Miksi mun uloimmat häpyhuulet on ihan tummat?
Kommentit (27)
Se on biologiaa ja normaalia ja suurimmalla osalla naisista alapää tummuu kun vanhenee eikä sitä voi estää.
Minullakin on alapää muuttunut tummemmaksi 40+ mutta muutos oli pinkistä vaalea violetiksi ;) koska olen punapää ja minulla ei ole ihossa niin paljon pigmettiä että voisi muuttua kovin tummaksi. Eihän tätä olisi uskonut 2- tai 3kymppisenä että MINULLEKIN käy näin vaan luulin että toosa pysyy samanlaisena aina ja ikuisesti...juu ei pysy.
Luulen, että nämä jäi raskaudesta tummiksi. ap
Toisilla se alapää nyt vaan tummuu jo nuorena, toisilla keski-iässä, toisilla vaihdevuosissa ja varmaan löytyy mummoja joilla on vieläkin pinkki. Riippuu perimästä ja ihon pigmenteistä.
Ja kun ikää tulee tarpeeksi niin alapään karvoituskin voi muuttua harvemmaksi ja harmaaksi ;) tosin nykyään varmaan mummotkin on karvattomia niin ei tiedä millainen harmaa harvakarva sitä olisi luomuna!
Elämä naisena....
No on kuule paljon naisia jotka eivät ole synnyttäneet ja niin vaan alapää muuttuu heilläkin ennenmin tai myöhemmin.
Mulla sisemmät häppärit tummat vaikka muuten pimppa vaalea. Enkä oo vanha enkä synnyttänyt. Mistä tää johtuu?
Siis otin kuvan eilen sohvalla ja kurkkasin, miltä näyttää. Ne tursuvat ulos tummana, ihan kun mustan ihmisen huulet ihan törröllä.