti exäni kanssa. Suuttui tietenkin (ymmärrettävää). Aloimme nykyisen kanssa riitelemään myös. Useimmiten exästäni. Hän ei silti koskaan pyytänyt ettenkö exääni tapaisi. Emmehän me kuitenkaan seurustelleet vaan olimme ns. Vain. Aloin ikävöimään exääni paljon. Olin hänestä mustasukkainen mutta en sitä kenellekään näyttänyt kovin suorasti..

Nykyiseni kanssa yhtenä päivänä sovimme että minä ja hän, meistä ei milloinkaan voi tulla mitään sillä minulla ja exälläni oli vielä selvittämättömiä asioita. Nykyisenkin taisi tietää että rakastan exääni vielä ja kaipasin häntä. Sen jälkeen emme tavanneet enään nykyisen kanssa..

Olin hetken aikaa yksin.. Kunnes näin Exäni uudestaan.. Sain kuulla että hän oli tapaillut minun parasta ystävääni.... Mutta silti... Silti minä halusin hänet takaisin, hän oli niin erilainen kuin kesällä, tuntui kuin hän olisi muuttunut jotenkin. Mukavemmaksi ja sellaiseksi samanlaiseksi kuin oli ennen meidän riitoja. Vuonna 2013 ja 2014.

Mutta voisiko mikään enään toimia tämän jälkeen?

Nyt minä ja exäni joka on myös nykyiseni, aloimme Tammikuussa 2016 seurustelemaan uudestaan. On ihmeellistä kuinka voin kaiken jälkeenkin rakastaa exääni aina vain enemmän ja enemmän. Kaikki on mennyt tähän asti hyvin kunnes... dins dins.. Olin mennyt aivan pääjäässä laittamaan kesäheilalleni viestin jossa luki "Ikävä on".. En muistanut aamulla tuota viestiä mutta naiseni oli sen lukenut puhelimestani.. Minä en ikävöi kesäheilaani eikä minulla ole häntä kohtaan ollut vahvoja tunteita koskaan. Eikä ole vieläkään. Nyt naiseni muistuttaa ja kyseenalaistaa rakkauttani häneen tuon viestin takia.. Kuinka saan hänet uskomaan että minulle ei ole tunteita kesäheilaani kohtaa? Olin kesällä muutenkin yksinäinen en halunnut olla yksin enkä pystynyt olla riitojen takia rakastamani naisen kanssa.

Olen yrittänyt ja yrittänyt selittää tätä viestiä ja koko kesää naiselle mutta hän ei tajua.. Miten ihmeessä saan hänet uskomaan etten halua ketään toista?

En ymmärrä miksi naiseni ei tajua.. Sillä jos haluaisin kesäheilani takaisin yrittäisin kyllä selvittää asiat hänen kanssa enkä naiseni..

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootteja olette kaikki. Jätä ainakin alkuun viina, naiset ja vetäydy miettimään, mitä elämältä oikein haluat. Voi luoja mitä WT-touhua...

Vierailija
2/20 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset sekoilu teinisuhteet ei kestä kuitenkaan, joten anna olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on teinimeininkiä, yök. Suosittelen olemaan väh. 6kk sinkku, mieti mitä oikeasti haluat ja anna tytön tehdä päätöksensä myös. Kerran menetettyä kunnioitusta on vaikea saada takaisin ja jos riidat ovat fyysisiä, suosittelen eroa asap.. ei tuo tuosta paremmaksi muutu. T. Mamma-74

Vierailija
4/20 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kannatan myös yksin oloa, ei tuollaisessa ole mitään tolkkua. Kaikki olette toisianne satuttanut ja sinä siinä kaiken keskellä eniten.

Tekee ihan hyvää olla yksin tovi ja miettiä niitä syvempiäkin ajatuksia. Saattaa nähdä ja tuntea asiat eri tavalla kun tossa draaman keskellä

Vierailija
5/20 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat rakastaa naistasi.

Vierailija
6/20 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petit eksäsi kanssa nykyistä. Aloit eksäsi kanssa sen tiimoilta uudelleen suhteeseen.

Muista, sä petit. On ymmärrettävää, että hän on epäluuloinen sinua kohtaan. Miksi et hurahtaisi kesäheilan luo yöksi silloin tällöin, koska olethan sortunut samaan temppuun aiemminkin - hänen kanssaan. Ihan sama onko vanha ei rakkaus vai mikä, pettämistä raakasti.

Vähä niinku olisit kussut omiin muroihin. :D sun ainoa mahku on olla kärsivällinen ja vakuuttaa häntä päivä toisensa jälkeen ettet halua ketään muuta.

Se ei vaan luota suhun. Tee sen eteen töitä, että saat sen tajuamaan, että sun rakkaus on oikeaa ja aitoa. Järjestä yllätyksiä, vie matkalle, hotelliin, osta kukkia ja suklaata ja anna kaikkesi mitä ikinä keksit. Tiiän, pinnallisia ajatuksia, mutta kokemuksella puhun.

Oma ukko suhteen alussa ryssi ja petti. Siitä muutama vuosi ja hänen sitkeyden ja kovan työn ohessa tajusin et sillähän olis mahdollisuudet vaikka keneen naiseen, mut ei se halunnu ketää muuta ku mut..

Jos yhtään auttaa, nii tee kaikkes ja oo kärsivällinen. Se palkitaan jossakin kohtaan, jos ei heti heitä kirvestä kaivoon... ;)

Vierailija
7/20 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petit eksäsi kanssa nykyistä. Aloit eksäsi kanssa sen tiimoilta uudelleen suhteeseen.

Muista, sä petit. On ymmärrettävää, että hän on epäluuloinen sinua kohtaan. Miksi et hurahtaisi kesäheilan luo yöksi silloin tällöin, koska olethan sortunut samaan temppuun aiemminkin - hänen kanssaan. Ihan sama onko vanha ei rakkaus vai mikä, pettämistä raakasti.

Vähä niinku olisit kussut omiin muroihin. :D sun ainoa mahku on olla kärsivällinen ja vakuuttaa häntä päivä toisensa jälkeen ettet halua ketään muuta.

Se ei vaan luota suhun. Tee sen eteen töitä, että saat sen tajuamaan, että sun rakkaus on oikeaa ja aitoa. Järjestä yllätyksiä, vie matkalle, hotelliin, osta kukkia ja suklaata ja anna kaikkesi mitä ikinä keksit. Tiiän, pinnallisia ajatuksia, mutta kokemuksella puhun.

Oma ukko suhteen alussa ryssi ja petti. Siitä muutama vuosi ja hänen sitkeyden ja kovan työn ohessa tajusin et sillähän olis mahdollisuudet vaikka keneen naiseen, mut ei se halunnu ketää muuta ku mut..

Jos yhtään auttaa, nii tee kaikkes ja oo kärsivällinen. Se palkitaan jossakin kohtaan, jos ei heti heitä kirvestä kaivoon... ;)

Mutta enhän minä pettänyt. En seurustellut kummankaan naisen kanssa.. Vaikka ei sillä ole kai väliä. Haluaisin vain että kaikki olisi kuten ennen. Ikävöin sitä aikaa. Haluaisin että tyttöystäväni rauhottuisi joskus. Haluan hänen kanssaan kaiken. En vain osaa näyttää sitä kai tarpeeksi hyvin.. ap

Vierailija
8/20 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Kannatan myös yksin oloa, ei tuollaisessa ole mitään tolkkua. Kaikki olette toisianne satuttanut ja sinä siinä kaiken keskellä eniten.

Tekee ihan hyvää olla yksin tovi ja miettiä niitä syvempiäkin ajatuksia. Saattaa nähdä ja tuntea asiat eri tavalla kun tossa draaman keskellä

Kyllä osaan olla yksin. En vain halua. Rakastan häntä. Ap

Vierailija
9/20 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( Ole rakastamasi naisen kanssa. Lopettakaa riitely.

Vierailija
10/20 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla on ylipäätään jonku entisen hoidon numero puhelimessa niin että voit laittaa känniviestejä? Ihan rehellisesti, jotain sä oot sen suhteen vielä uumoillut kun et ole numeroa poistanut.

Vierailija
11/20 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta hölmöily ja keskity naiseesi. On mahdollista, että hän ei pysty enää luottamaan sinuun, mutta yritä sinnikkäästi. Ehkä se vielä palkitaan. Tsemppiä!

Vierailija
12/20 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistien sekoilua *dins, dins*

Vierailija
13/20 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, kuin molemmat olisitte jotain 17 v.

Vierailija
14/20 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta enhän minä pettänyt. En seurustellut kummankaan naisen kanssa.. Vaikka ei sillä ole kai väliä. Haluaisin vain että kaikki olisi kuten ennen. Ikävöin sitä aikaa. Haluaisin että tyttöystäväni rauhottuisi joskus. Haluan hänen kanssaan kaiken. En vain osaa näyttää sitä kai tarpeeksi hyvin.. ap

Miten niin et muka seurustellut tämän toisen naisen kanssa? Tekstistäsi sai sellaisen kuvan, että olitte yhdessä useita kuukausia.

Vierailija
15/20 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienillä teoilla on suuri merkitys, lue vaikka jokin parisuhdeopas ja ala toimia.

Vierailija
16/20 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulla on ylipäätään jonku entisen hoidon numero puhelimessa niin että voit laittaa känniviestejä? Ihan rehellisesti, jotain sä oot sen suhteen vielä uumoillut kun et ole numeroa poistanut.

Ei ole siitä kyse. Hänellä oli tärkeä paperini jonka tarvitsin takaisin. Numeroa ei enään ole. Ap

Vierailija
17/20 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole siitä kyse. Hänellä oli tärkeä paperini jonka tarvitsin takaisin. Numeroa ei enään ole. Ap

Hyvä niin.

Vierailija
18/20 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tuleva alkoholisti. Ei tuolla älykkyydellä muuta saavuta.

Vierailija
19/20 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on sen yhden aloituksen urospuolisko. On ainakin olevinaan.

Vierailija
20/20 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika naurettavalta touhulta, vaikka sinun ainakin pitäisi olla iän puolesta ihan aikuinen ihminen. Mitäpä jos ihan ensimmäiseksi vaikka lopetat sen känniin asti juomisen, jos et kerran osaa olla laittamatta "tarkoituksettomia" viestejä muille naisille/naiselle ja poista ne muiden naisten numerot kokonaan. Toisekseen kannattaa todella opetella olemaan yksin ja aikuistumaan, jotta voi olla jonkun kanssa parisuhteessa. Itse en katsoisi tuollaista miestä ja meininkiä ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän