Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko ekoilla treffeillä mennä naisen kanssa saunomaan alasti?

Vierailija
19.04.2016 |

Vai pidättekö te ihan pervona, jos tuollaista ehdottaa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen saunominen on jotenkin luonnotonta.

Kaikessa pukeutumisessakin suositellaan, että älä ole liian paljastava ravintoloissa luodaksesi jännitystä ja antaaksesi mielikuvitukselle tilaa.

Mutta sitten on ok heilutella kirkonkelloja ja näyttää majava, jos huoneessa sattuu olemaan nurkassa kuumia kiviä.

Vierailija
22/36 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aivan paras - Apuvamies saunassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut ekoilla treffeillä saunassa ja miehestä ei sen jälkeen enää kuulunut mitään yhteydenotoistani huolimatta :Ddd

Taidat olla fäti.

Kiitos kysymästä, mutta en ole.

Vierailija
24/36 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuvamies saunassa :D 

Vierailija
25/36 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se saattaa olla hyvinkin vaarallista, kehotan harkitsemaan vakavasti.

Aikoinaan menin ensimmäisillä treffeillä tytön kanssa saunaan ja tuossa se nyt on yli kaksikymmentä vuotta meillä asunut ja lapsiakin tehnyt useamman.

Vierailija
26/36 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on M 50 kirjoitti:

Se saattaa olla hyvinkin vaarallista, kehotan harkitsemaan vakavasti.

Aikoinaan menin ensimmäisillä treffeillä tytön kanssa saunaan ja tuossa se nyt on yli kaksikymmentä vuotta meillä asunut ja lapsiakin tehnyt useamman.

Ensimmäinen vakava suhde minulla alkoi yhdenillanjutusta joka kesti n.5v, joten eihän sitä koskaan tiedä, jos se oikea sattuu kohilleen.

Ap

Vierailija
27/36 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se on varmaa, että kesällä tulee mun kanssa mökille saunomaan jos tästä tulee jotain. Sellasella naisella ei kyllä tee mitään joka ei osaa mökillä saunoa ja uida. Eihän sellanen nainen ole edes suomalainen tai jotain outoa siinä on :)

Illanjatkoja, Ap

Vierailija
28/36 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi.

Vierailija
29/36 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi lähinmä mieleen, että tyyppi haluaa vain panna ekalla tapaamisella. Joten pitäisin pervona ehdottelijana enkä haluaisi tavata. Yleinen sauna olisi tosin eri asia, mutta en tiedä uakaltaisinko edes pyyhkeessä.

Vierailija
30/36 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos paneminen ekoilla treffeillä on ihan ok, miksei sitten saunominen?

No hitto, joku ehti ensin :)

Olen muuten ihan oikeasti ollut ekoilla treffeillä töissä tapaamani 24v naisen luona kun tämä kutsui minut perjantaina kotiinsa saunomaan!

Tämä oli OIKEASTI iloisesti yllättynyt kun sille selvisi saunaan mennessä (erään ruumiinosan muodonmuutoksen myötä) että minuakin kiinnostaisi harrastaa seksiä kun hän oli jotenkin ajatellut kutsua vähän niin kuin työpaikan saunailta jossa vaan saunotaan mutta sitten juodaan bisset ja jokainen lähtee omaan kotiinsa. 

Oli myös ensimmäinen kerta kun nainen on osoittanut kiinnostuksensa nappaamalla käden jalkojensa väliin ja kysymällä "miltäs tuntuu, mahtaiskos muakin kiinnostaa?". Sormet olisivat pysyneet kuivempana vaikka käden olisi työntänyt rannetta myöden hillopurkkiin. Eipä vaivannut epätietoisuus enää puolin eikä toisin :)

Vierailija
31/36 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ehdottaa, niin on pervoa jos vaatii että ollaan alasti. Pyyhe tai uikkarit päällä on eri asia. Jos nainen ehdottaa niin ei ole pervoa. Hän on silloin humalassa.

Vierailija
32/36 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nurinkurista kauhistella saunomista, jos kuitenkin päästää limakalvokontaktiin kikkelillä, jonka historiasta ja nykyisestä terveydentilasta ei tiedä mitään.

Vierailija
33/36 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon mennyt ! Tunsin kyllä tyypin aiemmin.

Vierailija
34/36 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ekat treffit erään miehen kanssa alkoivat sillä, että juotiin pari lasia viiniä hänen kotonaan, sitten hän meni laittamaan saunan päälle ja mentiin saunaan ja sänkyyn. Simppeliä. Mä halusin hänestä vain seksisuhdetta ja luultavasti hänkään ei sen enempää odottanut. Meille jäi koodi kun viestiteltiin, että hän aina kyseli "Kelpaisiko sauna?" tai mä kysyin, että "Onko sauna tänään kuumana", kun sovimme treffeistä. 

Jos haluaisin muutakin kuin seksiä, en menisi ekoilla treffeillä saunaan miehen kanssa. Aivan erikoinen ajatus. 

Vierailija
35/36 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun sauna. Inhoan suomalaista ns.sosiaalista saunaa. Tekemällä tehty juttu. Kiksauta vaan miehen kanssa, se nauttii siitä paljon enemmän kuin näistä saunasäädöistä.

Vierailija
36/36 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen mennyt saunaan puolituttavan miehen kanssa ensitreffeillä ja sitten harrastettiin seksiä. Meillä oli hauskaa, molemmat rentoja ihmisiä ja ilmeisesti sinut itsensä kanssa. Tuli koettua, mutta en välttämättä halua toista kertaa elämässä kokea samaa.