Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhä vakavammin velkaantuneet suomalaiset valmiiksi selkä seinää vasten järjenvastainen työllistämispolitiikka hämmentää turhaan lisää

Vierailija
19.04.2016 |

Suomen Asiakastieto kertoi tammikuussa, että viime vuonna noin 250 000 suomalaista sai maksuhäiriömerkinnän, mikä oli noin 7000 enemmän kuin vuonna 2014.

Vuoden aikana maksuhäiriörekisteriin on merkitty noin 40 000 uutta ihmistä, joilla ei ennestään maksuhäiriömerkintöjä ollut.

Samaan aikaan hallitus patistaa työttömiä hakemaan töitä joita ei ole.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän työtä pitäis ottaa pakotettuna vastaan, varsinkaan jos ei ole pätevyyttä ja jos kyseinen työ ei yksinkertaisesti SOVELLU? Suurin osa ihmisten ongelmistä johtuu kun ollaan luotu tieteellinen ja rationaalinen järjestelmä, jossa kaikki eivät  yksinkertaisesti pysy mukana kun niitä aatteita ei ole tajuttu soveltaa, niin että erilainenkin ihminen sen ymmärtää. Ihmiset ei ole muuttuneet yhtään luolamiesajoilta. Sama vallanhimo ja toisten alistaminen on yhä pääasia.

Vierailija
2/4 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muka pakottaa ostamaan 10 000 euron plasmatelkkarin ja kotiteatterin, kun tulot eivät riitä?

Ainiin ku mä nyt vaan haluun ja mulla on oikeus.

Hallitus on paska kun pitää maksa velka takaisinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen hallitus on niin viisas ettei voi kuin ihailla. Sen näkee työllisyyspolitiikasta selkeästi että kyllä tiedetään mitä ollaan tekemässä. On tekemisen meininki!

Turvallisella mielellä saavat työttömät, sairaat, vanhukset, eläkeläiset ja opiskelijat katsoa tulevaisuuteen, koska päätökset ovat niin viisaissa käsissä.

Vierailija
4/4 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä muka pakottaa ostamaan 10 000 euron plasmatelkkarin ja kotiteatterin, kun tulot eivät riitä?

Ainiin ku mä nyt vaan haluun ja mulla on oikeus.

Hallitus on paska kun pitää maksa velka takaisinkin.

Jeps. Viime vuonna taas 250 000 uutta velkaantunutta suomalaista vissiin halusi taas väen vängällä plasmateeveen ja kotiteatterin.

Miksei ne opi?