Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun uloimmat häpyhuulet on ihan tummat?

Vierailija
19.04.2016 |

Kertokaa

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis otin kuvan eilen sohvalla ja kurkkasin, miltä näyttää. Ne tursuvat ulos tummana, ihan kun mustan ihmisen huulet ihan törröllä. 

Vierailija
22/27 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on biologiaa ja normaalia ja suurimmalla osalla naisista alapää tummuu kun vanhenee eikä sitä voi estää.

Minullakin on alapää muuttunut tummemmaksi 40+ mutta muutos oli pinkistä vaalea violetiksi ;) koska olen punapää ja minulla ei ole ihossa niin paljon pigmettiä että voisi muuttua kovin tummaksi. Eihän tätä olisi uskonut 2- tai 3kymppisenä että MINULLEKIN käy näin vaan luulin että toosa pysyy samanlaisena aina ja ikuisesti...juu ei pysy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen aika nuori. t ap

Vierailija
24/27 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että nämä jäi raskaudesta tummiksi. ap

Vierailija
25/27 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla se alapää nyt vaan tummuu jo nuorena, toisilla keski-iässä, toisilla vaihdevuosissa ja varmaan löytyy mummoja joilla on vieläkin pinkki. Riippuu perimästä ja ihon pigmenteistä.

Ja kun ikää tulee tarpeeksi niin alapään karvoituskin voi muuttua harvemmaksi ja harmaaksi ;) tosin nykyään varmaan mummotkin on karvattomia niin ei tiedä millainen harmaa harvakarva sitä olisi luomuna!

Elämä naisena....

Vierailija
26/27 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kuule paljon naisia jotka eivät ole synnyttäneet ja niin vaan alapää muuttuu heilläkin ennenmin tai myöhemmin. 

Vierailija
27/27 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sisemmät häppärit tummat vaikka muuten pimppa vaalea. Enkä oo vanha enkä synnyttänyt. Mistä tää johtuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän