Voiko ekoilla treffeillä mennä naisen kanssa saunomaan alasti?
Vai pidättekö te ihan pervona, jos tuollaista ehdottaa.
Kommentit (36)
Jos ne on saunatreffit niin kyllä sinne alastomuus kuuluu. Olen ollut saunatreffeillä 😊 Ei ehkä sovi tosikoille, ulkonäköpaineiselle eikä huonoitsetuntoiselle. Tuo saunatreffimies on muuten edelleen elämässäni!
Jos olet nainen tai bi: Totta kai voi ja on suotavaakin. Sittenhän näet, miltä se kumppani näyttää saunapuhtaana. Ja onhan se helpompi ottaa jotain sellaista suuhun, jonka on itse pessyt.
Jos olet mies, olet ihan pervo.
Olen mies ja kaksi pitää pervona ja yksi ei. Mä nyt aattelin, että vois mennä saunomaan, ei tässä mitään sen kummempaa :)
Suosittelen Stadissa Yrjönkadun saunaa. Treffataan siellä.
Njaa enpä tiedä. En varmaan ite innostuis. Ainakaan jos ei ole harrastettu seksiä ennen sitä niin olisi outoa hengailla alasti :D
Voi mennä. Mä kävin toisilla treffeillä miehen kanssa saunassa ja siitä seurasi melko paljon hauskaa :)
Mä voin lähteä saunatreffeille. Laita viesti. En oo käynyt saunassa aikoihin. Onko merimaisemaa terassilta?
Vaatteet päällä saunassa näyttäisit aika hölmöltä että yritä nyt vaan.
Tulisin. Olen nuorempanakin saunonut sekavuorossa jne. Mun mielestä saunominen ei ole mitenkää eroottista tms.
Miksi kukaan haluais olla treffeillä hikinen, punainen ja haiseva..?
Voi mutta vain jos olet lestadiolainen.
No jos paneminen ekoilla treffeillä on ihan ok, miksei sitten saunominen?
En kyllä lähtis, en halua nähä sitä seuralaista alasti ekoilla treffeillä.
No en kyllä ehkä lähtis. Jotenkin se suora ehdotus alastomuuteen vie treffeistä pois salamyhkäisen jännityksen. Ekoilla treffeillä voi harrastaa seksiä jos kemiat kohtaa, mut aina ei välttämättä ole sellainen kiire. Saunaan kutsu tuntuu mun korvaan jo selkeeltä ehdottelulta.
Sauna on niin rehti ja hieno paikka tutustua, että jos nainen tuohon suostuu kertoo se minulle paljon positiivista kyseisestä ihmisestä. Tulee heti kuva ihmisestä joka on sinut itsensä kanssa ja ennakkoluuloton.
Olen ollut ekoilla treffeillä saunassa ja miehestä ei sen jälkeen enää kuulunut mitään yhteydenotoistani huolimatta :Ddd
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut ekoilla treffeillä saunassa ja miehestä ei sen jälkeen enää kuulunut mitään yhteydenotoistani huolimatta :Ddd
Taidat olla fäti.
Mä oon ollut. Mutta pidin pyyhkeen päällä ja kävin suihkussa sitten, kun mies oli jo lähtenyt saunasta. Mies saunoi alasti. Se riippuu varmaan miehestä. Tämä oli tosi kiltti, hyvin epä-pervo ja söpö. Ei seurannut seksiä.
:)